Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
Miten olet
39
2348
Vastaukset
- AnonyymiOlet jo pitkällä 
- AnonyymiEn jaksa uskoa että hän ikinä polvistuivat eteeni. En usko riittäväni 
- AnonyymiMoottoripyöräilemällä auringonlaskuun ja siinä samalla sitten että miten ois kultsipuppeli hynttyyt yhteen förevö - AnonyymiEi ole tarpeeksi romanttista 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole tarpeeksi romanttista Halus varmaa säikytellä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole tarpeeksi romanttista On se jos natsahtelee rusinat oikeisiin kohtiin 

- AnonyymiKerro hani 
- AnonyymiKositko?? - AnonyymiMrrr et vastaa 

- AnonyymiHeh. Jos nyt ensin uskaltais sanoa että tykkään susta. - AnonyymiSorisori oli pakko ☺️ kyllä sä uskallat. Olen kiltti 

- AnonyymiEnpä ole ajatellut meneväni tässä elämässä naimisiin. - AnonyymiMinun kanssa menet 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minun kanssa menet En varmasti mene. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En varmasti mene. Eli tekeekö sinulla sitten mitään?! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli tekeekö sinulla sitten mitään?! Sinä et tee yhtään mitään. En edes tiedä kuka olet. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sinä et tee yhtään mitään. En edes tiedä kuka olet. Ihan yleisesti ottaen: tekeekö sinulla mitään?! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihan yleisesti ottaen: tekeekö sinulla mitään?! Sinulla on erikoinen käsitys ihmissuhteista. 

- Anonyymijos ny sinne kahville tossa ensin 
- AnonyymiKosisin naista jos voisin. Mutta olen liian arka mies. En ole sopiva aviomieheksi. - AnonyymiMinkälaisen ajattelet aviomiehen olevan? Tuskin on yhtään samanlaista, kaikki ovat erilaisia ja omia persooniaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minkälaisen ajattelet aviomiehen olevan? Tuskin on yhtään samanlaista, kaikki ovat erilaisia ja omia persooniaan. Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita. Oletko uskollinen kuitenkin? 
 Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita. Avi on rikkoja, kyllä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Avi on rikkoja, kyllä. Ei sitä nyt ihan kaikkea voi vaan tehdä! Joku raja!!! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko uskollinen kuitenkin? 
 Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua?No jos yhden naisen kanssa opin puhumaan ja pussaamaan, niin se riittää minulle. En tykkää muutoksista ollenkaan. Kirjoittaminenkin on yhtä suuren kynnyksen takana. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko uskollinen kuitenkin? 
 Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua?Osaatko viittomakieltä? 

- AnonyymiEn ole kosimista vielä mietiskellyt, kun tiedän hänen suhtautuvan avioliittoon melko nihkeästi. 
- AnonyymiUskaltaisin kosia ja jos tuntisin sen olevan hänen tärkeä asia, yrittäisin hoitaa sen romanttisesti ja Rakkautta välittäen. 
 https://youtu.be/m5zgPeIprv0
- AnonyymiKyllä siinä on sellainen reilu koeaika ennen kuin tuollaisia mietitään. En halua olla naimissa ja huomata uusia puolia toisesta vasta siinä vaiheessa. - AnonyymiSe on ainoa oikea tapa toimia. 
- AnonyymiJärkeilet liikaa 

- AnonyymiHänellä on sellaisia taitoja joiden ansiosta voisi olla mahdollista järjestää romanttinen kosinta (minulla ei niinkään) joten hän saa en tehtäväkseen jos niikseen tulee, lupaan vastata kyllä jos sinne asti päästään ja uskon niin 😘😀😂🪶❤️ 
- AnonyymiEikö ensin pitös erota,edellisestä? 
- AnonyymiSuomenlinna on sit jo nähty 
- AnonyymiEn todellakaan mitenkään 
- AnonyymiNäytän käytetyn tyhjän kortsun ja sanon: Arvaa missä ne siemenet on? - Anonyymi🤣paras keino saada mies satimeen🤣 
- AnonyymiEt pysty manipuloimaan lopettaan luonnollista asiaa.AaaaaHhh! 

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703