Sääliksi käy nuoria, jotka tähän lafkaan joutuvat töihin. Pomoja on vaikka kuinka paljon ja näillä on oma sisäpiirin huumori ja nokkimisjärjestys, jossa nuoria kyykytetään ja kohdellaan ala-arvoisesti. Liikutaan usein harmaalla alueella työsopimusten loppumisissa. Eipä firmalla hyvä maine ole muidenkaan rakennusalan ammattilaisten keskuudessa.
Kokemuksia LVI-Vivasta
13
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakkaana minulla on kyseisestä firmasta pelkkää myönteistä kokemusta niin sähköasennusten kuin LVI- asennusten kanssa.
- Anonyymi
Kohta losautan.
- Anonyymi
Vuosi sitten nuori nainen kävi tekemässä ihan pienen lvi-jutun. Oli niin mukava, että olisin nyt halunnut teettää vähän isomman työn. Ilmeisesti yrityksellä menee liian hyvin, koska eivät viitsi vastata. Se siitä. Löytyy toisiakin, näköjään.
- Anonyymi
Aina, kun on tehty tilaus, on tultu ripeästi ja tehty työ jämptisti. Asiaankuuluvalla tavalla. Työn laatu ollut hyvää. Laskut olleet tehdystä työstä. Itselläni ei ole ainakaan mitään moitittavaa.
Toista on jonkun toisen, kuopiolaisen yrityksen toiminta. Jossa kaikki työt hinnoitellaan yläkanttiin ja matkakorvauksista otetaan ylisuuret maksutukset. Eikä välttämättä tehdä yhtään mitään.
Mitä tulee firman sisäisiin asioihin, en tiedä, mitä siellä tapahtuu. Mutta tottakai on selvää, että kaikkia työntekijöitä, iästä tai asemasta riippumatta, tulee kohdella hyvin ja arvostavasti. - Anonyymi
Kannattaisko ilmottaa liittoon jos on nuin laitonta. Oppiivatpahan kohtelemaan työntekijöitä paremmin.
- Anonyymi
Mene helevettiin liittosi kanssa kommari. Onko datsiasi pelannut paskahousu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perskokkareella jo löysät housussa liisatun mersun kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuko ihan tjn hermoon 🤣
- Anonyymi
Laskuttaavat jopa röökinpoltto tauotkin, osia kun hakevat niin sekin on asiakkaan maksettava. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun minun luona käyvät
- Anonyymi
Kannattaa niitä työntekijöitä kuitennii kunnioittoo. On niillä sen verran Paljo valtoo liittojen kaatta. Voip muuten tulla onkelmii.
- Anonyymi
Suattaa tulla pula työntekijöistä jos olot on niillä huonot. ainiin onhan niitä mamuja aina tulossa
- Anonyymi
Onko se niinkuin Vauxhall Viva? Viva vapuksi, vappu v1tuiksi...
- Anonyymi
Mitä vielä......mukavaa ja asiantuntevaa porukkaa....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111