Jos rahat on vähissä, ei hätää!

Anonyymi-ap

Ainahan voi pureskella kynsiään - tai kauheimmassa tapauksessa voi syödä räkää.

Äääääk!

39

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei vähissä vaan loppu, fyllan kassa myös

      • Anonyymi

        Ja ainahan voi samalla tuotteella ruokkia myös lapsen, jos rahat ihan finaalissa. Sisältää vitamiineja tuo jännittävä tuote ja makoisaa!


    • Anonyymi

      Taas jaksaa sekoilla, kun syö välillä kunnon satsin tuoretta räkää!

    • Anonyymi

      Aloittaja voisi kerätä sitä räkää purkkiin, niin pahanpäivän tullen voi sitä syödä nälkäänsä!

      • Anonyymi

        Harmittaako sinua noin kovasti, että kohta linnaan lähtevä ihana ja lutunen ökyliikemies jäi kiinni räkäpallojensa syönnistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako sinua noin kovasti, että kohta linnaan lähtevä ihana ja lutunen ökyliikemies jäi kiinni räkäpallojensa syönnistä?

        Eiks tää mies ollut Sofia B- avopuoliso ja heidän piti mennä avioliittoon ja perustaa perhe ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tää mies ollut Sofia B- avopuoliso ja heidän piti mennä avioliittoon ja perustaa perhe ?

        Eivät olleet avopari. Sofia ja Stefu eivät edes asuneet yhdessä, vaan Stefu asui Hangossa ja Sofia eri hotelleissa/Stefun kaverin asunnoissa.
        Sen sijaan Martina perusti perheen ja roikkui räkämiehessä peräti yhdeksän vuoden ajan. Nainen lähti Leville Eskon ja pienen tyttärensä kanssa joulunviettoon, mutta jäikin sille tielleen räkää syövän nuoren liikemiehen kainaloon ja perhe sai jäädä.
        Martina kertoi sanoneensa yes, kun Stefu kosi komealla sormuksella, tosin kihlakuvassa oli Martina yksin, sulhanen skippasi tilaisuuden.
        Martina esitteli morsiuspukuaankin ja onhan räkämiehellä ja Martinalla yhteinen lapsikin.
        Martina kertoi ihailevansa räkämiehen bisnesälyä, joka sittemmin on paljastunut joksikin ihan muuksi, onhan kaveri epäiltynä useasta talousrikoksesta ja velkaa on pitkälti toista miljoonaa.


    • Anonyymi

      Laita messua Therman et tulee käymään Kotolla päin

    • Anonyymi

      Martinan pitäisi kyllä antaa ravintoneuvontaa ettei ex-avopuolison tarvitse räkäpalloja syödä. Katsois, että saa tarvittavat vitamiinit ja rasvat ruoasta. Tai tekis raakakun.

    • Anonyymi

      Tämä on nyt vain mun mielipide mutta kyllä tuo uusi miss Suomi Matilda sopisi ennemmin gangbang videon pääosaan kuin miss maailma kilpailuun 🧐

      • Anonyymi

        Astuisin erittäin mielelläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astuisin erittäin mielelläni.

        Moni mies astuu ketä vain naista. Itse en astuisi. Haluan vain naista ketä rakastan.


    • Anonyymi

      On paljon miehiä jotka on valmiita auttamaan naisia jolla on rahat vähissä. Peppu paljaaksi ja pystyyn niin talousahdinko helpottaa. Miehillä helpottaa myös, mutta eri asia....

      • Anonyymi

        Totta, miehet haluavat saada kakkosta. Jos naisen talous on kuralla, voi myydä kakkosta. Paljon on jonossa tulijoita. Voi vähän tuntua suuri käyttömäärä takalistossa mutta taloustilanne paranee.


    • Anonyymi

      Suhtautuisin varauksella kuskin kertomukseen, joka on pelkästään Helsingissä ajelemalla saanut aikaan 150 euron laskun. Ehkä riita tuli tästä.

      • Anonyymi

        Ajatteliko reppuliukko maksaa kyydin nenästä löytyneillä herkuilla? Menivät sitten omaan suuhun kuitenkin?


      • Anonyymi

        Äkkiä se summa syntyy kun ajeluttaa ympäri kaupunkia. Enpä puolustelisi tuossa nyt räkämiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äkkiä se summa syntyy kun ajeluttaa ympäri kaupunkia. Enpä puolustelisi tuossa nyt räkämiestä.

        Miksi hyökätä nyt Stefan Thermanin kimppuun? Ei ole enää avoliittossa Sofian kanssa ja Martina erosi jo melkein 5 vuotta sitten miehestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hyökätä nyt Stefan Thermanin kimppuun? Ei ole enää avoliittossa Sofian kanssa ja Martina erosi jo melkein 5 vuotta sitten miehestä .

        Miten nyt on hyökätty? Sehän itse hyökkäilee tennismailan kanssa milloin minnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nyt on hyökätty? Sehän itse hyökkäilee tennismailan kanssa milloin minnekin.

        Onks se sinun ongelmasi jos mies sekoilee ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hyökätä nyt Stefan Thermanin kimppuun? Ei ole enää avoliittossa Sofian kanssa ja Martina erosi jo melkein 5 vuotta sitten miehestä .

        Seiska esitteli jo vuodenvaihteessa Stefun uuden tyttöystävänkin ja on aivan julkisuuden henkilö, eikä täällä ole ollut sanaakaan naisesta. Kesällä 2023 Stefulla on ollut tunnetun urheiluvaikuttajan tytär tyttöystävänä eikä siitäkään sanaakaan täällä. Mutku Martina ja Sofia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiska esitteli jo vuodenvaihteessa Stefun uuden tyttöystävänkin ja on aivan julkisuuden henkilö, eikä täällä ole ollut sanaakaan naisesta. Kesällä 2023 Stefulla on ollut tunnetun urheiluvaikuttajan tytär tyttöystävänä eikä siitäkään sanaakaan täällä. Mutku Martina ja Sofia.

        Olisihan se hauska sattuma jos liittyisi jotenkin tennikseen tuo "tunnettu urheiluvaikuttaja".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se hauska sattuma jos liittyisi jotenkin tennikseen tuo "tunnettu urheiluvaikuttaja".

        Se on tärkeintä että ei ainakaan liity mitenkään golfiin.


    • Anonyymi

      Vanukasta tulee tuubista aamuisin?😂

    • Anonyymi

      Ei olisi pitänyt katsoa koko videota. Tuli niin ällöttävä olo. Vaikka mies on minulle ihan outo.

    • Anonyymi

      Jos Stefan pyytää illalliselle, niin kannattaa suhtautua siihen varauksella.
      Kannattaa ensin kysyä, että mitä on tarjolla.🤢😬

      • Anonyymi

        Nami nami! 🤢🤢🤢


    • Anonyymi

      Ajelun on sitten pitänyt kestää useita tunteja. Tollanen lasku tuli Hangon reissusta. 130 e. Mikä on motiivi ajella ympäri Helsinkiä keskellä yötä. Ihmettelen tota taksin käyttöä. Eikö osaa käyttää julkisia. Kirkkonummellekin menee yöjuna ihan sujuvasti.

      • Anonyymi

        Meinaat, että 150 eurolla saa nykyään ajelle useita tunteja taksilla? Oletko taksia käyttänyt 90-luvun jälkeen??


    • Anonyymi

      Just käytin. 25 euroa lähiöstä keskustaan.

      • Anonyymi

        Niinpä. Eli aika nopeasti tuollaisen 150€ ajelee. Nenästä räkää kaivamalla sitä ei voi kyllä maksaa. Varsinkaan, jos itse syö kaiken löytyneen. 🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Eli aika nopeasti tuollaisen 150€ ajelee. Nenästä räkää kaivamalla sitä ei voi kyllä maksaa. Varsinkaan, jos itse syö kaiken löytyneen. 🤢

        Mutta mutta - voihan olla, että jos kuski on hyvin nälissään, eikä siis suomalainen, niin on mahdollista että matkan voi maksaa juuri noin? Jos räkäpallot on mahtavan kokoisia ja vaikka samalla pakkaa ne tuollaisiin minigrip - pusseihin.

        Hyvä idea, rahaa säästyy ja matka jatkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mutta - voihan olla, että jos kuski on hyvin nälissään, eikä siis suomalainen, niin on mahdollista että matkan voi maksaa juuri noin? Jos räkäpallot on mahtavan kokoisia ja vaikka samalla pakkaa ne tuollaisiin minigrip - pusseihin.

        Hyvä idea, rahaa säästyy ja matka jatkuu!

        No mutta siinä tapauksessa asiakas ei voi itse syödä kolvista kairaamiaan herkkuja kuten reppuliukko teki?


    • Anonyymi

      Onko tuo kuvaaminen muuten laillista? Eikö asiakkaalla ole joku yksityisyydensuoja. Jos on epäselvyyksiä, soitetaan yleensä poliisille, eikä Seiskalle.

    • Anonyymi

      Leviltäkin on taksikuskit kertoilleet tarinoita Seiskalle. 26.11.2020 on juttua Seiskassa eli siihen aikaan on tapahtunut kun Stefu vei ensimmäisen kerran tämän "vapaamatkustajan" Levin mökille. Martinahan määrättiin ennen sitä hakemaan tavaransa pois Leviltä (Iholla-sarjassa sai puhelun). Martina sanoi kaverilleen että tuli käsky hakea tavarat pois eli se on viemässä sen vapaamatkustajan sinne. Martina jatkoi että minähän haen, siellä on sen verran arvokasta tavaraa ettei kyllä jää sen käyttöön. Se ei ala mun suksilla suksimaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe