Hitti vai huti?
Sami Kuronen ja Valtakunta.
Missä silloin oot?
https://youtu.be/3vRNs9mO7Vo?si=d_0_m7_0i_0neECA
”Ensimmäinen single Missä silloin oot? kertoo puhumattomuudesta, omista epävarmuuksista ja sitoutumisen peloista. Aiheista, joiden kanssa minäkin olen kamppaillut pitkään, melkein koko ikäni. Keskeneräisinäkin meillä on kuitenkin halu rakastaa ja tulla rakastetuksi. Mitä tapahtuu, kun ihminen on vihdoin ehjä ja valmis siihen kaikkeen? Missä se oikea ihminen silloin on?”, Sami pohtii.
Tosi koskettava biisi. Musta tuli kyllä nyt ihan Samin ja Valtakunnan fani.🥰
Mitä mieltä olette..
17
281
Vastaukset
En tiennytkään että Kuronen lauleskelee
Oon joskus törmännyt kirjoituksiin, että musa on lähellä hänen sydäntään. Mutta en nyt ihan singleä osannut odottaa😁
- Anonyymi
Minä en tiennyt että valtakunta on noin kuuluisakin?!?!?
- Anonyymi
Hänen pitäisi harjoitella ässän lausumista. Se häipyy.
Aika paljon toistuvia lyhyitä teemoja, lisää pidempiä legaattoja?
Videokin oli leikelty lyhyiden teemojen mukaan.
Kappalehan on rauhallinen.
S.K. On aika seksikäs.
Mut joo.
Kuullaan hänen laulujaan varmasti vielä.
Annan toiveikkaan 8 +.
VilmaPidin jotenkin hänen äänestään.. kyllä tuosta varmasti harjoittelulla vielä ihan kelpo laulaja tehdään. Ja juu sama maku meillä on myös, voisin mennä keikalle ”kuolaamaan”😉
- Anonyymi
Koitin kuunnella tämän aiemmin videota katsoen. Ei pysty, ei kykene. Kuronen selkeästi rakastaa omaa naamaansa ja muutakin itsessään yli kaiken, se on käynyt kyllä selväksi jo iltapäivälehtien lukuisten juttujen kuvista. Vaikea ymmärtää miksi; vastenmielisempää miestä on vaikea löytää. Videon toteutus on korni.
Kappale itsessään tuo visuaalinen pyhäinhäväistys pimennettynä on aika perus nyyhky-rakkaus-settiä ehkä kuin jostain 1980-90-lukujen taitteesta. Vaikea keksiä tälle kohdeyleisöä. Video mukaan summaten ehkä reilusti eläkeiän ylittänyt naisväestö. Kurosen ääni on melko hento, äänen rosoisuus ei vakuuta, sanoitus blaah, sävellys miellyttävä, bändi vetää hyvin. En kuuntele enää toiste. Huti. - Anonyymi
Kommee kaveri mutta musiikillisessa mielessä huti. Sanomaan en puutu sen kummemmin koska en päässyt oikein selvyyteen onko se pelkästään visuaalinen ja äänensävyyn tai jopa sanoituksiin nojautuva, sooriii 😁.
Myy hyvin kyllä ihan varmasti... Ihan kohtuullinen biisi, joskin melko yllättämätön. Kurosella on miellyttävän miehekäs ääni, mutta kuten joku muukin taisi mainita, niin ääntämys kaipaisi pientä hiomista.
Biisin sanat eivät tehneet vaikutusta. En kestä oikein tuollaista "olin rikki ja petin, nyt kaipaan"-ruikutusta. Pitää olla sen verta mies, että tunnustaa tekonsa, ottaa niistä opikseen, mutta ei enää koskaan yritä luikerrella takaisin sellaisen ihmisen elämään, jonka on teoillaan rikkonut vaan antaa tämän jatkaa elämäänsä.Hyviä pohdintoja tullut biisistä. Ei tästä nyt iho ihan kananlihalle mennyt myös itsellänikään. Mutta juu eiköhän hän vielä saa työstettyä tuota ääntämistään paremmaksi.
Haaveilija39 kirjoitti:
Hyviä pohdintoja tullut biisistä. Ei tästä nyt iho ihan kananlihalle mennyt myös itsellänikään. Mutta juu eiköhän hän vielä saa työstettyä tuota ääntämistään paremmaksi.
Ihan varmasti saa. Ainakin, jos työstää lauluaan ammattivalmentajan kanssa, niin ei se paljoa vaadi, että ääntämys osuu kohdilleen.
Se muuten oli yllättävää, että Kuronen tekee musiikkia. En ole aikaisemmin ainakaan kuullut, että Kuronen olisi musiikkimiehiä, joten vaikka kappale oli aika geneerinen, niin musiikin pariin siirtyminen yllätti. Tai en tiedä, onko kyseessä vain yksittäinen biisi, mutta kuitenkin.Aletheias kirjoitti:
Ihan varmasti saa. Ainakin, jos työstää lauluaan ammattivalmentajan kanssa, niin ei se paljoa vaadi, että ääntämys osuu kohdilleen.
Se muuten oli yllättävää, että Kuronen tekee musiikkia. En ole aikaisemmin ainakaan kuullut, että Kuronen olisi musiikkimiehiä, joten vaikka kappale oli aika geneerinen, niin musiikin pariin siirtyminen yllätti. Tai en tiedä, onko kyseessä vain yksittäinen biisi, mutta kuitenkin.Siis jostain luin, että jotain pientä musiikki harrastusta on ollut aiemmin. Tosiaan kyllä pääsi itsenikin yllättämään. Jatko varmasti riippuu siitä miten kuuntelijat innostuu jos innostuu.🤔 Ehkä jopa muita kappaleita tiedossa…
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis jostain luin, että jotain pientä musiikki harrastusta on ollut aiemmin. Tosiaan kyllä pääsi itsenikin yllättämään. Jatko varmasti riippuu siitä miten kuuntelijat innostuu jos innostuu.🤔 Ehkä jopa muita kappaleita tiedossa…
Ahaa eli jotain musiikkitaustaa siis on olemassa. Ehkä siotä vielä uusi ura hänelle urkenee 😊 Onhan hänellä omaa viiniäkin, niin monitaitoinen mies tuntuu olevan 😄
Aletheias kirjoitti:
Ahaa eli jotain musiikkitaustaa siis on olemassa. Ehkä siotä vielä uusi ura hänelle urkenee 😊 Onhan hänellä omaa viiniäkin, niin monitaitoinen mies tuntuu olevan 😄
Juu, ei ole aiemmin ollut uskallusta saatikka aikaa musiikki uralle ja nyt rohkaistui. Lieneekö viidenkympin villitys😉 En olekaan päässyt maistelemaan hänen viiniään. Oletko sinä maistanut ja jos olet, niin mitä pidit?
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu, ei ole aiemmin ollut uskallusta saatikka aikaa musiikki uralle ja nyt rohkaistui. Lieneekö viidenkympin villitys😉 En olekaan päässyt maistelemaan hänen viiniään. Oletko sinä maistanut ja jos olet, niin mitä pidit?
Unelmat on tarkoitettu toteutettaviksi, joten parempi toteuttaa ne vaikka sitten viisikymppisenä kuin ei ollenkaan 😄
Olen itseasiassa maistanut Kurosen punaviiniä ja muistaakseni se oli ihan juotavaa. Tai en ainakaan muista kaataneen viemäristä alas 😁
Ymmärrän miksi tästä tykkäät, mutta ei ole mun musiikkia tällainen... On kai tässä ainesta hitiksi kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356221JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t183436Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182753Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321901Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai581843- 261485
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311401En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71231Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111073