Minkälainen musiikkimaku

Anonyymi-ap

teillä on? Tiedätkö millainen kaivatullasi on?

31

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän soitti bändissä. Musiikkia, jota en kestä. Luulen, että hän kuuntelee samaa. Niin 😬🫨

    • Anonyymi

      Nää on niin uuvuttavia nää sun urkinta gallupit. Urkit niillä, onko sun pakkomielteen kohde täällä tai kaipaako häntä muut 😵‍💫
      Pitäiskö sun välillä viettää aikaa myös sun lapsien kanssa ja keksiä vaikka joku uusi harrastus jossa voit tavata uusia ihmisiä?

      • Anonyymi

        Aloittajalla eli minulla ei varmuudella ole lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla eli minulla ei varmuudella ole lapsia

        No kuka sitten olet ja miksi tehtailet näitä galluppeja tänne monta päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka sitten olet ja miksi tehtailet näitä galluppeja tänne monta päivässä?

        Ensimmäinen tälle viikolle


      • Anonyymi

        Näitäkö vain yks tekee


    • Anonyymi

      Varmaan Suomipop ja ylipäätään pop musiikki.

    • Anonyymi

      Huono maku ja hänellä kai hyvä.

    • Mun musiikimaku on ihan järsityttävän laaja ja myös vähän outo.

    • Anonyymi

      Onko tämä joku ystävänikyselykirja?

    • Anonyymi

      no tietysti hyvä mul.. uskon et hänelki on ihan passeli. ei meil varmaa iha samanlaine oo eikä se mitää haittaa

    • Anonyymi

      Lyhyesti ilmaistuna 🍄🕉. Välillä mietin olenko shadowbännätty kun olen pistänyt henkilökohtaisen top-listani tänne. Ne eivät koskaan kerää yhtään kommenttia. Se tän päivän Depeche Mode oli myös minulta.

      • Anonyymi

        Iso Kiitos siitä muuten sulle!
        - DeMoRakasRauhottava


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hänen musiikkimaulla ei ole väliä, kunhan ei ole humppaa tai teknoa. Niitä en siedä.

      • Anonyymi

        Kuuntelen humppaa ja pesukoneteknoa mutta polkka ei taitu 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen humppaa ja pesukoneteknoa mutta polkka ei taitu 🤔

        Toivottavasti kaivattusi sietää humppaa ja teknoa.


    • Anonyymi

      Niin hyvä musiikkimaku ettei ole tarvinnut vaihtaa vuosikymmeniin. Aina silloin tällöin pari löytöä pääsee youtube listalle jonon jatkoksi.

      Miehen mausta en tiedä. Ei olla niin pitkällä sentäs vielä, herranjestas 😱😳

    • Anonyymi

      Hänellä on paras musiikkimaku ja on myös erittäin musikaalinen itse. On saanut minutkin kuulemaan musiikin täysin eri tavalla mitä ennen kuulin.

      • Anonyymi

        Millä tavoin musikaalinen?


      • Anonyymi

        Miehelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle?

        Joo, miehelle.


    • Anonyymi

      I love darknesss and she loves the light.

    • Anonyymi

      Hän taisi joskus intoilla My Chemical Romancesta. Ei ehkä tiedä että tiedän... raskaampi rock itsellä.

    • Anonyymi

      Kaikkiruokainen olen, mielelläni sen haluaisin tietää, koska tahtoisin viedä hänet joskus kanssani musiikkitapahtumaan, joulun alla joulukonserttiin ja joulukirkkoon vaikka uskonnollinen urku musiikki ei varsinaisesti suosikki olekaan. Kesäisin mieleinen festivaali olisi mukava, luulen että olemme sillälailla joustavia että yhteinen maku löytyy ja vaikka ei löytyisikään, "valkoisella valheella" ja tiiviillä tilantäytöllä viihtyy hetkessä kuin hetkessä. Itse tykkää kuunnella uusiakin tuttavuuksia ja sieltä pompahtaa usein jotain kiinnostavaa esille, hetkessä syntyviä ajatuksia ja tunteita. Musiikki sopii toisistaan pitäville ihmisille erinomaisesti, se yhdistää ja rytmi tempaa mukaansa. Jos rakastuisimme, luulen että viettäisimme useammat festivaalit kesässä, farkkutakit takamuksen alla nurmikolla istuen.
      https://youtu.be/m4I4dAyhBac

    • Anonyymi

      Mulla on jumputi jumputi ja toivottavasti hänelläkin on jumputi jumputi😛

    • Anonyymi

      Huono maku mulla, hänestä en tiedä

    • Anonyymi

      Itsellä hyvin monipuolinen; hevistä oopperaan. Hänestä en tiedä

    • Anonyymi

      Mä en ainakaan pysty kuuntelemaan juurikaan mitään nykypäivän musiikkia, enkä nykypäivän soundia. Menneiltä vuosikymmeniltä löytyy parhaimmat sävellykset ja se aito bändi-, tai orkesterimeininki.
      Olenkin löytänyt viimevuosina monta hienoa biisiä/artistia /bändiä 50-80-luvuilta, kun olen suoratoistopalvelusta kaivellut.

    • Anonyymi

      makunsa kullakin roinen rkkää makeonisrws roinen hiedenlihwsrw.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe