Kannattaa tarkistaa mitä kirjoittaa ja levittää

Anonyymi-ap

Tässäpä vähän luettavaa näille jotka levittelee vääriä tietoja https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/pelkk%C3%A4-yleis%C3%B6n-kiinnostus-ei-riit%C3%A4-perusteeksi-uutisoida-julkisuuden-henkil%C3%B6iden-yksityisel%C3%A4m%C3%A4st%C3%A4-viestint%C3%A4oikeuden-dosentti-sanoo/ar-AA1qwue4?ocid=msedgdhp&pc=U531&cvid=e31bc73261f242ba9abfaa6ff7611ff7&ei=109

15

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ole sitten kirjoittelematta vai etkö ymmärrä lukemaasi?

    • Anonyymi

      Tuo juttu on tarkoitettu laajalevikkiselle medialle joten lähetä Seiskaan tiedoksi äläkä tänne kirjoittele. Eikös täällä pääasiassa kirjoitella sitä mitä Seiska kirjoittelee eli toistetaan Seiskan juttuja.

      • Anonyymi

        Tuostakin linkitetystä jutusta näemme että media ei pääsääntöisesti joudu vastuuseen mistään jutuistaan.


    • Anonyymi

      sellaista materiaalia ei kannaa levittää missä lukee All Rights Reserved.

      • Anonyymi

        Seiska lehti on roskiin joutava lehti heti suoraan paiosta ilmestettyään 💩.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska lehti on roskiin joutava lehti heti suoraan paiosta ilmestettyään 💩.

        Viimeksi kun Martinasta oli kehuva juttu, niin Seiska oli erinomainen lehti, joka kirjoittaa totuudenmukaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kun Martinasta oli kehuva juttu, niin Seiska oli erinomainen lehti, joka kirjoittaa totuudenmukaisesti

        Olen sitä mieltä että jos Martinasta on joskus positiivinen juttu Seiskassa ilman että siihen sisältyy ilkeämielisyyttä ja vähättelyä ja esimerkiksi valheellista tietoa, niin se on uutisen paikka sellainen. Eli en yhtään ihmettele jos joku huomioi sellaisen poikkeuksellisen asian. Yleensä sanotaan että nyt voi tehdä rastin takaseinään jos joku harvinaislaatuinen asia tapahtuu. Ja positiivinen juttu Seiskassa Martinasta todellakin on sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että jos Martinasta on joskus positiivinen juttu Seiskassa ilman että siihen sisältyy ilkeämielisyyttä ja vähättelyä ja esimerkiksi valheellista tietoa, niin se on uutisen paikka sellainen. Eli en yhtään ihmettele jos joku huomioi sellaisen poikkeuksellisen asian. Yleensä sanotaan että nyt voi tehdä rastin takaseinään jos joku harvinaislaatuinen asia tapahtuu. Ja positiivinen juttu Seiskassa Martinasta todellakin on sitä.

        Ja voisi tehdä kaksi rastia peräseinään jos ei olisi positiiviseen juttuun haettu mahdollisimman epäedullista kuvaa kuitenkin, vaan laitettu vielä aivan edullinen kuvakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kun Martinasta oli kehuva juttu, niin Seiska oli erinomainen lehti, joka kirjoittaa totuudenmukaisesti

        Nyt oli kyllä kysymyksessä ainoastaan Niinistön pariskunnan kansi kuvasta Seiskalehden kannessa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voisi tehdä kaksi rastia peräseinään jos ei olisi positiiviseen juttuun haettu mahdollisimman epäedullista kuvaa kuitenkin, vaan laitettu vielä aivan edullinen kuvakin.

        Mikä on epäedullinen kuva? Eikös kuva ole sellainen kuin mallinsakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä että jos Martinasta on joskus positiivinen juttu Seiskassa ilman että siihen sisältyy ilkeämielisyyttä ja vähättelyä ja esimerkiksi valheellista tietoa, niin se on uutisen paikka sellainen. Eli en yhtään ihmettele jos joku huomioi sellaisen poikkeuksellisen asian. Yleensä sanotaan että nyt voi tehdä rastin takaseinään jos joku harvinaislaatuinen asia tapahtuu. Ja positiivinen juttu Seiskassa Martinasta todellakin on sitä.

        Martinasta on ollut useita positiivisia juttuja Seiskassa. Sulla on valikoiva muisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voisi tehdä kaksi rastia peräseinään jos ei olisi positiiviseen juttuun haettu mahdollisimman epäedullista kuvaa kuitenkin, vaan laitettu vielä aivan edullinen kuvakin.

        Se alusvaatenäytöskuva on todella hyvä kuva Martinasta ja seiska on käyttänyt sitä tosi usein. Mikä vaivaa kun pitää valehdella?


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ymmärrä lukemaansa. Tuo koskee lehtien kirjoittelua yms ei suomi24 palstalla kirjoittelua. Keksi jotain parempaa

      • Anonyymi

        Eikös täällä olevat aloitukset olekin kaikki juuri tehty Seiskan klikkiotsikoiden perusteella.


    • Anonyymi

      Aloittaja voi harjoitella miettimällä mitä itse kirjoittelee tällä palstalla. Tuleeko huor*teltua ja sellaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe