Kerroit täällä eilen illalla nainen

Anonyymi-ap

Että haluat edetä nopeammin kun päädytään yhteen niin mitä kaikkea sillä tarkoitit? Tarkoititko että suudellaan ja halataan heti ensi tapaamisella vai haluaisitko tyyliin nopeaa tahtia saada aivan sormukset?

11

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taidat itse haluta ne sormukset

      • Anonyymi

        Oliko sulla kiva päivä


    • Anonyymi

      Riippuu sormuksesta

      • Anonyymi

        Jos maksaa tarpeeksi paljon niin mikä ettei


    • Anonyymi

      ei ollu multa mutta vastaan nytte lämpimiksee ku kaivatulleni.
      rakennettais meidän tarinaa sillee omantahtisesti, miten ny hyvältä tuntuu.. oisha se ihana ajatus, et oisin joskus viel cute wife, mut eihä se tulis olemaa milläälailla ajankohtasta lähivuosina..vastaisin tulevaisuudes kieltävästi jos tulis liian nopee tai ei tuntuis oikeelta. en enää koskaa haluu siihen tilanteeseen et kadun tommosta. toivon myös nättiä sormusta kun kerran ollu jo semmonen rinkula mikä oli selkeesti napattu matkaan hintalapun perusteella.

    • Anonyymi

      Juu juu, heti vaan kaikki mulle ja pallo jalkaan

    • Anonyymi

      En ole sellaista sanonut ohi.

    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta sormukset tässä vaiheessa ja tuskin häntäkään. Mieheltä. Mietin ennemmin yhteistä matkaa kuin päämäärää.

    • Anonyymi

      Hymyilen takaisin kuin rakastunut.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut mielessä kumpikaan. Eikä varmaan miehelläkään.
      Kyllä toivoisin että mentäisiin ihan normaaliin tutustumistahtiin.
      Ei sitä enää tässä iässä enemmän jo kokeneena niin hirveä hinku ole hypätä sinne "syvään päätyyn" pikavauhtia.
      Hätäpäissään ei tule tehtyä kuin kxxipäisiä lapsia, kyky vanha viisaus. Pitää kyllä paikkaansa!

    • Anonyymi

      En minä mistään avioliitosta ole puhunut. Minä se taisin tosiaan olla.
      Haluan hänet miehen rakkaakseni HETI!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe