Voiko tämä olla edes mahdollista?

Anonyymi-ap

Olen aina ollut sitä mieltä (tähän asti) ettei ihminen voi nähdä nukkuessaan enneunia, tai horrostilassa ns. valveunia, jotka voivat toteutua.

Nyt on kaksi kertaa käynyt hämmästyttävästi toteen horrostilassa näkemäni sama "valveuni"!

Epäilen, että kyse on jotenkin alitajuntaa stimuloivasta kolmen lääkkeen ja kolmen lisäravinteen, sekä yömyssyksi nautitun alkoholihuikan yhteisvaikutuksesta.

Onko muilla vastaavaa?

23

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen se ennustus uni oli?

    • Anonyymi

      Ei tartte koko settiä paljastaa mutta sano yks lääke ja yks lisäravinto

      • Anonyymi

        1. Lääke: Codesan Comp
        1. Lisäravinne: CBD oil 30%
        Loputkin voin ilmoittaa jos kiinnostaa ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Lääke: Codesan Comp
        1. Lisäravinne: CBD oil 30%
        Loputkin voin ilmoittaa jos kiinnostaa ...

        Oletko narkomaani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko narkomaani?

        Ikävä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kyllä.

        Miten niin ikävä kyllä? Eikös huumeista tule hyvä olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Lääke: Codesan Comp
        1. Lisäravinne: CBD oil 30%
        Loputkin voin ilmoittaa jos kiinnostaa ...

        Jatkoa ...

        2. Lääke: Xanor Depot 2mg
        2. Lisäravinne: Hullukaali (Hyoscyamus niger)


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä...
      Olen aloittaja.

      Viime yönä näin taas enneunen jonka pitäisi unen mukaan toteutua TÄNÄÄN!

      Odotan mielenkiinnolla, kerron miten kävi.

      • Anonyymi

        Älä kiusaa..... millainen enneuni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiusaa..... millainen enneuni?

        Liittyy kenon pelaamiseen


    • Anonyymi

      Olen aloittaja, tässä kolmas lääke ja lisäravinne

      3. Lääke: Hota Pulveri
      3. Lisäravinne: Pallokalan maksauute

    • Anonyymi

      Nämä lääkkeet ja lisäravinteet, sekä Kossua juomalasillinen yhdellä kertaa ennen nukkumaan menoa antaa potkua uniin.

      HUOM!
      Toimii minulla, en suosittele ketään kokeilemaan, koska voi olla vaarallista terveydelle.

      1. Lääke: Codesan Comp
      1. Lisäravinne: CBD oil 30%

      2. Lääke: Xanor Depot 2mg
      2. Lisäravinne: Hullukaali (Hyoscyamus niger)

      3. Lääke: Hota Pulveri
      3. Lisäravinne: Pallokalan maksauute

    • Anonyymi

      Kerro nyt hemmetti niistä enneunista äläkä saivartele lillukanvarsissa!

      • Anonyymi

        Näin unta, että olen nainen. Katsoin tänään peilistä itseäni ja näin että tukka oli kasvanut taas.Näytän ihan normilta suominaiselta. Pitäisi käydä parturissa, että saa miehiset muotoni taas takaisin.

        Lääke> perfenatsiini ja b-vitamiini


    • Anonyymi

      Hurmokset tulee ihan jostain muualta, mutta välinpitämättömyys perustuu pitkälti ismeihin. Älkää uskoko.

      • Anonyymi

        En usko sinua.


    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Kerron ne kolme enneunta. Se kolmaskin toteutui jo tänään.

      Uni 1. Kengät hukassa: Unessa etsin koko illan toista kenkääni. Aamulla herättyäni toinen kenkä oli sängyn alla..

      Uni 2. Unessa työhaastattelussa en saanut sanotuksi mitään järkevää ja nauroin koko ajan. Seuraavana päivänä minulla oli työhaastattelu, jossa olin niin hermostunut, että en meinannut saada mitään sanotuksi ja nauroin koko ajan.

      Uni 3. Unessa koirani oli karannut ja etsin sitä tuntikausia. Aamulla koirani oli piilossa sängyn alla, josta se katseli minua syyttävästi.

    • Anonyymi

      > Onko muilla vastaavaa?

      1980-luvulla tehtiin tunnetuksi ilmiötä "paniikkihäiriö". Se oli Hämeenlinnassa melko yleinen ja on erittäin pelottava yöllinen "kohtaus", joka on pelon ja jäykistymisen yhdistelmä. Se menee ohi kuitenkin itsestään ja ei ole mikään sairaus vaan olosuhde.

      Vuonna 2014 aloin epäillä, että täällä puhutaan pahaa ihmisistä, jotka eivät sitä voi helpoisti havaita. Yölliset puheet paljastuivat ja ne ovat teknologisella keinolla vahvistettu siten, että kun henkilöstä puhutana yöllä pahaa, nyt hän voi saada minkälaisen kohtauksen tahansa.

      Mentalistit ovat esitelleet teknologiaa televisiossa vuosia sitten. Eräässä videossa mehiläisen sote-tiimi pysäyttää mentalistin sydämen. Silloin tiesin, että täällä on tällaista.

    • Anonyymi

      Olen diagnosoitu parateemikko ja kuulen lähellä pistorasiaa ollessani ikäänkuin keskustelua jonka aiheena olen.
      Äsken joku nainen sanoi selvästi minusta "sillä on rupiset rystyset". Miehen ääni vastasi "sillä on karvaiset kämmenetkin.

      • Anonyymi

        No onko sulla?


    • Anonyymi

      > Olen diagnosoitu parateemikko ja kuulen lähellä pistorasiaa ollessani ikäänkuin
      > keskustelua jonka aiheena olen.

      Mitään mielensairautta ei ole olemassa, jos ei ole olemassa pään röntgenkuvaa, jossa selvästi erottuu trauma eli pään vamma. Kaikki muu on luonteenpiirteitä tai olosuhteita. Joku saattaa haluta vaikuttaa olosuhteisiin salaperäisellä tavalla, etenkin jos se on mahdollista ja siitä on vaikea jäädä kiinni.

      Ylimääräiset äänet ovat todennäköisesti kohdistettua ultra-ääntä. Ultra-äänen kohdistaminen voi olla lakien tai kansainvälisten sopimusten vastaista luvatonta maanalaista sotilastoimintaa.

      • Anonyymi

        Ultraäänen ARStX laitteita myy myös Lidl.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe