Appiukkoni komensi minut

Anonyymi-ap

Marjapensaita leikkaamaan.eihän se ehtinyt edes alkaa,kun yritti tarttua miehisyydestämi kiinni,niin piti sanoa,että leikataampa ne pensaat.Leikattuani pensaat kutsui tottakai kahvittelemaan ja taas kimpussa tuo appi.nyt piti jo sanoa,että ei tuommoinen peli vetele ja ilmoitan seuraavalla kerralla miesystävälleni jos yrittää mitään enää.siitä repesi huutamaan minulle olevani vätys ja että minulla ei olisi mitään asiaa enää heille.siihen sanoin,että mitäpä vaimosi ja miesystäväni on siitä mieltä,että annoit porttikiellon.siitä raivo vaan yltyi hänen ruveten homoksi minua haukkumaan.lähdin pois ja selitelköön käytöstään nyt vaimolleen ja miesystävälleni.

17

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän homoksi nimittäminen ole haukkumista. Se on ihan normaalia.

• Anonyymi

Miksi loukkasit appeasi, oisit tehnyt yhteistyötä.

• Anonyymi

Appiukko ei ymmärrä että olen yhden miehen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Appiukko ei ymmärrä että olen yhden miehen mies.

Ei ennen ollut tuommoista ihan vätkylöitä on nyky miehet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ennen ollut tuommoista ihan vätkylöitä on nyky miehet

Aivan, kyllä ennenaikaan pidettiin esim. kalareissuilla tai saunailloissa porukalla kivaa. Joten kirjoitusketjun aloittaja, älä pihtaa vaan ota appiukko mukaan teidän kahden paini-iltoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, kyllä ennenaikaan pidettiin esim. kalareissuilla tai saunailloissa porukalla kivaa. Joten kirjoitusketjun aloittaja, älä pihtaa vaan ota appiukko mukaan teidän kahden paini-iltoihin.

Appiukolla on paljon kokemusta miesten välisestä herkkyydestä voi opettaa paljon nuoremmille

• Anonyymi

BMW

• Anonyymi

Taitaa olla ambulanssi paikka ja mielisairaalan ovi..osastolle Mars🤐

• Anonyymi

Appeni käyttäytyi minua kohtaan sopimattomasti, kun olin hänen luonaan. Hän yritti koskea minuun vastoin tahtoani. Tilanne oli erittäin epämiellyttävä, ja minun oli pakko poistua paikalta. Hänen käytöksensä oli uhkaavaa ja pelottavaa, ja hän antoi minulle jopa porttikiellon. En aio sietää tällaista kohtelua. Aion kertoa tapahtuneesta myös hänen vaimolleen ja miesystävälleni!

• Anonyymi00011

Miksi joillakin on hauskaa muttei minulla?

• Anonyymi00012

Rupea sinäkin työttömäksi alkoholiksi.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Rupea sinäkin työttömäksi alkoholiksi.

Saanko minäkin ruveta työttömäksi alkoholiksi...? 🙋‍♂️

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Saanko minäkin ruveta työttömäksi alkoholiksi...? 🙋‍♂️

Saat, sitten kun käyt koulusi loppuun.

• Anonyymi00013

Minä olen vähän alkanut epäillä että onkohan se tuo minun appiukko håmå, kun sen pili maistuu packalle... 🤔

• Anonyymi00016

hmm, mielenkiintoinen kommentti, mille maistuu kakki. Onko se suolaista vai makeaa. En ole kuullut että joku olisi maistellut 🫣

• Anonyymi00017

Jos kaikissa medioissa lakkaamatta kuulutettaisiin ja todisteltaisiin tyytyväisillä käyttäjillä ja lääkäreiden suositteluilla että kakki on hyvää ja terveellistä ja pidentää ikää ja parantaa nivelterveyttä, niin melkoisen iso osa suomalaisista ainakin maistaisi kakkaa.
        Vrt. Vitaepro...

• Anonyymi00018

En mie kun mie olen allerginen kakille, tulee näppyjä naamaan 🫣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe