Kiitos MetsaMan video reportaaseista

Anonyymi-ap

Hienoja juttuja eri paikoista! Tulenliekistä oli hyvä video reportaasi.
Jatka samaan malliin!

42

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On todella vaikea ymmärtää mikä yrittäjiä seivaskanki ja persreikä puheilla kuuluisaksi tulleessa ukossa kiehtoo!?
      Itse ainakin äänestän jaloillan jai kierrän kaukaa persreikä ukon yhteistyö kumppaneiden yritykset.

Onko yritykset jo niin viimeisellä rannalla, että seväskanki ukon selässä on rantaan melottava kun vene on jo uponnut?

• Anonyymi

Sinulta ei ole kysytty mitään

• Anonyymi

Sulla spurge ei ole edes rahaa ostaa.

• Anonyymi

Ei ne yrittäjät sitä kutsu eivätkä maksa ukolle mitään. Itse hakee tapahtumat ja julkaisee videoillaan ja kutsuu itse itsensä kuvaamaan yleisöä. Ei juurikaan mainostele, kun firmat kieltävät. Haastattelut on itse kerjäämiä kuvatuksia.

• Anonyymi

Pihakeinussa ja kylän hyvänä kiertäessä puheet ja käytös ovat kuin kahden eri ihmisen.

• Anonyymi

Sinultakaan ei ole kysytty.
        Aloitus viesti on tarkoitettu MetsaManille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinultakaan ei ole kysytty.
        Aloitus viesti on tarkoitettu MetsaManille

Jos manille, niin miksi sitten tänne kirjoitit, eikös ole se tubekanava, sähköposti ym. viesti kanavat...kirjeenkin voi lähettää jne... 🏡 🌲 🚗💨 🤭 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos manille, niin miksi sitten tänne kirjoitit, eikös ole se tubekanava, sähköposti ym. viesti kanavat...kirjeenkin voi lähettää jne... 🏡 🌲 🚗💨 🤭 😁

Täällä pääsee kateelliset tyhjäpäät väliin huutelemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pääsee kateelliset tyhjäpäät väliin huutelemaan

Se on odotettavissa kun tänne kirjoittelee...tyhjäpäitä riittää niin kuin on nähty.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten tiennyt, sitä saa mitä tilaa❗️

"Oletko muuten tiennyt, sitä saa mitä tilaa❗️"
        - tuosta aivopierusta ei saa selvää että mitä tarkoitat. Mutta mitäpä väliä sillä olisikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Oletko muuten tiennyt, sitä saa mitä tilaa❗️"
        - tuosta aivopierusta ei saa selvää että mitä tarkoitat. Mutta mitäpä väliä sillä olisikaan

Sulla niitä aivopieruja/sumuja riittää ja ihan vääriä diaknooseja jakelet - puoskari!
        Mene t ö i h i n ! 🫵

• Anonyymi

Katsojaluvut ovat sitä luokkaa, että monen yrittäjän kannattaa ottaa Metsaman videon tekoon.

• Anonyymi

Kyllä sillä saa leipää ja voita kovina aikoina. Mestarin tie on menestys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän niin kuin pata kattilaa soimaa....

eikä pelkästään täällä.

• Anonyymi

5-10000 katsojaa
        Ei paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiipuu koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiipuu koko ajan.

63t tilaajaa ja videoita katsotaan reilusti alle 10t kertaa ja katselukerrat vaan vähenee. Liekö ostettuja tilaajia? Bernerillä on haalarit odottamassa, tosin nyt liian pienet.

• Anonyymi

Hyvä oli sekkii Vehmerin uuden yrityksen esittely ?Ammattimies katkoi ensin väärän vahvuisesta letkusta Manille letkut .Varmaan kannattavaa yritystoimintaa noin silputa noita letkuja ammattimies piti olla eppäilen......................................

• Anonyymi

Kun on seurannut kone- ja metsämanin Youtube videoita niin lopulta ymmärtää mitä olivat ne "kylän hyvät" joista mummo 60-luvulla kertoi.
      Mummo ei ollut kuin kameolentti ja luonut kylään ja kylille mennessään uudelleen nahkaansa vaan oli aina sama ihminen johon pystyi luottamaan.
      Olipa mummo iloinen tai surullinen mummon seurassa oli aina mukavaa ja turvallista olla.

• Anonyymi

Mitä ne ovat nämä yhteistyökumppanit? Vevor, joka lähettää Kiinan paskoo kaikille. Siinäpä ne.
      Manin mielestähän jos käy vaikka Prisman pihalla kamera kädessä, niin Prisma on sitten yhteistyökumppani.
      Vähän sama kun kävi kylätapahtumissa itsensä kutsumana "keikalla".
      Maalaisukolla on pisu noussut päähän ja siksi pitää käydä kusellakin joka videossa.

• Anonyymi

Se on niin vaikeaa tunnustaa,että kukaan ei kysy keikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on niin vaikeaa tunnustaa,että kukaan ei kysy keikalle.

Se on niin vaikea tunnustaa että MetsaMan on suosittu ja kuuluisa.

• Anonyymi

Pitää olla monessa mukana yrittäjän,kassavirtaa tulee.

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Eipä ole kotimaiset firmat kiinnostuneet Manin yhteistyöstä. Keslakin veti liinat kiinni sen jälkeen kun sai tollolle myytyä peräkärryn.

• Anonyymi

Mestari otti hyvin huomioon uudessa vidiossa yrittäjät.

• Anonyymi

Ihana Hellu Metsamanin luo ja Simo kanavan varteen läpyttelemään.

• Anonyymi

Koslat ja Pönsset (nimet muutettu) on kuhtuneet Mehtämannen (nimi muutettu) mainosmieheksi ja vituiks on männy. Mikä firma haluaa samaistua sontaiseen metriheikkiin joka näyttää persvakoaan ja kertoo masturboivansa pesuhuoneessa?

Äänestä

Komm

• Anonyymi

Haluttu mainosmies,kyllä tienaa.

• Anonyymi

Eipäs oo maininnut mitään,että Tuusniemellä on Hojo hojo rallitapahtuma viikonloppuna.Nolla autossa istuu Kake Randelin.

• Anonyymi

Ketä vittu kiinnostaa joku mäkiauto kisa?

• Anonyymi

No ei tietty, kun ei pääsyt 0-autoon. Eikä kyläläiset ota paska haukkujaa mihinkään rientoihin.

• Anonyymi

Olisi päässyt mutta ei ollut Hussin tyttö kartturina niin, se hoo hoo hoon homokaveri i montaa kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi päässyt mutta ei ollut Hussin tyttö kartturina niin, se hoo hoo hoon homokaveri i montaa kiinnosta.

Mitö tarkoitat huussin tytöllä onko se joku titteli ?

• Anonyymi

Ajat muuttuu,eikä todella parempaan suuntaan metsamanne,etiäiset tietää

• Anonyymi

mm muuttaa maailman.

• Anonyymi

"Sinulta ei ole kysytty mitään"

Onneksi sinä olet löytänyt arvojesi mukaisesti elävän tubettajan esikuvaksi.
      Varmasti tulet menestymään tuolla hienolla asenteella elämässäsi.

• Anonyymi

Kivaa seurattavaa on suosikillamme.

• Anonyymi

Mutta missä on tulilintu kitti, kun ei ole ajeltu kuin pari kertaa kesällä. Taasko levisi moottori huoltamattomuuttaan vai myytinkö taas susi. Kaikissa kylä tapahtumissa lapset kyseli kittiä, mm kommentoi vaan mjoo ja rustasi nimmarin. Ei sillä, eipä se niissäkään kuvaa kuin omaa naamaansa ja tallusteluansa.

• Anonyymi

Suomi vajoaa älyllisesti ennenkaikkea, suomikuva on niin nolo !
      Kaikenlaiset tomppelit saa elämöidä näyteikkunassa hohoijaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe