Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikuisikänsä asunnoton. He ovat mukana Asunnottomat - pitkä matka himaan -dokumentissa, joka on alkanut tv:ssä. Katsoitko jo?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/jere-23-ja-aliisa-20-aloittavat-aamunsa-subutexilla-tai-rauhoittavilla-vaikka-ma-kaytan?s24
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
3
173
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On tää vaan niin sääli että noi nuoret pilaa elämänsä huumeilla..
- AnonyymiUUSI
En halua mitenkään tuomita ketään, mutta huumeiden käyttö kokonaisuudessaan on hyvin surullista ja rauhoittavienkin lääkkeiden käyttö ainakin vastoin ohjeita ja väärin sekä tarpeettomasti käytettyinä. Sellainen on hyvin ikävää ja voi johtaa pahimmillaan kuolemaan. Tämä ei toivottavasti ole kenenkään pelottelua. Mutta Jeesus voi yksin vapauttaa kaikenlaisista kahleista, tällaisistakin, lopullisesti täällä maanpäällisen elämän aikana , ja meidät Häneen uskovatkin. Mutten halua toki mitenkään tuputtaa uskoani enkä ahdistella. Paljon Kolmiyhteisen Jumalan siunausta vaan kyseiselle pariskunnalle ja kaikkea hyvää.
- AnonyymiUUSI
En katso ohjelmia missä on huumehörhöjä ja luusereita.
Itse ovat oman elämänsä pilanneet.
Mitä ovat noin tyhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla402877- 382507
- 961811
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881383Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511330Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51245Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2911181- 561068
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta10910- 34823