Uusi siniseni

Heippa uusi siniseni, aktivoitu
NumBall vantaa 63v.

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sodat jatkuu

    • Anonyymi

      Tämä uusi versio on puppemaisempi ja feminiimisempi, sellainen kehopositiivinen mekkotyttö, joka taistelutoveri Senssun kanssa kertoo Thaimaan ongelmista.

    • Anonyymi

      Meinaakko kerran vuoteen aktivoida uuden?

      -2161-

    • Anonyymi

      Moi Numba !

      Miksi uusi sininen, mitä vikaa tässä vanhassa oli, unohtuiko salasana?

      ***
      uusi profiili
      Vapaa kuvaus

      Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

      ***

      02.02.2023 olet tuolla vanhalla siniselläsi vielä kirjoitellut, odotas... vain rapiat 15 viestiä, minkä jälkeen sitten luikkinut huutelemaan puskista.

      > (I) <

      • Anonyymi

        Mistä koet itse huutelevasi anonyymi?

        Entä se vuosilukunimimerkkinen?


      • Anonyymi

        Terve tuloa poju maanantaina kahville Kamppiin, jos uskallat ole kerrankin mies sanojesi takana.

        Ota roiskeläppäsi mukaan, jos pelottaa yksin tulla, otetaan sitten... räps räps ryhmäkuva, missä ollen kaikkien vaimot mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä koet itse huutelevasi anonyymi?

        Entä se vuosilukunimimerkkinen?

        Simonako sinä huutelet, vaiko kuitenkin anona?

        -2161-


    • Anonyymi

      Pasasen täytyy olla tarkkana ettei unohdu Senssun nimimerkki päälle kun puhelee Pasasena. Meni jo tässäkin ketjussa roolit sekaisin. Pasanen kun sanoo ettei ole koskaan nimitellyt vaimoani, vaan ett se oli Senssu, mutta nyt sanoo Pasasena että "Ota roiskeläppäsi mukaan, jos pelottaa yksin tulla".
      Siellä on varmaan mielenkiintoinen tapaaminen, kun Pasanen jorisee yksinään, vaihtaa välillä kellohameen päälle, siirtyy toiselle puolelle pöytää, pölisee Senssuna vähän aikaa ja sitten muuntaa äänensä Pupeksi jolla on mollamaijat Kisu ja Misu mukana.
      Mieletön meettingi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe