Jaat tänne minun YouTubesta ilman lupaa

Anonyymi-ap

, kommentoi Raskasta Joulua -idean isä, kitaristi Erkka Korhonen.

STARS-KAPPALEEN ESIINTYJÄT

Solistit esiintymisjärjestyksessä: Marko Hietala, Tony Kakko (harmoniat), Tommi TUPLE Salmela, JP Leppäluoto, Antti Railio, Pasi Rantanen, Jarkko Ahola, Ville Tuomi, Elize Ryd, Kimmo Blom, Antony Parviainen, Ilja Jalkanen ja Tommy Karevik.

Soolot: Teemu Mäntysaari - kitara, Timo Pudas - urut, Tuomas Wäinölä - kitara, Vili Ollila koskettimet, Erkka

Korhonen kitara

Soittajat:

Erkka Korhonen - kitara

Vili Ollila koskettimet

Timo Pudas - urut

Erkki Silvennoinen - basso

Mirka Rantanen - rummut

Musiikkivideon koosti Jarkko Piipari / Media Piipari

Tuu kehumaan soittoa
Naurat
Kato ketä tuossa on
Ja Erkka Korhonen Mi College of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA kuten minä
Ja nyt myös ystävä sanoi että laita viestiä instagramissa suoraan hänelle

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erkka Korhonen MI college of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA valmistui
      Ja minä pääsin opiskelemaan verkossa kolme vuotta sinne
      Mirka Rantanen Circus of Rock Red Ravyn yhtye Los Angeles seuraa minua Instagramissa sen laulaja Mark Boals Yngwie Malmsteen laulaja

      • Anonyymi

        Kehumaan soittoa uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot vale
        Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehumaan soittoa uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua sossun huoli-ilmot vale
        Kaupungin valtuuston uhkaaja syyte valetta

        Perankoski Hynynen kehuu warkaus lehdessä kaupungissa ystävällisiä ihmisiä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perankoski Hynynen kehuu warkaus lehdessä kaupungissa ystävällisiä ihmisiä 🤣

        Vai ei ole MI college of Conteporary music Hollywood Los Angeles USA mitään heille ja tässä kaupungissa warkaus lehdelle ja Iltalehdelle ja ilta sanomille kaupungin päättäjille ja asukkailleen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe