Olin niin pieni silloin etten muista. Sain kuitenkin viedä lottokupongin ja muistan tupakansavun ja kaljaa juovat asiakkaat.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Kyllä oli v-74, alusta alkaen lounasruokaa ja lista ruokaa runsaasti ruokailijoita,taisi hiipua sitten lopussa ,kun yrittäjät vaihtuivat tiuhaan
- Anonyymi00008
Avattiin vasta Joulukuussa 1974,Ruokaa oli tilauksesta sekä Lounas.
- Anonyymi
Keskioluen muistan ja linja-autoja kuluki niin tiuhaan ettei harmittanu vaikka paluumatkalla jostain autosta myöhäatykin. Pian tuli kuitenkin toinen ja saatto jutella tuttujen kans kaljapullojen äärellä. Ne ajat eivät enää palaa.
- Anonyymi
Hyvä paikka tuli otettua monet oluet ja porukkaa oli
- Anonyymi00005
Näin muistelen.
- Anonyymi00006
Ne loppu kaljabaarit Suomesta kun ei enää saanu sisällä tupakoija. Tupakinpolttajat alko juuva kaljansa kotona ja hoitaa sosiaaliset suhteensa somessa. Tosin, ei ole enää tupakinpolttajiakaan enää kun ovat siirtyneet nuuskaan, sähkötupakkiin ja alfapeeveeseen.
- Anonyymi00014
ei kun paarit loppu kun tuli kaljakielto ristijärvelle. ei saanu kaupasta eikä mistään.
- Anonyymi00016
Sen aikaset kaljanjuojat onjo koirakankaalla.
- Anonyymi00007
Eikös se ollut Humina nimeltään 70- luvulla?
- Anonyymi00009
BAARI MATKAMIES OLI ALKUJAAN KAUAN,mut paljon myöhemmin eri yrittäjät käytti Humina nimeä joka oli aikoinaan koulun vieressä( Matkustajakoti Päivölä)
- Anonyymi00010
Miten jaksetaan jauhaa näitä vanhoja.
- Anonyymi00017
Ei ole oakko lukea.
- Anonyymi00011
Vetyä taisi ainakin saada loppuaikoina.
- Anonyymi00012
Bilua sai
- Anonyymi00015
Vain isolla jormalla varustetut saivat. Minä pienellä pippelillä varustettu jouduin juoksemaan porojen perässä naapurikunnan puolella ja olen kaiken lisäksi kampurajalka niin siinäpä sitä. Olenkohan Ristijärven vanhin neitsyt vm. 1949?
- Anonyymi00018
Niin varmaan. Ristijärvellä jopa eka serkulta jätkät räpläsi haaroväliä
- Anonyymi00013
Ja Ruokolaisellahan taisi olla pari kesää lihapiirakkakioski nykyistä pizzeteriaa vastapäätä. Jos ei mennyt maha sekaisin siellä oli lyhyt matka Matkamieheen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k169472Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338