Iskin silmäni heti yhteen radioon JVC AUTORADIOKASETTI SOITTIMELLA HETI KYSYIN HINTAA 5€ SITÄ EI OLE TESTATTU TOIMIIKO traktorissa on digitaalinen vaikea,kanavaa vaihtaa kun ajaa se tahtoo mennä ravin puolelle .Vähän myöhemmin menin katsomaan onko SE VIELÄ SIELLÄ OLI ostin heti ,otin 2 autoradiota mukaan HETI SANOI EN HUOLI mulla on niitä hyllyssä monta eivät mene kaupaksi oikein .No menin kotiin testasin autoradio KAIKKI TOIMII ,30 vuotta sitten oli tuo radio vaihdoin sen pois koska oli alitehoinen 15x4 piti olla taajuuskorjain vahvisti ääntää 100w siltikin tuntui alitehoiselta ärsyttävältä pyörittää nupilla kanavia vaihdoin digitaaliseen sony 35x4 se vain suli kun sitä luukutin taajuuskorjaimella 100W lisäteholla .Tuo autoradio JVC kasettisoittimella maksoi markan aikaan 350 mk, olen erittäin tyytyväinen ostokseeni ei tarvitse tilailla torista autoradiota 100€ maksoi ja oli ROMU päällepäin tosi hyvän näköinen myyjä sanoi toimii yritin palauttaa ei löydy enään 20 kpl autoradiota myynnissä sillä ei ollut sitä kilpeä
🛡️sininen varmistettu myyjä. Pitäs käyttää yhdellä radiokorjaajalla suhisee ja kohta sekin loppui cd soitin sony.
Nyt kävin 1 kerran romuheikillä paljon vanhaa mielenkiintoista tavaraa
Anonyymi-ap
2
395
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Täällä tämä sama sankari pitää päiväkirjaa elämästään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505257Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813064Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3091624Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751224Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781156Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1311093
- 1711074
- 49944