Marjapensaita leikkaamaan.eihän se ehtinyt edes alkaa,kun yritti tarttua miehisyydestämi kiinni,niin piti sanoa,että leikataampa ne pensaat.Leikattuani pensaat kutsui tottakai kahvittelemaan ja taas kimpussa tuo appi.nyt piti jo sanoa,että ei tuommoinen peli vetele ja ilmoitan seuraavalla kerralla miesystävälleni jos yrittää mitään enää.siitä repesi huutamaan minulle olevani vätys ja että minulla ei olisi mitään asiaa enää heille.siihen sanoin,että mitäpä vaimosi ja miesystäväni on siitä mieltä,että annoit porttikiellon.siitä raivo vaan yltyi hänen ruveten homoksi minua haukkumaan.lähdin pois ja selitelköön käytöstään nyt vaimolleen ja miesystävälleni.
Appiukkoni komensi minut
9
200
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän homoksi nimittäminen ole haukkumista. Se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Miksi loukkasit appeasi, oisit tehnyt yhteistyötä.
- Anonyymi
Appiukko ei ymmärrä että olen yhden miehen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Appiukko ei ymmärrä että olen yhden miehen mies.
Ei ennen ollut tuommoista ihan vätkylöitä on nyky miehet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ennen ollut tuommoista ihan vätkylöitä on nyky miehet
Aivan, kyllä ennenaikaan pidettiin esim. kalareissuilla tai saunailloissa porukalla kivaa. Joten kirjoitusketjun aloittaja, älä pihtaa vaan ota appiukko mukaan teidän kahden paini-iltoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, kyllä ennenaikaan pidettiin esim. kalareissuilla tai saunailloissa porukalla kivaa. Joten kirjoitusketjun aloittaja, älä pihtaa vaan ota appiukko mukaan teidän kahden paini-iltoihin.
Appiukolla on paljon kokemusta miesten välisestä herkkyydestä voi opettaa paljon nuoremmille
- Anonyymi
BMW
- Anonyymi
Taitaa olla ambulanssi paikka ja mielisairaalan ovi..osastolle Mars🤐
- Anonyymi
Appeni käyttäytyi minua kohtaan sopimattomasti, kun olin hänen luonaan. Hän yritti koskea minuun vastoin tahtoani. Tilanne oli erittäin epämiellyttävä, ja minun oli pakko poistua paikalta. Hänen käytöksensä oli uhkaavaa ja pelottavaa, ja hän antoi minulle jopa porttikiellon. En aio sietää tällaista kohtelua. Aion kertoa tapahtuneesta myös hänen vaimolleen ja miesystävälleni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157