Varokaa sähköautojen latauskaapeleita

Anonyymi-ap

Sähköautojen latauskaapelit näyttää joissakin pihoissa olevan maan pinnassa ja kompastumiselle alttiita. Kaikenlaisia roikkaviritelmiä näkee edelleen, koska akkujen käyttöä ei ole omaksuttu normaalilla tavalla. Akuista kuuluu saada sähköä ilman jatkojohtimia.

Sähköauton latauskaapeli ei saa aiheuttaa kompastumisvaaraa vaikka sähköauton omistajaa ei haittaisikaan. Myös on syytä olla aina käden ulottuvilla eristetyt johdinleikkurit siltä varalta, jos sähköauto syttyy palamaan.

On olemassa epäily, että sähköautoilua joutuu nyt muut kustantamaan kun kaikenlaisia vippaskonsteja on keksitty - sähköä kuluu auton lataukseen kauheasti mikä on tyhmää kun muut ovat opetelleet tekemään sähköä muilla tavoilla säästeliäästi. Ainakaan kaikkien autojen ei kuuluisi kuluttaa sähköä vaan tuottaa sitä - liike on energiaa ja aurinko paistaa auton kattoon joka päivä.

Parikymmentä vuotta vanha bemari kulkee E85 polttoaineella huokeasti ja huolettomasti ilman lisävarusteita ainakin kesäkaudella, paitsi jos sähköautoilijat sitä yrittävät estellä. Normaalien hyvien autojen käytön estely etätyönä saattaa myös olla sähköautoilijoiden aiheuttama kauhea kustannus.

7

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Akusta kuuluu saada sähköä ilman jatkojohtimia? Eikös siitä saa. En ole koskaan nähnyt autossa jatkoroikkaa akun ja autoradion välissä.

• Anonyymi

Lykkää se bemarisi paaliin

• Anonyymi

Minkäköhänlainen saastepilvi siitä pöllähtää?

• Anonyymi

Varokaa pihoillanne luikertelevia jatkojohtoja!!

• Anonyymi

Latauskaapeli on altis kompastumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Latauskaapeli on altis kompastumaan

Jos Brian O' Neill tajuttaa niillä koiriaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      255
      2683
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1649
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1576
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      201
      1264
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe