Moi olen vuokrannut parina kesänä jetin pariksi päiväksi ja kivaa on ollut. Jetit olleen sparkkeja molemmilla kerroilla. 2up 90hp ja tunteja tainnut olla molemmissa joku 50-150.
Nyt ajattelin ostaa itelle sparkin (2up tai 3up). Käytetyn.
Mitä näistä yleensä hajoaa ja millä tunneilla? Siis tekniikasta ja elekroniikasta?
Vuokraaja sanoi et kulutusrenkaita menee ja muoveihin tulee pieniä halkeamia melko usein.
Tiedän että jetin korjauttaminen on kallista joten olisi hyvä tietää enemmän.....
Koska kone on sökö/loppuunajettu? 500tuntia vai 1500tuntia?
Sea doo spark kestävyys
Anonyymi-ap
2
331
Vastaukset
- Anonyymi
Johtosarja teetätti työtä kun vikaa etsittiin parissakin eri huollossa. Eka huolto vaihteli öljyjä ja tulpat. turhaan...90eeroo tunti.........
- Anonyymi
Kovin tuntimäärä sparkissa oli noin 440h ilman kone remppaa. Huollossa näin laitteen. Vanhimmat sparkit ajettu monesti 200-250h ja kai ihan luotettavia koneen puolesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896