Sähköautojen latauskaapelit näyttää joissakin pihoissa olevan maan pinnassa ja kompastumiselle alttiita. Kaikenlaisia roikkaviritelmiä näkee edelleen, koska akkujen käyttöä ei ole omaksuttu normaalilla tavalla. Akuista kuuluu saada sähköä ilman jatkojohtimia.
Sähköauton latauskaapeli ei saa aiheuttaa kompastumisvaaraa vaikka sähköauton omistajaa ei haittaisikaan. Myös on syytä olla aina käden ulottuvilla eristetyt johdinleikkurit siltä varalta, jos sähköauto syttyy palamaan.
On olemassa epäily, että sähköautoilua joutuu nyt muut kustantamaan kun kaikenlaisia vippaskonsteja on keksitty - sähköä kuluu auton lataukseen kauheasti mikä on tyhmää kun muut ovat opetelleet tekemään sähköä muilla tavoilla säästeliäästi. Ainakaan kaikkien autojen ei kuuluisi kuluttaa sähköä vaan tuottaa sitä - liike on energiaa ja aurinko paistaa auton kattoon joka päivä.
Parikymmentä vuotta vanha bemari kulkee E85 polttoaineella huokeasti ja huolettomasti ilman lisävarusteita ainakin kesäkaudella, paitsi jos sähköautoilijat sitä yrittävät estellä. Normaalien hyvien autojen käytön estely etätyönä saattaa myös olla sähköautoilijoiden aiheuttama kauhea kustannus.
Varokaa sähköautojen latauskaapeleita
Anonyymi-ap
7
176
Vastaukset
- Anonyymi
jep hengen vaarallisia :)
https://www.youtube.com/watch?v=tAJsD0l9vf8 - Anonyymi
Akusta kuuluu saada sähköä ilman jatkojohtimia? Eikös siitä saa. En ole koskaan nähnyt autossa jatkoroikkaa akun ja autoradion välissä.
- Anonyymi
Lykkää se bemarisi paaliin
- Anonyymi
Minkäköhänlainen saastepilvi siitä pöllähtää?
- Anonyymi
Varokaa pihoillanne luikertelevia jatkojohtoja!!
- Anonyymi
Latauskaapeli on altis kompastumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Latauskaapeli on altis kompastumaan
Jos Brian O' Neill tajuttaa niillä koiriaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2552683Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1031649
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2011264- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036