Sielun sympatiaa iso hali. On varma loppu valituille.
Venäjä puhdistaa ilmaa myös Krimillä.
17
410
Vastaukset
- Anonyymi
Epäillyt tapetaan suljetuissa tiloissa.
- Anonyymi
Varsinkin sinut
- Anonyymi
Iso hali
- Anonyymi
Heh heh! Vai puhdistaa ilmaa? Talvi/jatkosodassa kaukopartiomiehet tunnistivat ryssien läsnäolon nimenomaan mahorkan, kaalisopan ja paskan hajuista.
Siinä sitä olikin puhdistamista...- Anonyymi
siinä R taas päris kun JN täräytti lepikosta deaktivoidulla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinä R taas päris kun JN täräytti lepikosta deaktivoidulla....
tulkaa pojat tänne, saatte elosen hillottomia feikki munkkeja...
Ok no kuka sitten pesee ja pestä länsi likainen historia ja perse
97 mil ihmisiä plus 6 mil kuollut europasta 1ja 2 maailma sota
150 vuotta Englanti ja Ranska varastivat maailma
1000000 ihmisiä kuollut maailmasta USA sota jälkeen
Nyt tuhuta kremiln siksi Venäjä tulee puhdas
entä länsi
minä usko että maailma vesi ei pestä länsi historia- Anonyymi
Poho hoone Soome!😂
- Anonyymi
Nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia namskis ja maiskis
Anonyymi kirjoitti:
Poho hoone Soome!😂
Juuri kun puhun mitä on totta
sinä jos et ymmärrä ei tarve vastata mutta olen varma kieli ei ongelmia visti on lian raskas sinulle joka ajatelle erilainen kuin suuri osaa suomi 24 jotka he ovat sama kuin papukaija -mutta muista Kardox tarkoita Kotka- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
sinä jos et ymmärrä ei tarve vastata mutta olen varma kieli ei ongelmia visti on lian raskas sinulle joka ajatelle erilainen kuin suuri osaa suomi 24 jotka he ovat sama kuin papukaija -mutta muista Kardox tarkoita KotkaKulla kulla! Ummarran!
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
sinä jos et ymmärrä ei tarve vastata mutta olen varma kieli ei ongelmia visti on lian raskas sinulle joka ajatelle erilainen kuin suuri osaa suomi 24 jotka he ovat sama kuin papukaija -mutta muista Kardox tarkoita KotkaKotkassa lukee Pietarin kohdalla St.Petersburg. English You see. t.Hyväntuulen silta.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
sinä jos et ymmärrä ei tarve vastata mutta olen varma kieli ei ongelmia visti on lian raskas sinulle joka ajatelle erilainen kuin suuri osaa suomi 24 jotka he ovat sama kuin papukaija -mutta muista Kardox tarkoita KotkaSun selässä lukee vatnik!
- Anonyymi
Eikö tätä venäjän ja venäläisten pelleilyä ja perseilyä saada loppumaan. Yleensä se hiekka tiimalasissa valuu alaspäin.
- Anonyymi
Sun selässä lukee vatnik!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178