Hah ja heh hehehehehe.....
Ketä nyt muka kiinnostaa?
Opettelisi alkuun olemaan ihminen.
Jade Nyström teki valtavan päätöksen
8
337
Vastaukset
- Anonyymi
"– Minulla oli leikkaus, enkä pystynyt senkään takia kilpailemaan.
Nyström haluaisi kuitenkin jatkaa lajin parissa. Hän haluaisi toimia valmentajana jossain vaiheessa."
Voi v...tu sentään, tytöt ON tyttöjä ja pojat ON poikia, onko tämä. nyt niin s...tanan vaikeaa käsittää? Vai olenko minä vain näin s....tanan tyhmä? - Anonyymi
Ihqu Jade.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihan huippuTyty.
T. Jaden Daddy
- Anonyymi
Harpilla piirretyt rinnat.
- Anonyymi
Todella fiksu koska sanoo ei halua pilata naisten urheilua ja urheilla naisten sarjassa, koska on pojaksi kuitenkin syntynyt. Valavuorelta meni yhteistöitä ja Ylen toimittajien on kielletty haastattelemasta häntä, koska on ollut juuri tuota samaa mieltä, mitä tämä Jade nyt kertoo.
- Anonyymi
Valavuori myöhemmin kertoi ketkä lopettivat yhteistyön ja oli ainakin Billebeino, Nocco ja joku muistaakseni suomalainen urheiluvaatebrändi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valavuori myöhemmin kertoi ketkä lopettivat yhteistyön ja oli ainakin Billebeino, Nocco ja joku muistaakseni suomalainen urheiluvaatebrändi.
Voi että on mennyt tuo ulkonäön muokkaaminen häneltäkin överiksi!
Ei ole enää ihmisen näköinen, vaan muovinuken, tai ufon.
- Anonyymi
Hirveä tapaus. Pois silmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856923
- 323189
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991787Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28870Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32773- 21752
Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45733Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60699Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29656Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26622