Tuo Darwin-harhaoppeihinsa rakastunut narsisti ei keksi näköjään enää mitään uutta.
Laajeneeko trilogia vielä neljänteen levylliseen samaa soppaa. Kyllä on sitten ideat vähissä. Mun osalta nää sadut saa nyt riittää.
Ei pysty enää kuuntelee tätä uusinta.
10
556
Vastaukset
- Anonyymi
No hyvä. Toivottavasti myös pysyt päätöksessäsi etkä ole taas huomenna valittamassa täällä foorumilla.
- Anonyymi
Tiede on tarinoita siinä missä muutkin tarinat. Jos julkaisua ei olisi nimetty tieteeksi, et erottaisi sitä sadusta.:)
- Anonyymi
Taidat kuunnella vain virsiä.
Jatka samalla linjalla.- Anonyymi00010
Virsissä onkin hienoa musaa ja syviä traditioita. Jatka Tieteen kuvalehtilinjalla.
- Anonyymi
En mä ole kuunnellut niitä seitsemää edellistäkään. Ei kiinnosta itseään täynnä olevat narsistit.
- Anonyymi
Eli roikut bändin foorumilla jonka musiikkia et kuuntele? Pitäisiköhän kokeilla myös itse miltä tuntuu kirjoitella jonkun bändin tai artistin foorumilla jonka musiikkia en kuuntele. Tuntisinko itseni normaaliksi vai onko kyse koe niin kuin Hesarin toimittajat jotka ajoivat bussilla Helsingistä Turkuun paskat housuissa ja kokeilivat miltä se tuntuu?
Kaiken kaikkiaan elämäsi tuntuu rikkaalta ja henkisesti tasapainoiselta. Toivottavasti löydät useita bändejä ja artisteja joita et kuuntele ja joiden foorumilla on kiva roikkua.
- Anonyymi
Oletko sama tyyppi joka uhkasi polttaa Tuomaksen "hirsilinnan" Potoskavaarasta - viha tekee sairaaksi ?
- Anonyymi
Kuka viitsisi nähdä vaivaa polttaa jonkun meikkitekotaiteilijan puuvaja jossain Potoskavaarassa?
- Anonyymi
Enkä minä, Oncea kuuntelen mieluusti.
- Anonyymi00011
Sacrament of Wilderness oli vielä jotenkin kiintoisa biisi, mutta sitten alkoi suunnaton humppaaminen.
Samoin sen ruotsittaren ekassa sinkussa oli viitteet tyylikkääseen modernisoituun meloheviin, joka ei kai koskaan toteutunut laajemmalti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999