Toivon yli kaiken

Anonyymi-ap

Että sanoisit olevasi minusta kiinnostunut. Yli kaiken. Nyt tiedän etten pysty elämään ilman sinua tai se tekee ihan hemmetin kipeää. Olet elämäni rakkaus.

28

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän minkälainen ääni sulla on livenä😍

    • Anonyymi

      Olet elämäni rakkaus. Tiedän sen, olen tiennyt jo jonkun aikaa. Rakas ihana ikävä.

      • Anonyymi

        Alan uskoa näitä. Yritän pitää pääni kylmänä ja kuulla sen ettei hän ole kiinnostunut irl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan uskoa näitä. Yritän pitää pääni kylmänä ja kuulla sen ettei hän ole kiinnostunut irl

        Anna jo periksi. Hypätään tuntemattomaan yhdessä.... Voisi olla elämänmittainen, upea reissu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna jo periksi. Hypätään tuntemattomaan yhdessä.... Voisi olla elämänmittainen, upea reissu.

        Jos olet hän niin pää on ihan sekaisin sinusta. Kaikki on hänestä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna jo periksi. Hypätään tuntemattomaan yhdessä.... Voisi olla elämänmittainen, upea reissu.

        Tuntui etten pystynyt uskomaan ettei mikään ole merkinnyt hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntui etten pystynyt uskomaan ettei mikään ole merkinnyt hänelle.

        Ehkä hänelle merkitsi vähemmän ja sinä olit enemmän tosissasi.


    • Anonyymi

      Vihje hänestä/sinusta?

    • Anonyymi

      Taidat olla muutaman vuoden myöhässä ap

    • Anonyymi

      Kiitos kauniisti sanottu

    • Anonyymi

      Hei, kiva viesti jollekkin. Ilman tunnisteita, mutta tunnetila yhdistää.

    • Anonyymi

      Toivon samaa eräältä mieheltä.. 🥺

    • Anonyymi

      Niin on ihanasti kyllä puhuttu. Hyppäisin jos mulle puhuis eräs noin vaan mutta kun ei riitä, että täällä puhuu.

    • Anonyymi

      Voi luoja, jos oma kaivattu ajattelisi noin... 💘

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mm no on tunteita todellakin, niinku oon sanonu että ihan ässä❤️‍🔥 ni tarkotan sitä. tuntuu tarpeeks jäärältä, päättäväiseltä ja vastapariltakin. ajatusmaailma myös selkeesti eri mikä puhuttelee.. on pistelly nautiskelemaan kyllä😀😀

    • Anonyymi

      Tuntuu että en sovellu enää tänne palstalle millään tavalla koska asiani on täysin selvää tai olen siis selvittänyt sen jo. Eikä tarvetta olisi enää edes olla täällä ollenkaan, kait tää on välillä sellainen tyhmä tapa vain mutta niin näin sivullisena huuhailijana kommentoin että aloittaja hyvä, ota selvää siitä onko hän kiinnostunut sinusta, niin asiat menevät joillain tavalla eteenpäin eikä tarvitse kipuilla ainakaan pysähdyksissä. Kyllä ne tunteet jossain vaiheessa rauhoittuu ja siten laantuu, kun et saa vastakaikua tunteillesi tai vastaavasti jos hänesi on samoin tunteva sinua kohtaan niin tietysti se on iloinen asia.

      Tämä on tuntemattoman palstalla kävijän lämmin neuvo sinulle.

      • Anonyymi

        Niin otankin toistamiseen koska en jaksa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin otankin toistamiseen koska en jaksa enää.

        Toistamiseen? Jos hän on jo sinulle antanut pakit niin onko se sitten kannattavaa ottaa enää yhteyttä. Sitä en osaa sanoa mutta jos saat sitten toiset pakit niin toivottavasti olet varautunut siihen hyvin ettet särje sydäntäsi. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi kokee tietysti. Voimia kuitenkin sinulle, tiedän koska itsekin olen särkenyt itseni joskus ottaessani yhteyttä mutta tietynlainen kokemus sekin, vahvistava ainakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin otankin toistamiseen koska en jaksa enää.

        Miksi otat jos toinen ei ole kiinnostunut ja antanut jo pakit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistamiseen? Jos hän on jo sinulle antanut pakit niin onko se sitten kannattavaa ottaa enää yhteyttä. Sitä en osaa sanoa mutta jos saat sitten toiset pakit niin toivottavasti olet varautunut siihen hyvin ettet särje sydäntäsi. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi kokee tietysti. Voimia kuitenkin sinulle, tiedän koska itsekin olen särkenyt itseni joskus ottaessani yhteyttä mutta tietynlainen kokemus sekin, vahvistava ainakin.

        Meinaatko antaa?


    • Anonyymi

      Tietysti haluan sinut mies. Olen halunnut sieltä alusta asti.

    • Anonyymi

      💚💚💚💚💚

    • Anonyymi

      Kerro itse ensin ja sitten toinen vastaa. Jos haluu saada on pakko antaa....

    • Anonyymi

      Nyt kun on liian myöhäistä............




      niin ruikutus alkaa.



      voi voi voi voi voi, mitäs läksit.

    • Anonyymi

      Haluat siis miehen joka ei ole sinuun edes ihastunut?

      • Anonyymi

        Sekä antanut jo kerran pakit. Vaikuttaa pakkomielteiseltä riippuvuudelta. Tuo on pelottavaa, koska tuollainen tyyppi voi alkaa vainoamaan, seuraamaan ym.
        Ehkä mies vaistosi, ettei nainen ole ihan terve.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe