Ei pysty enää kuuntelee tätä uusinta.

Anonyymi-ap

Tuo Darwin-harhaoppeihinsa rakastunut narsisti ei keksi näköjään enää mitään uutta.
Laajeneeko trilogia vielä neljänteen levylliseen samaa soppaa. Kyllä on sitten ideat vähissä. Mun osalta nää sadut saa nyt riittää.

10

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyvä. Toivottavasti myös pysyt päätöksessäsi etkä ole taas huomenna valittamassa täällä foorumilla.

• Anonyymi

Tiede on tarinoita siinä missä muutkin tarinat. Jos julkaisua ei olisi nimetty tieteeksi, et erottaisi sitä sadusta.:)

• Anonyymi

Taidat kuunnella vain virsiä.
      Jatka samalla linjalla.

• Anonyymi00010
        UUSI

Virsissä onkin hienoa musaa ja syviä traditioita. Jatka Tieteen kuvalehtilinjalla.

• Anonyymi

En mä ole kuunnellut niitä seitsemää edellistäkään. Ei kiinnosta itseään täynnä olevat narsistit.

• Anonyymi

Eli roikut bändin foorumilla jonka musiikkia et kuuntele? Pitäisiköhän kokeilla myös itse miltä tuntuu kirjoitella jonkun bändin tai artistin foorumilla jonka musiikkia en kuuntele. Tuntisinko itseni normaaliksi vai onko kyse koe niin kuin Hesarin toimittajat jotka ajoivat bussilla Helsingistä Turkuun paskat housuissa ja kokeilivat miltä se tuntuu?
        Kaiken kaikkiaan elämäsi tuntuu rikkaalta ja henkisesti tasapainoiselta. Toivottavasti löydät useita bändejä ja artisteja joita et kuuntele ja joiden foorumilla on kiva roikkua.

• Anonyymi

Oletko sama tyyppi joka uhkasi polttaa Tuomaksen "hirsilinnan" Potoskavaarasta - viha tekee sairaaksi ?

• Anonyymi

Kuka viitsisi nähdä vaivaa polttaa jonkun meikkitekotaiteilijan puuvaja jossain Potoskavaarassa?

• Anonyymi

Enkä minä, Oncea kuuntelen mieluusti.

• Anonyymi00011
      UUSI

Sacrament of Wilderness oli vielä jotenkin kiintoisa biisi, mutta sitten alkoi suunnaton humppaaminen.

Samoin sen ruotsittaren ekassa sinkussa oli viitteet tyylikkääseen modernisoituun meloheviin, joka ei kai koskaan toteutunut laajemmalti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe