Teillä on varmaan

Anonyymi-ap

Joku pohdinta erään kanssa meneillään mun käytöksestä. Voisin huutaa; KYLLÄ OLEN IHASTUNUT SUHUN, mitä sitten? Onko sillä väliä, sillä ole mitään merkitystä kun ei meistä koskaan tule mitään. Kyl mä pystyn työni hoitamaan niinku tähänki asti, älä musta huolehdi. Toivoisin ettet löisi lisää bensaa liekkeihin jatkuvasti. En odottanut tätä tapahtuvaksi. Että mulla heräis jotain tunteita suhun. Sori.

Miehelle

29

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä ihmettä?

    • Anonyymi

      Ei kuulu kyllä omiin tapoihin ruotia tuollaisia asioita. Nuo on enemmän naisten välisiä juttuja keskustella muiden välisistä suhteista.

      • Anonyymi

        Voi toki olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi toki olla

        En näe itse mitään järkeä lyödä bensaa liekkeihin ja keskustella asiasta jonkun kanssa ikään kuin ivallisesti. Mitä ihmettä? Itse muistan kyllä teiniajoilta, että tytöt jotain kikatteli keskenään ja saattoi härnätä, jos joku oli ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe itse mitään järkeä lyödä bensaa liekkeihin ja keskustella asiasta jonkun kanssa ikään kuin ivallisesti. Mitä ihmettä? Itse muistan kyllä teiniajoilta, että tytöt jotain kikatteli keskenään ja saattoi härnätä, jos joku oli ihastunut.

        Tää toki oli olettamus, ja se voi olla että olen väärässä. Vaan luulen tällä henkilöllä olevan epäilyksiä/aavistuksia meidän jutun suhteen ja vähän liian varomattomia ollaan oltu juttujemme kanssa.


    • Anonyymi

      Ainahan tunteilla on merkitystä.

      • Anonyymi

        No oliskin, mutta tässä tapauksessa ei. Yksipuolinen työpaikkaihastus josta olen tännekkin ennen raapustanut, joku epäilee jotain, toiselle tämä on vain hyväntahtoista flirttiä jonka menin ottamaan tosissaan. Sen pituinen se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oliskin, mutta tässä tapauksessa ei. Yksipuolinen työpaikkaihastus josta olen tännekkin ennen raapustanut, joku epäilee jotain, toiselle tämä on vain hyväntahtoista flirttiä jonka menin ottamaan tosissaan. Sen pituinen se.

        Oho, toinen ei siis välittänyt lainkaan sun tunteista? Niin no sit ymmärrän, joo. Ikävä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oliskin, mutta tässä tapauksessa ei. Yksipuolinen työpaikkaihastus josta olen tännekkin ennen raapustanut, joku epäilee jotain, toiselle tämä on vain hyväntahtoista flirttiä jonka menin ottamaan tosissaan. Sen pituinen se.

        Siitä en tiedä mitä teillä on irl tapahtunut, mutta ei tännekkään kannata aivan kaikkea vuodattaa. Meinaan ei voi syyttä kuin itseään jos joku laskee yks plus yks yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, toinen ei siis välittänyt lainkaan sun tunteista? Niin no sit ymmärrän, joo. Ikävä asia.

        Koskaan en ole tunteita paljastanut hälle vaan sokeakin sen huomaa. No tää on hänelle vaan hupia. Ja heikkona naisena menin ihastumaan. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin joku näki minut ja olin myyty. Ja olen edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä en tiedä mitä teillä on irl tapahtunut, mutta ei tännekkään kannata aivan kaikkea vuodattaa. Meinaan ei voi syyttä kuin itseään jos joku laskee yks plus yks yhteen.

        Näistä aika vaikea tietää kuka kirjottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä aika vaikea tietää kuka kirjottaa

        Sekin. Joku voi jopa esiintyä toisena tämän premissin ansionsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan en ole tunteita paljastanut hälle vaan sokeakin sen huomaa. No tää on hänelle vaan hupia. Ja heikkona naisena menin ihastumaan. Ensimmäistä kertaa vuosikausiin joku näki minut ja olin myyty. Ja olen edelleen.

        Kumpikin piilotellut tunteita tai ainakin sinä, jos kerta sanot, ettei miehellä ole ollut mitään tunteita näyttää? Ootko varma, että hän on huomannut, vaikka sanotkin, että sokeakin huomaa? Tai jos hän onkin epävarma, ujo tms. Mikset kysy suoraan häneltä? Puhuisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin piilotellut tunteita tai ainakin sinä, jos kerta sanot, ettei miehellä ole ollut mitään tunteita näyttää? Ootko varma, että hän on huomannut, vaikka sanotkin, että sokeakin huomaa? Tai jos hän onkin epävarma, ujo tms. Mikset kysy suoraan häneltä? Puhuisitte.

        Melkein pitäisi puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein pitäisi puhua.

        Melkein? Eikö tuo ole jo päivänselvä asia, että se olisi vain hyväksi? No, mikä minä olen neuvomaan, mutta itsehän sinä päätät, pyydätkö hänet keskustelemaan kanssasi. Luulen, että saisit paremmin rauhan mieleesi asian suhteen. Kaikkea hyvää sinulle.


    • Anonyymi

      Juu jaata

    • Anonyymi

      very honest wowww

    • Anonyymi

      Joskus jos tulee tunne, että kaikki tarkkailee sinua, niin se on vain tunne. Monet ihmiset ei oikeasti huomaa mitään. Ihmiset on aika kiireisiä omien juttujensa kanssa. Saatat pukea jonkun uuden vaatteen päälle ja että poikkeaako tämä liikaa minun tyylistä. Oikeasti mietit yksinäsi tätä asiaa ja se on iso juttu sinulle itselle. Jos tulee hyvä mieli, niin antaa mennä vaan.

      • Anonyymi

        Olen yliajattelija ja ylianalysoin kaikkea. Se on raskasta, kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yliajattelija ja ylianalysoin kaikkea. Se on raskasta, kyllä.

        Yksi oma lapseni on samanlainen. Se vie energiaa kaikesta muusta pois.


    • Anonyymi

      Mistä se nyt muka tietäisi. Ei ole minulle sanonut mitään, eikä me olla kahdestaan oltu missään hänen näkyvillä. En minäkään pyytänyt ihastumista eli syypää olet sinäkin. Varmaan nauratte mulle tyttöjen kanssa. Byää.

      • Anonyymi

        Eihän tätä kukaan pyytänyt eikä kukaan odottanut, tai halunnut. Se vaan tapahtui. Jo vuosi sitten kesällä joskus. Ja ei, kukaan siellä ei tiedä mun tunteista joten ei me sulle naureta. Sitä minä murehdin kun haluaisin kertoa sulle, mutta se vaan mutkistaisi asioita. Ensimmäistä kertaa vuosiin joku huomasi minut ja boom, olin myyty, olen ollut kaikille niin näkymätön.


    • Anonyymi

      Ehkä hän tiedä, että olet ihastunut häneen.
      Ei ihastumista tarvitse anteeksi pyytää.

      • Anonyymi

        No kyllä tässä on pitkään ollut kissa hiiri leikkiä, katseita, flirttiä, outoa kipinää ja jännitettä. Molemmin puolin. Vaan tämä todennäköisesti on toiselle vaan hupia ja hauskanpitoa, ite menin ja ihastuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tässä on pitkään ollut kissa hiiri leikkiä, katseita, flirttiä, outoa kipinää ja jännitettä. Molemmin puolin. Vaan tämä todennäköisesti on toiselle vaan hupia ja hauskanpitoa, ite menin ja ihastuin.

        Se voi olla nimenomaan sitä. Jos onkin varattu, eikä halua viedä sitä pidemmälle? Pieni flirttihän on melko normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla nimenomaan sitä. Jos onkin varattu, eikä halua viedä sitä pidemmälle? Pieni flirttihän on melko normaalia.

        Onhan se normaalia, semmoselle naiselle joka saa huomiota miehiltä. Mä en oo koskaan ollut se nainen.


    • Anonyymi

      Teillä on varmaan? hah sinulle. En pidä itsekkäistä naisista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe