Mitä kahden yliajattelijan

Anonyymi-ap

Elämästä voisi tulla. Ei yhtään mitään

52

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä tulee ajatusten suo

      • Anonyymi

        Joka uppoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka uppoaa

        Ei suo uppoa vaan suohon voi upota... voisin upota erään kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suo uppoa vaan suohon voi upota... voisin upota erään kanssa

        En kyllä halua suohon upota.


      • Anonyymi

        Voivat olla myös toisiaan täydentäviä? Joustava ajattelija voi olla myös joukkuepelaaja, jolloin ajatukset voivat kulkea yhteinen hyvä päällimmäisenä mielessä? Myönteinen suhtautuminen kaikkea positiivista kohtaan minusta on enemmän eteenpäin vievä ominaisuus kuin tilanteita heikentävä ominaisuus. Tällainen voi ulkopuoliselle kuulostaa myös yliajattelulta? Vaikkei ole sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä halua suohon upota.

        Entä jos se on rakkauden suo? Pehmeä, lämmin ja turvallinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivat olla myös toisiaan täydentäviä? Joustava ajattelija voi olla myös joukkuepelaaja, jolloin ajatukset voivat kulkea yhteinen hyvä päällimmäisenä mielessä? Myönteinen suhtautuminen kaikkea positiivista kohtaan minusta on enemmän eteenpäin vievä ominaisuus kuin tilanteita heikentävä ominaisuus. Tällainen voi ulkopuoliselle kuulostaa myös yliajattelulta? Vaikkei ole sitä.

        Totta! Meinasin juuri vastata, että sitä on aivan turha ennakoida tietämättä mitä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta! Meinasin juuri vastata, että sitä on aivan turha ennakoida tietämättä mitä tulee.

        Näin on ja ajattele, olen mies. Monet luulee, ettei hetero miehilläkin ole tällaisia ajatuksia.


    • Anonyymi

      olisha se melkosta

    • Anonyymi

      Jos kommunikaatio vain pelaa, niin hyvä siitä tulee.

      • Anonyymi

        Tykkään susta


    • Anonyymi

      Molemmat taidatte rakastaa uppoutua tunteiden syvyyksiin. Kellua siellä hyvässä olossa. Pois todellisuudesta. Keinona selviytyä.

      • Anonyymi

        Sehän on hienoa toinen oma maailmansa kokonaan. Onnea sinne omaan kuplaan.


    • Anonyymi

      Parhaassa tapauksessa eheyttävä ja luottamuksellinen. Pahimmassa väärinkäsitysten, loukkaantumisten ja riitojen täyttämä. Riippuu kaksikosta itsestään, mihin suuntaan elämää haluaa viedä.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa tuo väärinymmärrysten tie siltä et sitä kohti menoa voisi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa tuo väärinymmärrysten tie siltä et sitä kohti menoa voisi olla

        Puolitotuuksilla varmasti näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa tuo väärinymmärrysten tie siltä et sitä kohti menoa voisi olla

        Ei ole mitään väärinymmärryksiä, jos kaksi ihmistä osaa avata suunsa ja keskustella. Samalla tavalla hoituu luottamus tosin siihen vaikuttaa myös teot kun sitä luottamusta täytyy rakentaa. Torni ikäänkuin joka seisoo tukevasti alustallansa on järkähtämätön. Elää niinkuin puhuu ja seisoo sanojensa takana. Sellainen on taitoa, mutta joillain se on luonnossaan. Sellainen toinen mulle kiitos ei muita!


    • Anonyymi

      Varmisti innovatiivista ja erilaista kun noi normit ♥️

    • Anonyymi

      Minä uskon, että hänen kanssaan täydentäisimme toistemme lauseet. Silloin kun toinen eksyy ajatuksiinsa, toinen lempeästi palauttaisi takaisin, maadottaisi. Yhdessä olisimme jotain hienoa ja vihdoin ehjää! - sivusta, naiselta

      • Anonyymi

        Olipa hieno kommentti.


      • Anonyymi

        Näin haluaisin kans ajatella hänestä, sivusta mieheltä 🤗


    • Anonyymi

      suhde pysyis vähintäänkin mielenkiintosena🤝mä en yhtäkään tyhjäpäätä voi enää ottaa lähelleni. kestin vuosia kuunnella ihmistä jonkakaa oltii vaa hyvin eri sivulla. mut se taas kertoo siit miten sisukas oon enkä mä luovuta helposti ikinä. kaiken sen sairaammankin voi mulle näyttää koska en hätkähdä mistää. -t juurtunuluutunuyouknowthedeal

      • Anonyymi

        Siis sama juttu, en voi ottaa ketään lähelleni, joka ei ole lähelläkään samaa sivua kanssani.
        Siksi monta ihan kivaa on jäänyt lähtötelineisiin.
        Pidän syväluotaavista keskusteluista ja sitä kautta osittain myös jäsennän omaa maailmaani.


        -siv


    • Anonyymi

      Niinpä nii. Sanoja paperille ja voi aloittaa elämän ja ihmissuhteiden analysoinnin. Taitaa monella toi tosi elämä olla vähän hakusessa

    • Anonyymi

      Keskinäinen hiljaisuus?

    • Anonyymi

      Luin eka kahden yliajajan😶
      Vastaan,tuo ei ole ongelma,ongelma on yliherkkyys hajuille.

      • Anonyymi

        Lisään miehellä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään miehellä siis.

        Paljon hajuvettä


    • Anonyymi

      Hyvä liitto tietenkin

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin päätelty.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Varmasti parisuhteessa kirjoittelisitte kaikki ajatuksenn ikävä palstalle. Yliajattelijat eivät osaa oikeasti sanoin tuoda tunteitaan julki. Kirjoittamalla he pystyvät tuoda sen kaiken julki mitä ajattelevat.
      Eli teidän suhteessa ostakaa paljon paperia ja kyniä tai vaihtoehtoisesti ostakaa liitutaulu mihin piirätte ajatukset.

      • Anonyymi

        😅😅😂


      • Anonyymi

        Kun petipuuhia huvittaa harrastaa niin voi liitutaululle piirtää sängyn ja punastelevan hymiön.


      • Anonyymi

        Saatan mie piirtääkkii! On miul mil piirtää.


    • Anonyymi

      Tuolla asenteella ei mitään

    • Anonyymi

      Jotain mahtavaa ja ihanaa. <3

    • Anonyymi

      Riippuu vähän ajattelemisen tavasta ja siitä, miten toimii sitten ajattelun jälkeen ja perusteella. Voi se toimia hyvinkin, jos on samantyyppiset tavat käsitellä asioita. Tai älyä ymmärtää toisen erilaisia tapoja prosessoida asioita. Toinen voi olla nopeampi, toinen hitaampi, toisella voi tiedolliset argumentit olla keskeisimpiä, kun taas toinen on enemmän tunneihminen jne. Voi se silti toimia, kun molemmat oppivat tuntemaan toisen tavan olla ja kunnioittavat sitä.

    • Anonyymi

      ei kiinnosta enää, valitsin rahat ja meneyin täältä rakkauden. en muualta.

    • Anonyymi

      onko se kuollut jo se ruskea sielu, nainen tai mies joka valvoo ja hyökkää rajujen tai töiden kimppuun. itse mielessä leikkaan siltä pän irti ja vedän tikarin kaulasta nenään. toivottavasti ymmärtää pysyä poissa.

    • Anonyymi

      nehän tapetaan koko porukka, naisineem ja osalla menee pennitkin, pois vaan ja kiskotaan rahaa mikä saadaan. niille salon siskoille on tilattu jo laillisesti kunnolla timurpaan ja muulle porukalle myös. karman tavoin joka juttu. jokaiselle. vottu kun nautin.

    • Anonyymi

      Luin että yliajelijan

    • Anonyymi

      polle sinussa roikkuu sen Susannan lisäksi ruskea hiuksinen huumeiden käyttäjä, se Emilia ja joku muu nainen. Samoin monissa muissa miehissä on naisroikkujia ja osa Naisista tarrautuu myös muihin naisiin. myös miehiä jotka etsii porsaanreikiä jolla vie itselleen.

    • Anonyymi

      sillä on lapsi joka on poissa häneltä, syyttää Sinua ja hakee apua. monissa muissa teissä myös, ja joku estää rahaa myös teiltä.

    • Anonyymi

      sillä on läskipohjs kengät, upea kroppa mutta kulunut, ei ihme kyllä riutunut mitä yleensä näkee, kasvot myös ihmeen terveet. myy itseään ja syö muista energiaa. nahkatakki ja toukat housut. liikkuu Jyväskylä Helsinki Kerava väliä. Haaveilee teistä, samoin muut naiset ja syö voimaasi. hyvin vahva.

    • Anonyymi

      toivoisin että. jätät minut ja perheeni rauhaan. kaikkea hyvää mutta minä en halua sekaantua.

    • Anonyymi

      se nainen ei pidä ritaritiuhusta vaan haaveilee Kanadasta ja Kanadaistyylisestö talosta, taljoista ja moottoripyöristä. etsii väärennettyjä papereita teille ja lapselleen ja yrittää saada suurta summaa rahaa kasaan. ei suunnittele pakoa itäblokin maiden kautta vaan Norjasta ja jäämeren yli. treenaa englantia.

    • Anonyymi

      se nainen on fiksu ja täynnä elämää. kysymys kuuluu oletko mukana hänen touhuissaan, onko haave teidän yhteinen?

    • Anonyymi

      sulle tuli ongelmia koska Susanna luuli että rakastuit häneen, ja se huomasi jossain kohtaa ettei näin ollut, ja veditte sen psykoosiin, sitten tuli lisää ongelmia, ja osa teistä sekaantui huumeisiin. se yx nainen oli noita, jollain tapaa, kai sielun siskoni, se kuoli. liittyi siihen asuntoon, kun se örkki, kuten energiapuhdistajat sanoivat poistettiin ja se toinen kuollut sielu, ne ryhtyi nousemaan ylös. tämä on tosi sekavaa, ja, varmuuden vuoksi sinun piti saada minut hulluksi ja se Emilia viikinkien kanssa, pois tai sopimukseen. jotta kaikki onnistuisi. kaksi sukulaista tappoi jo itsensä. toisen niistä näin unessani joka palautti lapseni sieltä jostain kesäjuhlien gladiaattoripesästä. no ei nämä minuun liity ja kiitos kun jätät rauhaan. ja toivottavasti jotain korvauksia teiltäkin tulee. tuskin. jostain on kuitenkin tulossa.

    • Anonyymi

      lupasitte rahaa joillekin jostain ja ryhdyitte vaatimaan sitä. näitte minussa, mahdollisuuden kuten eräässä toisessa ja joissakin yrityksissä. työpaikkakiusaaminen ja sen myötä sitä saattoi vapaammin harjoittaa paikkojen joissa koska niistähän on hankala puhua koska jos syyttää yhtä tekaistusta ja sitten oli sovitut kärjäjöt ja niin sanotusti vakuutuspetokset. painostus talousrikollisuudella ja siten ryhdyitte häiriköimään ja mamipuloimaan talousväkeä. sen A miehet tapoitte, koska pääsi teistä. selville ja ei maksanut työpaikkaskiusaanista ja, laittomia irtisanomisia. vähän sama kuin minun tilanne. minä vain selvisin joten teidän piti jatkaa.

    • Anonyymi

      peukaloitte niitä autoja ja moottoripyöriä ja teitte jotain jotta ihminen alkoi tuntemaan angstia, ja rikkinäinen ajoneuvo olisi ollut hyvä syy. ehkä itsemurha. siinä minun autossa oli jotain siitä hävisi yhtäkkiä tehot, jotain hajosi, ei siitä mitään jäänyt jäljelle ei voinut todennäyttää, ei ollut ylinopeutta mutta yhdistettynä tekaistun mielialaan ja ajoneuvoon, tulos oli karmea. ja yritettiin saada vielä lapsi kyytiin, sen kellon ajan mukaan, jotta jos olisin jäänyt henkinen niin olisin tappanut itseni kun olisin ajanut kolarin jossa lapseni olisi kuollut. lähdin autolta, jätin puhelimen, olin nukahtanut metsään, kävelin vaan, en edes muista, muistan vaan kohta ne tulee tappaa, sehän olisi mennyt kolarin piikkiin.

    • Anonyymi

      osa teistä uskoi että kun Susanna humalapäissään ja psykoosissa tappeli sen Henna julkkiksen kanssa, että se olin minä. koska Susanna sanoi niin ja koska täällä oli oikeasti esim Minna ja Mikael naisineen. Sitten "hakkasitte" sen Hennan ja huomasitte julkisuudesta että se on väärä humalapäissään tappeli täällä. sitten tuli taas hätä ja teidän piti lähteä hakemaan tietoa minusta, kävitte kotonakin. siellä kiinteistössä oli porukkaa mukana koska toimistolla käytiin, ei murtojälkiä mutta partavesi haisi ja hirmuista kuuntelua. muuton jälkeen piti taas ryhtyä seuraamaan ja taas ei miellyttänyt kun asiat sujui hyvin, joten lopulta päätitte ajaa hulluksi ja mielellään tappaa. olen varmasti teettänyt teille paljon työtä, ja turhaa.

    • Anonyymi

      minä idiootti en tajunnut että se hyvä mies oli se A mies. eikä hän voinut puhua koska oli silloisen mieheni hyvä ystävä. silloinen mieheni petti ja teki kaikkea inhottavaa, joten kai hänen oli helppo ihastua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe