OINAS+KAKSONEN!?

maan_ja_taivaan_väliltä

Kertokaapas mulle teijän kokemuksia tämmösestä suhteesta ...? Miten toimii? oliko jokainen päivä samanlainen? entäpä seksi?? :)
tästä olis paljon apua,jos joku viittii vaivautua!! Thääääänks !

19

18247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisoinas

      Vuonna -92 tapasin Kaksosen. Siskoni kysyi ihastukseni merkkiä ja kuultuaan, että hän on kaksonen, hän sanoi "ohoh". Seuraavana aamuna sisareni soitti minulle luettuaan horoskooppikirjojaan koko yön ja kertoi minulle tuomionsa "jos nyt yleensä joku tulee kaksosen kanssa toimeen, niin se on oinas". Olo tämä Kaksosen tuntui alusta asti tosi luonnolliselta ja läheiseltä. Yksi asia täytyy myöntää, kahdentoista vuoden jälkeenkin Kaksosen kaksi puolta yllättää. Ja ne ovat todellakin kaksi erilaista puolta. Kaksosen hellyys, lämpö,
      kiittäminen ja huolenpito on aitoa. Mutta mikään ei varoita etkä osaa edes olla varoillasi, kun tuli ja tempperamentti leimahtaa. Tässä vaiheessa olen väkisinkin jäänyt suu auki ihmettelemään, että mikä iski. Väärä sana tai väärin sanottu lause saattaa aiheuttaa Kaksosen mielialan muuttumisen, joka joskus on suuttumusta, toisen mielipiteen vähättelemistä, usein oman erinomaisuuden esille tuomista. Alussa suuttuminen aiheutti sen, että Kaksonen meinasi lähteä ovesta pihalle, mutta Oinaana en voi sitä sietää. Itse pidin parhaana näyttää, että tämä asia hoidetaan tässä ja nyt. Meillä ei lähdetä enää ovesta ulos. Se täytyy myöntää, että mielipiteen vaihdossa annan nykyään periksikin. Tiedän, että Oinaana olen myös melko sarvipää. Kaksonen on ihan oikeasti kaksi erilaista puolta omaava henkilö, mutta uskaltaa sanoa mielipiteensä suoraan salaamatta. Siihen on totuttava ja osattava ottaa vastaan, Kaksonen ei välttämättä itse osaa ottaa sitä vastaan samalla lailla. Hyvä puoli asiassa on, että kun olet Kaksosen kanssa sopinut tai sanonut jotain, asia on käsitelty. Siitä ei tarvitse puhua enää. Joten muista Kaksosella on äärettömän pitkä muisti.

      • --....-------------...........

        nainen minäkin ja naimisissa kaksosmiehen kanssa jo 30 v ,Kotona viihtyvä kaksonen on parasta mitä nainen voi toivoa,koska hän on perhettä rakastava ja aina on mukavaa.Oinas on vahva ja liian empaattinen kaikkia ihmisiä kohtaan ja siitä ne riidat tulee,kun kaksonen on mustasukkainen ja omistushaluinen,onhan hän kaksieripuolta.Kaksosmiehen kanssa on tosi hankala riidellä,kun hän on tosikko.
        JOS olet onnistunut saamaan kaksosmiehen joka on terve järkinen pidä kiinni,koska olet osunut kuiltasuoneen.


      • G-mini

        Tähän on pakko kommentoida, itse olen harjoittanut sinkkuaikoinani itsehillintäni äärimmilleen, ja sekin on aiheuttanut ongelmia, kun oinaspuolisoni ovat kukin vuorollaan ihmetellyt oman huutelunsa ja solvaustensa aikana ja sen jälkeen että kuinka joku voi olla noin tyyni ja rauhallinen. Pyrin keskustelemaan asiallisesti korottamatta ääntäni, mutta toisen reaktio on saanut toisinaan unohtamaan sen asiallisuuden ja sitten on sanat lennellyt puolin ja toisin.


    • kaksosneitonen

      minä olen kaksosneito ja minulla on todella paljon oinasneitoja kavereina ja jopa isosiskoni on oinas! isosiskoni on kuin paraskaveri minulle pystyn hänelle kertomaan kaikki asiani. kaveri jonka olen tuntenut pikkuvauvasta lähtien eli siis perhetuttu on oinasneito kanssa,hänen kanssa olen ollut koko ikäni todella upeissa väleissä. mutta on yksi piirre mistä en tykkää oinaissa,sen varmaan tiesitte jo..se on tämä pilkun*piip* huomauttaa sitten aina joka asiasta,se on välillä turhauttavaa jos yrittää kertoa jotain juttua ja sanoo sitten jonkun sanan vääriin siinä välissä niin sieltä tulee "ä ä ääää,ei sitä niin sanota!" ja sit ottaa taasen päähän kun lause jää kesken ja sit saa jäädä kuuntelemaan sellaista juttua että huhhuijakkaa... oinaitten kanssa ei ole hauska kinastella,sen verran pitkävihaisia! mutta olen huomannut että jos joku on oinaalle todella tärkeä hän suojelee sitä ja pitää hänestä niin kiinni että ei tosikaan! se on todella upea luonteen piirre.. oinas ja kaksonen sopii mielestäni todella hyvin yhteen kavereina ja niin myös sukulaisina ja puolisoinakin!

    • näin kävi

      Mä olin niin sekaisin yhteen oinaaseen , sen tulisuus ja vilkkaus jotenkin tuntu ihanalta, ja hulluttelu. Sopi ku nyrkki silmään-siihen asti ku vaimo astu kuvioihin...

      • kaksos-nainen

        Tapasin oinas miehen. Meillä synkkasi tosi hyvin ja intohimoa ei puuttunut. Rakastuin päätäpahkaan. Nyt suhde on loppu ja yritän toipua siitä. varattu mies oli. Mutta taitaa oinailla olla toi valehtelu aika arkipäiväinen juttu. Lupaili ja sanoi rakastavansa, mutta kumma kyllä eipä ole perääni kaivannut.


      • pau"
        kaksos-nainen kirjoitti:

        Tapasin oinas miehen. Meillä synkkasi tosi hyvin ja intohimoa ei puuttunut. Rakastuin päätäpahkaan. Nyt suhde on loppu ja yritän toipua siitä. varattu mies oli. Mutta taitaa oinailla olla toi valehtelu aika arkipäiväinen juttu. Lupaili ja sanoi rakastavansa, mutta kumma kyllä eipä ole perääni kaivannut.

        tapasin 5vuotta siten varatun oinas miehen.tuntui kuin olisin tuntenut hänet aina.suhde oli ihana ja hänen kanssaan tuntui oloni aina prinsessalta.emme olleet tekemisissä 2vuoteen,mutta kun tapasin hänet taas,tuntui kun olisimme nähneet vasta eilen.hän on elämäni mies vaan tuskin saan häntä ikinä omakseni.aijoitus on aina huono.


    • Nimetön

      Tämä toimii suhteessa ja seksikin on aivan mahtavaa. jokainen päivähän ei voi olla ikinä samanlainen:( jos jaksaa uskoa suhteeseen, niin se toimii erittäinen hyvin:) Minun emäntä on horoskoopiltaan oinas ja minä itse kaksonen ja olemme muuttamassa yhteen;)TOIMIVA YHDISTELMÄ;)

    • kaksosnainen

      Itselläni on ollut oinasmiehen kanssa noin vuoden ajan jonkinmoista "peliä". Virallisesti olemme vain kavereita, mutta auta armias kun jäämme aivan kaksistaan. Intohimoa ei "suhteestamme" puutu. Henkinen puolikin toimii yleensä melko hyvin, mutta välillä miehen halu olla sitoutumatta minuun ärsyttää. Hän on tukenut minua vastoinkäymisissä ja yleensä pystymme keskustelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä luontevasti ja höpötämme päivät pitkät. Olemme hyvin erilaisia luonteiltamme, itse olen enemmän henkinen ihminen, ja muitakin suuria eroja on. Kesän aikana riidat ovat astuneet kuvioihin, mikä on varsin ikävää.

      Päivät ovat erilaisia, mies on melko vaihteleva luonne. Toisena päivänä hän on aivan vastustamattoman ihana ja herättyään hukuttaa minut suudelmiin. Seuraavana hän saattaa olla aivan kylmä ja tyly. Vähän vaikeeta tämä kyllä kun ei tiedä missä mennään. Päivä kerrallaan eläminen auttaa siihenkin yleensä.

    • Oinas-tyttö33

      Olen seurustellut noin vuoden kaksosen kanssa.Riitoja on todella paljo ja monta kertaa on heitetty pillit pussiin.Jokin kumma voima vetänyt aina takaisin. Kaksonen on haaste.Koskaan ei tiedä millä tuulella se tosikko sattuu olemaan.Kaikki analysoidaan ja mietitään mitä ihmeellisemmällä tavalla.Sillon, kun menee hyvin menee tosi hyvin.Huomaavaisempaa, hellempää ja ihanampaa miestä saat hakea. Ikävä kyllä kaksonen ei myöskään ole kaikkein uskollisin merkki...Naisten huomio imartelee aina.Joten työtä riittää kaksosen kesyttämiseen jos sitä nyt voi kesyttää, mutta siinäkö se viehätys piileekin?

    • Ehdottomasti kokeillut...

      Tässä taannoin oli mielenkiintoisesti kirjoitettu kaksosen ja oinaan yhteensopivuudesta mm.nimimerkit oinaisti ja sanio osuivat lyhykäisyydessään naulankantaan.Asioista löytää aina positiivisiakin puolia, maailmassa riittää negatiivisuutta ihan tarpeeksi. Toisen kunnioittamisen ja ymmärtämisen taito kunniaan.Huonot päivät on jokaisella.

    • kaksosnainen

      ihmettelen tuota kaksos-oinas hömppää! :) itse olen kaksosnainen ja koin oinasmiehen liian imelänä ja äglönä,ei haastetta! mutta näin jälkeenpäin ajatellen hän kyllä tiesi mitä janosin,ongelmana oli ainoastaan se etten itse pystynyt sitoutumaan kyseiseen oinasmieheen,liian ahdistavaa.

    • G-mini

      No miepä kerron tarinani suhteestani kahteen Oinasnaiseen (eri aikaan tietenkin)

      Ensin oli nuori, kokenut oinas ja minä. Seksi oli fyysisellä tasolla parasta, mutta tunnetasolla ei, sillä luottamus puuttui ja oinaan menneisyys, elämänasenne, arvo ja ajatusmaailma häritsivät niinpaljon että otin lopulta eron. Eron jälkeen seksi jatkui yhtä pitkään kuin itse suhdekin, mutta ei enää niin hyvänä, sillä oinas oli alkanut taas elää vanhaa elämäänsä ja panemaan lähes kaikkia, vaikka yhä olisi halunnut seurustella minun, myöhemmin jonkun muun. Eikä meno muuttunut aikuisenakaan, silloin hän halusikin valita parisuhteen sijaan pari seksisuhdetta.

      Sitten viimeisin oli kanssa nuori. itseasiassa samanikäinen, mutta paljon vähemmän kokenut oinas, jonka kanssa koin elämäni pisimmän suhteen. Seksi oli hyvää myös tunnetasolla, sillä molemmat rakasti, ja näytti myös sen, mutta kun suhdetta oli kestänyt niin pitkään että 2/3 osa oli riitelyä ja valittamista, ja stressaamista niin tämä yllättävänkin kärsivälliseksi osoittautunt oinas ei ollutkaan riittävän kärsivällinen ja halusi erota. Ilman keskustelua, sitten halusi kokeilla uudestaan, sitten meni jonkin aikaa kun itsellä ei ollut mitään hajua että tuleeko meistä pari, onko tämä vain seksisuhde, jota kumpikaan ei halunnut, vai ollaanko vain ystäviä vai vaan kavereita, sitten loppui seksikin vaikka oinas itse ehdotti seksisuhdettta. Tämäkin oinas kävi panemassa toista eron jälkeen, siis yhden tiedän varmaksi, mutta voi niitä hänen puheidensa mukaan olla useempikin, mutta kun puheet muuttuivat viikottain, välillä päivittäin ja itse käytäntö puhui muusta, niin ei siinä enää tienny mikä on totta, mikä ei ja mihin voi uskoa ja luottaa. Sitten häntä alkoi ärsyttää se että mnä olin edelleen niin mukava ja huolehtiva, vaikka hän itse muuttui aivan toisenlaiseksi. En ole hänen nykyisestä minästään löytänyt pitkään aikaan muuta hyvää kuin sen ettei hän lopullisesti katkaissut välejä. Aika näyttää kuinka käy.

      Joskus pidän itseäni hyvinkin outona että olen mieltynyt tulisieluisiin oinaisiin, vaikka tiedän että esim. kauriiden kanssa on ollut paljon tasaisempaa, ja vakaampaa, ja seksi ollut vähintään yhtä hyvää.

    • Kaksonen :)

      Minulla on myös kokemusta kaksonen oinas suhteesta.Itse olen siis kaksonen. Alussa kaikki oli ihanaa ja romanttista mutta yht äkkiä muutamia päiviä sen jälkeen kun oinas oli sanonut minua rakkaakseen hän ilmoitti että hänellä ei ole minkäänlaisia tunteita minua kohtaan... nyt yritän toipua tapauksesta, hänestä oli tullut minulle hyvin tärkeä.

    • VauhdikasViuhti

      Olen oinas nainen ja sulhoni kaksonen.meillä ei kauan mietitty,olimme "toisilemme luodut" kaikilla osa-alueilla.tutustumisen jälkeen 2kk erossa,kunnes alettiin seurustelemaan.siitä 3kk,vietimme kihlajaisia ja muutimmme yhteen parin kuuukauden päästä.kolmisen kuukautta myöhemmin aviooon.
      nyt kun ensi tapaamisestamme on kulunut vuosi,olemme mitä onnellisin pari,erilaisuudesta huolimatta-sillä täydenemmme toisiamme.

    • EveElina

      Itse olen kaksos-nainen. Seurustelin 4,5-vuotta Oinas-miehen kanssa. Suhde oli meillä draamaa ja juonen käänteintä täynnä. Tulinen. Loppujen lopuksi (itse silloin 15-vuotias kun rupesimme seurustelemaan) viimeinen niitti oli se, että en saanu tarpeeksi huomiota, vaan miehen netti pelit tuli eelle. Seksiä ei ollut 8kk. Emme nähnyt. Sitten kun miehen alulle kelpasi huomio, oli jo myöhästä. Kammoksuin kosketusta.Tuntui pahalta. Alussa kuitenki oli intensiivistä ja riidoilta vältyttiin mooooonta vuotta. Riitoja kuin tuli, Oinas hiljeni täysin. Se oli minulle kaksosena turhauttavaa, koska en saanut takaisin mitä olisin tarvinnut.
      Hiljaisen mykän miehen. Ei kenen kanssa olisi saanut puhuttua asiat halki.

      Nyt 2010 jälkeen sinkkuna olluna, olen nauttinut siitä, että olen saanut tulla ja mennä miten haluan. Nyt olen kuitenkin tavannut miehen ( YLLLÄRI OINAS ) ja olemme noin parin kk ajan tapailleet. Seksi on yhtä aina intensiivistä, eikä yhteys puutu. Mutta oinaasta ei ota selvää mitä he haluaa - eikä myöskään minusta, en ole varma haluanko edes aloittaa vakavempaa suhdetta... Olen kaveripiirin se "sitoutumiskammoinen". Itse ajattelen, että "Go with the flow", tulee jos on tullakseen. Tämän henkilön kanssa haluaa ehkä semmosta tietynlaista varmuutta, että tietää keskittyykö häneen vai johki toiseen.. Olen ymmälläni kaiken hänen tekemisen suhteen. Olen itse tottunut ns. piilottelemaan parisuhteen/hoidon alkua ennen ku on jotain vakavempaa, mutta tämä tapaus on todella avoin (ja kolme vuotta minusta vanhempi, peukkua siitä että kerranki joku aikuisempi), ei uskalla pussata/osoittaa hellyyttä kavereiden edessä. Kerrankin minulla ei ole ahdistunut oli tästä kaikesta!

      Itse olen tullut siihen tuloksee, että oinas/vesimies vetoaa eniten (kliseistä), härkänä ja neitsyinä on parhaita kavereita. Jousimiehen kanssa en tule toimeen, en siis millää vaikka kyseessä olisi oma veli. Motto on edelleenkin "Go With The Flow".

    • Anonyymi

      Oinas ja kaksonen voi toimia jos nainen on oinas ja mies kaksonen. Toiste päin niin oon kertoa et jos olet kaksosnainen ja tapaat Oinas miehen ja huomaat narsistia piirteitä nii juokse äkkiä karkuun. Itse olin on Off suhtees parin oinaan kanssa.. Valehtelu ja pettäminen ja Oinas on liian äkkipikainen.. Kaverit sanonu et älä anna enää mahdollisuutta mut pari kertaa olen erehtynyt kun pyytää anteeksi ja sit puhuu pyöryksiin ja olen tosi harkitseva etten ole yhtää äkkipikainen ja sit ku olen okei no katsotaan niin huomaan et oinaal on jos uus nainen ja minä jäännyt itkemään. Vesimies ja Oinas sopii kyl toisilleen. Väitän et kaksonen astrologia rakkaus horoskooppit on katsottu väärin. Koen eniten vetoa maa ja vesimerkkeihi ja tiedän etten en ole ainut kaksonen joka kokee näin. Rapu, kauris ja Neitsyt ❤️ ja scorpioni kaverina

    • Anonyymi

      Kaksonen ja Oinas ei toimi. Oinas haluaa määrätä ja ei kestä kriittikiä yhtää itsestään ja kaksonen haluaa olla samal viivalla ja suorapuheinen. Ei vaan toimi. Vastakohdat voi hetken viehättää ehkä seksin puolesta mut nää kaks ei pysty kommunikoida keskenään. Kaksonen haluaa kumppanin jonka kanssa pystyy keskustella jolloin Neitsyt on täydellinen esimerkki jonka kanssa kaksonen saa pitkiä älyllisiä keskusteluita aikaseksi

    • Anonyymi

      Kaksonen - Oinas. Eii toimi 😂 tiedän et kaksonen valehtelee myös mut Oinas on pahempi ja jos yrität kysyä et miksi valehteli nii siitä vasta show syntyy et syy on aina toisen jos Oinas valehtelee. Ne ei pysty yhtää mennä itseensä ja ei osaa pyytää anteeksi. Jos pyytää niin ne näkee tilaisuuden et toinen on ovimatto jota voi käydä potkia välil ku siltä tuntuu. Ystävänä Oinas ja kaksonen toimii kyllä mut siihen se jää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe