Tiet Kuhmossa

Anonyymi-ap

Kuhmon tiet oli huonossa kunnossa kuten aina keväällä.Tekivät parannusta mutta miksi kalliomurskeesta,eikä normaalista Moreenista.Teräviä ovat lohkareet ainakin Hirvelän ja Riihivaaran teillä.Liekö kysymys hinnasta vai saatavuudesta.Tuttavalla puhjennut rengas 3 kertaa kevään ja kesän aikana

15

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi tuttavallasi puhjennut 3 kertaa vain rengas. Ajatteleppa sitä mahdollista vahingon määrää jos olisi puhjennut 3 kertaa kumi....

• Anonyymi

Minulla puhkesi kumi täydessä lastissa...

• Anonyymi

Mää oon menny ilman kumeja!

• Anonyymi

Jos minun tutulla olisi puhjennut rengas oisin hyvin iloinen ja jos sukulaisillani oisi pujennut niin oisin ikionnellinen. Vahingonilo paras ilo 😂

• Anonyymi

Sukulasisten

• Anonyymi

Tiethän on ensiluokaisessa kunnossa täällä Jumalankin hylkäämässä sisäsiittolassa missä talonpoika on veljensä isä

• Anonyymi

No joo kyllä meidän kannattaa keskittyä enemmän rutsaamiseen ja jättää teiden kunnosta valittaminen pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo kyllä meidän kannattaa keskittyä enemmän rutsaamiseen ja jättää teiden kunnosta valittaminen pois!

Nythän vielä teit kunnossa kun ei lunta mutta kun lumi tulee maahan niin yllätytte.
        Sama ukko auraa puoli Kuhmoa.
        Herra mun armahda

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän vielä teit kunnossa kun ei lunta mutta kun lumi tulee maahan niin yllätytte.
        Sama ukko auraa puoli Kuhmoa.
        Herra mun armahda

Ei yllätä! Tiedossa on. Ja varauduttu on ostamalla hyvät sukset!

• Anonyymi

Suomen talous supistuu tänä vuonna 0,2 prosenttia ja jää siten koko euroalueen heikommaksi suoriutujaksi, ennakoi Elinkeinoelämän tutkimuslaitos Etla. Ensi vuonna Suomen bruttokansantuote kasvaa ennusteen mukaan 1,4 prosenttia ja sitä seuraavana 1,3.

Etla arvioi, että yksityisen kulutuksen kasvu jää vaatimattomaksi tänä vuonna, kun kotitalouksien ostovoima paranee odotettua vähemmän.

KIITOS PERUSSUOMALAISET

• Anonyymi

Oleppas hyvä vaan! Jonkunhan se on vastuu kannettava!

• Anonyymi

Kivituhkaa, Savi vielä halvempi tapa korjata

• Anonyymi

Tiessä olevat patit höylätä pois eikä paikata

• Anonyymi

Kylänraitit hiljenee ei kannata mökkiläisten takia korjata

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56