Nykyajan surkimukset

Anonyymi-ap

Kansan huonoin aines ei osaa ihmissuhdetaitojen alkeitakaan, siksi he hoitelevat parisuhdeasioitaan sun muita ihmissuhteitaan puukottamalla, ampumalla, murhapoltoin, rekan keulaan ajamalla.
Milloin tästä kansasta on näin luuserisakkia tullut?

10

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaako sinun tulla nettiin kertomaan omasta perheestäsi 🤭

      • Anonyymi

        Kieltämättä olet nero, mutta silti sinunkin kannattaisi lukea muutakin kuin urheilu-uutiset ja sarjakuvat niin maailmankuva avautuisi sinullekin paremmin.


      • Anonyymi

        Tiedän parhaiten oman perheeni, joten miksi en siitä kirjoittaisi. Miten kirjoittaisin muista kun en heitä tunne, höh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä olet nero, mutta silti sinunkin kannattaisi lukea muutakin kuin urheilu-uutiset ja sarjakuvat niin maailmankuva avautuisi sinullekin paremmin.

        Urheilusivut on jonninjoutavia.


    • Anonyymi

      Henkirikosuutiset ovat kyllä nykyään jokapäiväisiä, jostakinhan se kertoo. Ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Ehkä suvussanne on liikaa naitu serkkuja. Joskus selitys on suoraan nenän alla tai peilistä nähtävillä.

      • Anonyymi

        Jaa, nyt ymmärrän vajeen henkisissä kyvyissäsi.
        Hyvin se näkyy kommenteissasi.


    • Anonyymi

      Joensuussa ei ole pitkään aikaan ketään laitettu perhepiirissä hengiltä, jo olisi aika taas!

    • Anonyymi

      Tänne tuodaan koko ajan lisää ihmisiä jotka hoitaa asiat väkivallalla, olkoon se sitten kunnia väkivaltaa kun eihän se aika mies kestä eroa tai muutakaan naisen suunnalta tulevaa mainehaittaa.
      Muutenkin tehokkaita toimimaan toisin kuin täällä pitäisi. Vasta matkahuollossa turussa taisteltu luultavasti tämän suomi tarvitsee lisää maahanmuuttoa höpinan seurauksena.

      • Anonyymi

        Joensuun seudun henkirikokset ovat kyllä olleet ihan kantaväestön tekemiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe