Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
Miten olet
39
2388
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo pitkällä
- Anonyymi
En jaksa uskoa että hän ikinä polvistuivat eteeni. En usko riittäväni
- Anonyymi
Moottoripyöräilemällä auringonlaskuun ja siinä samalla sitten että miten ois kultsipuppeli hynttyyt yhteen förevö
- Anonyymi
Ei ole tarpeeksi romanttista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi romanttista
Halus varmaa säikytellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tarpeeksi romanttista
On se jos natsahtelee rusinat oikeisiin kohtiin
- Anonyymi
Kerro hani
- Anonyymi
Kositko??
- Anonyymi
Mrrr et vastaa
- Anonyymi
Heh. Jos nyt ensin uskaltais sanoa että tykkään susta.
- Anonyymi
Sorisori oli pakko ☺️ kyllä sä uskallat. Olen kiltti
- Anonyymi
Enpä ole ajatellut meneväni tässä elämässä naimisiin.
- Anonyymi
Minun kanssa menet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kanssa menet
En varmasti mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti mene.
Eli tekeekö sinulla sitten mitään?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tekeekö sinulla sitten mitään?!
Sinä et tee yhtään mitään. En edes tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tee yhtään mitään. En edes tiedä kuka olet.
Ihan yleisesti ottaen: tekeekö sinulla mitään?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yleisesti ottaen: tekeekö sinulla mitään?!
Sinulla on erikoinen käsitys ihmissuhteista.
- Anonyymi
jos ny sinne kahville tossa ensin
- Anonyymi
Kosisin naista jos voisin. Mutta olen liian arka mies. En ole sopiva aviomieheksi.
- Anonyymi
Minkälaisen ajattelet aviomiehen olevan? Tuskin on yhtään samanlaista, kaikki ovat erilaisia ja omia persooniaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen ajattelet aviomiehen olevan? Tuskin on yhtään samanlaista, kaikki ovat erilaisia ja omia persooniaan.
Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita.
Oletko uskollinen kuitenkin?
Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne puhuu ja pussaa. En osaa puhua enkä pussata. Aviomies pitää hyvää huolta vaimostaan. Ei arkaile, ei epäröi, on uskollinen (jos ei ole uskollinen, ei ole aviomies vaan avionrikkoja). Mutta minulle puhuminen ja pusuminenkin ovat mahdottoman vaikeita.
Avi on rikkoja, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avi on rikkoja, kyllä.
Ei sitä nyt ihan kaikkea voi vaan tehdä! Joku raja!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko uskollinen kuitenkin?
Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua?No jos yhden naisen kanssa opin puhumaan ja pussaamaan, niin se riittää minulle. En tykkää muutoksista ollenkaan. Kirjoittaminenkin on yhtä suuren kynnyksen takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko uskollinen kuitenkin?
Entä uskallatko kirjoittaa jos et puhua?Osaatko viittomakieltä?
- Anonyymi
En ole kosimista vielä mietiskellyt, kun tiedän hänen suhtautuvan avioliittoon melko nihkeästi.
- Anonyymi
Uskaltaisin kosia ja jos tuntisin sen olevan hänen tärkeä asia, yrittäisin hoitaa sen romanttisesti ja Rakkautta välittäen.
https://youtu.be/m5zgPeIprv0 - Anonyymi
Kyllä siinä on sellainen reilu koeaika ennen kuin tuollaisia mietitään. En halua olla naimissa ja huomata uusia puolia toisesta vasta siinä vaiheessa.
- Anonyymi
Se on ainoa oikea tapa toimia.
- Anonyymi
Järkeilet liikaa
- Anonyymi
Hänellä on sellaisia taitoja joiden ansiosta voisi olla mahdollista järjestää romanttinen kosinta (minulla ei niinkään) joten hän saa en tehtäväkseen jos niikseen tulee, lupaan vastata kyllä jos sinne asti päästään ja uskon niin 😘😀😂🪶❤️
- Anonyymi
Eikö ensin pitös erota,edellisestä?
- Anonyymi
Suomenlinna on sit jo nähty
- Anonyymi
En todellakaan mitenkään
- Anonyymi
Näytän käytetyn tyhjän kortsun ja sanon: Arvaa missä ne siemenet on?
- Anonyymi
🤣paras keino saada mies satimeen🤣
- Anonyymi
Et pysty manipuloimaan lopettaan luonnollista asiaa.AaaaaHhh!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372