Pakko on kysyä

Anonyymi-ap

Miten voitte ikävöidä ketään, kun teillä ei kertakaikkiaan ole ketään. Saati et voisitte ikävänne kaipauksen kohteelle kertoo suoraa.

74

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipa kaipaavat ihan kaipaamisen ilosta?

      Mä oon täällä vaan tällainen muinainen reliikki. Älkää välittäkö...

      • Anonyymi

        Rooli ei lopu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rooli ei lopu.

        Mitä tämä lauseiden kirkkain tähti tarkoittaa tämän susimiehen tapauksessa?


    • Anonyymi

      Tämä palstan nimi olisi sisällönmukainen muodossa "Haihatus" tai "Haihattelu".

    • Anonyymi

      "Miten voitte ikävöidä ketään, kun teillä ei kertakaikkiaan ole ketään."

      Eikö sopivampi kysymys olisi:

      "Miten voitte ikävöidä ketään, kun teillä on jo joku?"

      Sitä voi ihmetellä, miksi varatut kaipaavat, mutta sinkkujen kaipaus on odotettua.

      • Anonyymi

        Voihan se joku, olla ihan väljähtynyt suhde, jonka haluaisi loppuvan. Uusi ihastus kiikarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se joku, olla ihan väljähtynyt suhde, jonka haluaisi loppuvan. Uusi ihastus kiikarissa.

        Jos ei halua olla väljätyneessä suhteessa, sitten hankkiutuu sinkuksi. Huonon suhteen voi päättää ennen kuin rupeaa katselemaan ympärilleen. Yksinkertaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei halua olla väljätyneessä suhteessa, sitten hankkiutuu sinkuksi. Huonon suhteen voi päättää ennen kuin rupeaa katselemaan ympärilleen. Yksinkertaista.

        Kuule, monet on suhteessaan ihan tottumuksesta, ja se on pelottavaa alkaa sinkuksi, kun ei tiedä, jääkö sitten sinkuksi lopun elämää. Se on hyvin mahdollista nimittäin. Tässä siis syy, miksi moni ei jätä edes sitä väljähtynyttä suhdettaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kuule, monet on suhteessaan ihan tottumuksesta, ja se on pelottavaa alkaa sinkuksi, kun ei tiedä, jääkö sitten sinkuksi lopun elämää. Se on hyvin mahdollista nimittäin. Tässä siis syy, miksi moni ei jätä edes sitä väljähtynyttä suhdettaan.

        Niin pelätään liikaa. Mikä ei varmasti ole kenellekään osapuulle paras ratkaisu.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin pelätään liikaa. Mikä ei varmasti ole kenellekään osapuulle paras ratkaisu.

        Niin, sitten voi käydä myös, kuten mulle kävi muinoin, että tuli niin isoja riitoja että rakkaus meni ja tuli ero. Eli se tuli kuitenkin lopulta.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin, sitten voi käydä myös, kuten mulle kävi muinoin, että tuli niin isoja riitoja että rakkaus meni ja tuli ero. Eli se tuli kuitenkin lopulta.

        Kysyn mutta ei ole pakko vastata. Olisitko halunnut jatkaa siinä suhteessa? Vai koetko nyt kumminkin voivasi paremmin?


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kysyn mutta ei ole pakko vastata. Olisitko halunnut jatkaa siinä suhteessa? Vai koetko nyt kumminkin voivasi paremmin?

        Saa kysyä. Kyllä mä silloin olisin halunnu jatkaa, koska olihan se mun perhe. Ajattelin enemmän lapsia siinä kohtaa ja olisin halunnu muuttua myös itse niin, että perhe olis voinu paremmin. Minuun se eroaminen sattui todella paljon. Oli hirveää jäädä yksin tyhjään taloon, kun pienet oli poissa...
        Mutta eron jälkeen meidän kaikki riitely loppui, ja voitiin taas olla kavereita eksän kanssa. Lapsiin piti tehdä uutta suhdetta myös ja se onnistui kyllä. Kuitenkin tästä yksinäisyydestä toisinaan kärsii aika paljon, näin pitkässä juoksussa. Että en mä tällä hetkellä varsinkaan voi yhtään hyvin, mutta se ei enää johdu erosta, vaan siitä että mä jäin kokonaan yksin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Saa kysyä. Kyllä mä silloin olisin halunnu jatkaa, koska olihan se mun perhe. Ajattelin enemmän lapsia siinä kohtaa ja olisin halunnu muuttua myös itse niin, että perhe olis voinu paremmin. Minuun se eroaminen sattui todella paljon. Oli hirveää jäädä yksin tyhjään taloon, kun pienet oli poissa...
        Mutta eron jälkeen meidän kaikki riitely loppui, ja voitiin taas olla kavereita eksän kanssa. Lapsiin piti tehdä uutta suhdetta myös ja se onnistui kyllä. Kuitenkin tästä yksinäisyydestä toisinaan kärsii aika paljon, näin pitkässä juoksussa. Että en mä tällä hetkellä varsinkaan voi yhtään hyvin, mutta se ei enää johdu erosta, vaan siitä että mä jäin kokonaan yksin.

        Mitä nyt ohimennen seurasin tuossa sun hyvänyön ketjussa. Huomasin ettei palstailu tee sulle nyt yhtään hyvää. Aloittaisit vaikka sillä päästämään irti, että lukisit vaan palstaa. Tämä ei ole ollenkaan hyvä paikka jos voi jo muutenkin huonosti. Täällä on tosi ikäviä kirjoittajia. Luulevat olevan jotenkin parempia.. ne vie sun lopullisen mielenterveyden. Oikeesti susi nyt olis korkea aika keksiä jotain muuta puuhaa.❤️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mitä nyt ohimennen seurasin tuossa sun hyvänyön ketjussa. Huomasin ettei palstailu tee sulle nyt yhtään hyvää. Aloittaisit vaikka sillä päästämään irti, että lukisit vaan palstaa. Tämä ei ole ollenkaan hyvä paikka jos voi jo muutenkin huonosti. Täällä on tosi ikäviä kirjoittajia. Luulevat olevan jotenkin parempia.. ne vie sun lopullisen mielenterveyden. Oikeesti susi nyt olis korkea aika keksiä jotain muuta puuhaa.❤️

        No nää haluaa kostaa mulle, ku oon joskus ollu ihastunu ja menny siitä täällä kertomaan. Sitä tuo on. Kostamista ja rankaisemista siitä. Mikä muu noitten motivaatio olis? Minun kimpussa jatkuvasti, vaikka muutkin täällä kirjottaa ihan samaa ku minä, sen kirsin kanssa. Niin minä teen väärin ja olen täyttä kuonaa näitten mielestä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No nää haluaa kostaa mulle, ku oon joskus ollu ihastunu ja menny siitä täällä kertomaan. Sitä tuo on. Kostamista ja rankaisemista siitä. Mikä muu noitten motivaatio olis? Minun kimpussa jatkuvasti, vaikka muutkin täällä kirjottaa ihan samaa ku minä, sen kirsin kanssa. Niin minä teen väärin ja olen täyttä kuonaa näitten mielestä.

        Tosi kurjaa. Mutta aina voi miettiä mikä on heidän oma tarinansa kun tänne ovat päätyneet.. ei siis voi mennä kovinkaan vahvasti.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tosi kurjaa. Mutta aina voi miettiä mikä on heidän oma tarinansa kun tänne ovat päätyneet.. ei siis voi mennä kovinkaan vahvasti.

        No ei voi tietää keitä ovat... Mulla on sellanen olo että mun on kohta muutettava pois täältä missä asun.


      • mustasusi kirjoitti:

        No ei voi tietää keitä ovat... Mulla on sellanen olo että mun on kohta muutettava pois täältä missä asun.

        Tuo kuulostaa jo tosi pelottavalle.😔 jos tuntuu ettei juuri siinä asunnossa ole enää hyvä olla palstan takia.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuo kuulostaa jo tosi pelottavalle.😔 jos tuntuu ettei juuri siinä asunnossa ole enää hyvä olla palstan takia.

        Ei ole enää koko kaupungissa. Tuntuu että kaikki tietää ja mua pidetään varmasti ihan vitun hulluna jo. Näitten juttujen takia.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuo kuulostaa jo tosi pelottavalle.😔 jos tuntuu ettei juuri siinä asunnossa ole enää hyvä olla palstan takia.

        Oon varmasti sen entisen ihastuksenkin ja sen ystäväpiirin silmissä täys mätäpaise.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tuo kuulostaa jo tosi pelottavalle.😔 jos tuntuu ettei juuri siinä asunnossa ole enää hyvä olla palstan takia.

        en kehtaa enää liikkua missää. Töissä on pakko käydä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Oon varmasti sen entisen ihastuksenkin ja sen ystäväpiirin silmissä täys mätäpaise.

        Tiedätkö kun täällä saattaa helposti harhautua…


    • Anonyymi

      Pakko kysyä mist tiedät että kellään ei ole ketään??? Ja miks sua kiinnostaa???

      • Anonyymi

        Se on vielä kysely iässä nääs 👶🏻 eipä silloin mitään voi omilla aivoilla ajatella kun ei ne ole kehittyneet.
        Eikös nämä nykynuoret olekin asiantuntijoiden mukaan se kadotettu sukupolvi!!

        Eihän tuohon ikään voi edes olla vielä ketään ikävä kun ei ole sieltä kotoa kovin kauas uskaltaneet mennäkään, että olisivat minkäännäköisiä suhteita kerenneet muodostaa. Miten siis voisi tietää mitä se ikävä sitten on 😲


    • Anonyymi

      Mikä on varattu?! Onko se joku ihminen jolle on liimattu lappu otsaan jossa lukee varattu? Reserverad, reserved? Sainkin tosta idean teetän mustan hupparin jossa lukee keltaisella noi samat.

      • Pitäisi se jokaisen ymmärtää. Menetkö sinä riiaamaan sellaisia, joilla on joku oma rakas ja viemään hänet toiselta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitäisi se jokaisen ymmärtää. Menetkö sinä riiaamaan sellaisia, joilla on joku oma rakas ja viemään hänet toiselta?

        Mun mielestä ketään ei voi viedä keltään jos ei ole itse toinen jalka ulkona jo ja vietävissä. Mikä se oma rakas sitten on joka on vietävissä?


      • Anonyymi

        No sinun luonnollisesti tarvitse itsellesi ainakaan teettää mitään. Jo parisuhteessa oleva on ehkä parempi ilmaisu. Ja jos joskus käyt jossain ja tapaat ihmisiä siellä selviää sitten se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ketään ei voi viedä keltään jos ei ole itse toinen jalka ulkona jo ja vietävissä. Mikä se oma rakas sitten on joka on vietävissä?

        Jaa, no odotin kyllä tuollaista vastausta. Mä ainakin lähtökohtaisesti annan sellaisten olla, joilla on jo joku. Ihan siksikin, että en halua mitään mustasukkaisuus draamaa, mitä sellaisesta tilanteesta voi helposti syntyä. Vaikka olisikin vietävissä. En ottais sellaista, joka on helposti menossa uuden ja paremman mukaan heti ku mahdollista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Pitäisi se jokaisen ymmärtää. Menetkö sinä riiaamaan sellaisia, joilla on joku oma rakas ja viemään hänet toiselta?

        Piirittelen, ja aina olen piiritellyt, ketä tahansa kaunotarta joka edes hieman osoittaa suosiota piirittelylleni. Se "toinen" on merkityksetön siinä tapauksessa. Ja jos kaunottarella onkin "oma rakas" niin niin siinä tapauksessa hän ei tietenkään osoita suosiota minulle, tai muulle miehelle kuin omalle rakkaalle.


      • Anonyymi
        Vastattu kirjoitti:

        Piirittelen, ja aina olen piiritellyt, ketä tahansa kaunotarta joka edes hieman osoittaa suosiota piirittelylleni. Se "toinen" on merkityksetön siinä tapauksessa. Ja jos kaunottarella onkin "oma rakas" niin niin siinä tapauksessa hän ei tietenkään osoita suosiota minulle, tai muulle miehelle kuin omalle rakkaalle.

        Eli mahdollimman paljon verkkoja vesille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli mahdollimman paljon verkkoja vesille?

        Ei tietenkään. Yksi hyvä, eli paras, riittää aina kerrallaan.


      • Vastattu kirjoitti:

        Piirittelen, ja aina olen piiritellyt, ketä tahansa kaunotarta joka edes hieman osoittaa suosiota piirittelylleni. Se "toinen" on merkityksetön siinä tapauksessa. Ja jos kaunottarella onkin "oma rakas" niin niin siinä tapauksessa hän ei tietenkään osoita suosiota minulle, tai muulle miehelle kuin omalle rakkaalle.

        Typerää touhua tuo. No ei ole mun murhe. Mulla ei ikinä tule olemaan kaunottaria joitten takia olla huolissaan sinunlaisten adonisten takia. Nussi munkin puolesta niitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Typerää touhua tuo. No ei ole mun murhe. Mulla ei ikinä tule olemaan kaunottaria joitten takia olla huolissaan sinunlaisten adonisten takia. Nussi munkin puolesta niitä.

        Pitäisi sinun tietää, ettei tuo ikäloppu koipireisimies saa naista kuin rahalla, se on sen itse täällä kertonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi sinun tietää, ettei tuo ikäloppu koipireisimies saa naista kuin rahalla, se on sen itse täällä kertonut.

        Enhän minä tiedä millainen hurmuripoika hän on?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tiedä millainen hurmuripoika hän on?

        Ai se koipireisimies nikki tällä palstalla. Kuvottava sovinisti se on. Naiset karttaa aivan takuuvarmasti. Ei varmaan edes rahalla saa, kun ei kunnioita naista paskan vertaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tiedä millainen hurmuripoika hän on?

        Seitsemänkymppinen "poika" joka haaveilee kymmenvuotiaista tytöistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi sinun tietää, ettei tuo ikäloppu koipireisimies saa naista kuin rahalla, se on sen itse täällä kertonut.

        En ole tuollaista kertonut. Vaan, että nuoren (<20v), hoikan (BMI <20) kaunottaren piirittelemien vakkariksi ei ole tuottanut tulosta siten kuin ennen, vaikka olenkin vasta 67v. Vanhempia ja wanhoja sekä rumapainoisia menstruaattoreita on tarjolla ihan kiusaksi asti. Siksi minulla on nyt 23v, BMI 17,8 palveluntarjoaja kerran viikossa.


    • Anonyymi

      Ei ole ketään? Onhan. Ja haluaisin sanoa, mutta paikka on hankala. Mikäs helvetin selvännäkijä sä luulet olevas?
      Ai niin, provoilija.

      • Anonyymi

        Et osaa keskustella vetämättä hernettä nokkaan? - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa keskustella vetämättä hernettä nokkaan? - sivusta

        Aloittaja ei keskustellut. Hän saneli. Missä kohtaa herne meni nokkaan? Kysyin kysymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei keskustellut. Hän saneli. Missä kohtaa herne meni nokkaan? Kysyin kysymyksen.

        Luultavasti nokka tukossa herneistä jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa keskustella vetämättä hernettä nokkaan? - sivusta

        Käytätte hyvin yläoktaavista kieltä nuori herra siellä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti nokka tukossa herneistä jo pitkään.

        Sekö sut pitäis lämpimänä öisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätte hyvin yläoktaavista kieltä nuori herra siellä. Sivusta

        Tuo on kylläkin wanhusnainen joka rähjää. ,


    • Anonyymi

      Mistä sä ap tiedät ketä meillä on tai ei ole? Jos sulla itselläsi ei ole ketään, niin ei se ole muiden ongelma. Älä yleistä että täällä ei kenelläkään ole.

    • Anonyymi

      Ja miksi roikkua palstalla jolle ei ole mitään asiaa?
      Jos ei sulla ole ketään ikävä niin mitä sä täällä sitten teet?
      Etkö uskalla mennä muualle.
      Täysin käsittämättömiä jotkut ihmiset.
      Vähän kuin menisi kauppaan ja vaatisi että maito osastolla pitäisi olla myös paistopiste samassa. Koska minä haluan että asiat on niin kuin minä tahdon, koska minulta puuttuu ymmärryskyky asioihin.

      • Anonyymi

        ” Koska minä haluan että asiat on niin kuin minä tahdon, koska minulta puuttuu ymmärryskyky asioihin.” Nii nii🤔


      • Anonyymi

        "Ja miksi roikkua palstalla jolle ei ole mitään asiaa? "

        Päivän paras" Täällä ei ikinä ole kenelläkään yhtään mitään asiaa. Wanhusnaiset vain höpöttää höpötyksiään, 24/7/52.


    • Anonyymi

      Mikä on sinun syy palstalla perseilylle?

      • Anonyymi

        Haluaisitko värikkäästi painottava kertoja kertoa tästä aiheesta enemmän? Sivusta


    • Anonyymi

      Onko niillä kaikilla varatuilla kiihkeä ja seksiä täynnä olevat suhteet?

      • Ei varmasti ole, mutta eivät uskalla erotakaan, vaikka ehkä kannattais.


    • Anonyymi

      Yksi motiivi järjettömälle lässytykselle palstoilla on femakkojen myyräntyö, ne pyrkivät estämään/kuihduttamaan/sontimaan kaikkea keskustelua joka liittyy parinvalintaan ja seksuaalisuuteen, sekä tietenkin paskomaan kaikki keskustelut jossa feminsimin aiheuttamia tuhoja tuodaan esiin, tai keskustellaan rumapainoisuudesta, märehtimisestä, tatuointien ottamistarpeesta ja naisten wanhenemisesta. Kun lässytystä on riittävät paljon, niin palstalle jäävät vain lässyttäjät keskenään.

      xLiner

      • Anonyymi

        Tuossapa mainio esimerkki siitä, miksi Sinkut-osio on niin vastenmielinen paikka. Pysyisit siellä vain, tuota soopaa ei tarvi levittää tännekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossapa mainio esimerkki siitä, miksi Sinkut-osio on niin vastenmielinen paikka. Pysyisit siellä vain, tuota soopaa ei tarvi levittää tännekin.

        Kaikki "Ikävä" -höperöinnit näkyvät ikävä kyllä https://keskustelu.suomi24.fi/suhteet -palstalla, tämä on iso ongelma.


    • Anonyymi

      Jos voisi kertoa suoraan heille, keitä kaipaa, ei täällä tarvitsisi käydä. Tyhmää on päätellä toisten puolesta, ettei heillä olisi ketään, ketä kaivata.

      • Anonyymi

        Nämä ovat mummeleita jota olivat teinejä -50 luvulla. Ja ovat nyt vanhainkodissa, lukkojen takana. Parempiakin palstoja täällä heille olisi, tai, tämä "Ikävä" -palsta pitäisi siirtää "Ikäryhmät" -palstan alle, koska dementoituneet mummelit eivät osaa löytää heille sopivia ja soveltuva palstoja. Näin saataisiin koko "Suhteet" -osio siistittyä aiheen mukaiseen käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat mummeleita jota olivat teinejä -50 luvulla. Ja ovat nyt vanhainkodissa, lukkojen takana. Parempiakin palstoja täällä heille olisi, tai, tämä "Ikävä" -palsta pitäisi siirtää "Ikäryhmät" -palstan alle, koska dementoituneet mummelit eivät osaa löytää heille sopivia ja soveltuva palstoja. Näin saataisiin koko "Suhteet" -osio siistittyä aiheen mukaiseen käyttöön.

        En ihan usko tuohon. Hekö kirjoittelevat sun mielestä kaikki "munaa tekee mieli" ja "nainen, anna p" llua"?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ihan usko tuohon. Hekö kirjoittelevat sun mielestä kaikki "munaa tekee mieli" ja "nainen, anna p" llua"?

        Ei varmasti kirjoita. Ne on teinien ja max 30v käsialaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei varmasti kirjoita. Ne on teinien ja max 30v käsialaa.

        Ei tuossa ole iän kanssa mitään tekemistä. Tuo on tietty ihmistyyppi joka tuota tekee.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Miksi samat mummelit ovat täällä kuin täit tervassa, vuodesta toiseen, höpöttämässä samoja höpötyksiään, sekä ulisemassa siitä että täällä on vääränlaista sisältöä? Sisältöä jota he itse agitoivat.

    • Anonyymi

      Jaa`a. Jotkut jäävät mieleen, tavalla tai toisella? Kutkutus jää ikuiseksi, ilmeisesti? Aika suoraankin kertonut, mutta ehkä 12 vuoden jälkeen on vähän myöhäistä? Pikkuisen ehkä myöhästyin aikoinaan. Vähän harmittaa sekin, ettei hän tullut kahville vaikka hymyili ohi mennessä.

    • Anonyymi

      Täällä suomi24 oli jotakin joo mää kerron olen mielisairas
      Todennäköisesti se oli mielensairauden oire.

    • Anonyymi

      En minä olekaan ikävöinyt ketään. Koen miehet vain kavereina. Eli ei minun maailmani siihen kaadu jos kukaan ei halua olla kaverini.

    • Anonyymi

      Tätä samaa olen myös ihmetellyt, ei voi olla ikävä, kun ei ole ketään, eikä molemmat siitä tiedä.

    • Anonyymi

      En ymmärrä tuota eka lausetta. Mitä vattua se tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Se tarkoittaa sitä, ettei elämässä ole ketään sellaista jonka kanssa olisi ystävä, tai jonka kanssa olisi suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa sitä, ettei elämässä ole ketään sellaista jonka kanssa olisi ystävä, tai jonka kanssa olisi suhde.

        Nyt ymmärrän vielä vähemmän aloittajan ajatuksenjuoksua. Jos ikävöi niin silloin on oltava joku tai jokin ketä ikävöi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärrän vielä vähemmän aloittajan ajatuksenjuoksua. Jos ikävöi niin silloin on oltava joku tai jokin ketä ikävöi.

        Ymmärrän mitä tarkoitat. Sitä että mielessä on joku tietty henkilö jota ikävöi.


    • Anonyymi

      Miten ketään. Voihan sitä nyt ikävöidä ketä tahansa satunnaista.

    • Anonyymi

      otan tunteet tosissaan, annan niille tilaa ja vähän avaudun yksinään ikävissäni. miten voin tehdä niin? mielestäni ihan normaalia tuntea. eikä tätä palstaa voi muutenkaa tosissaan ottaa. pilke on pidettävä silmäkulmassa. lähinnä tämmöstä fiilistelyä ja tunnustelua..ehkä hänkin voi täällä vierailla ikävissänsä ..ei voi tietää

    • Anonyymi

      No tässä näkyy nykypäivän avohoidin taso.

      • Anonyymi

        näille ei ole muuta hoitoa kuin viedä saunan taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe