jouduit oikein palkkaamaan apulaisen tähän, ei susta ois yksin mihinkään kun et osaa mitään. Toinen on hullu sekin mutta noin muuten älykkäämpi.
Naurettavaa että sä vellihousu
10
582
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät varmasti että kun laitat tänne viestin se tuskin menee oikeaan osoitteeseen! Miksi et sano hänelle suoraan kasvotusten? Vai onko tämä "vellihousu" kuitenkin hieman pelottava sinusta?
- Anonyymi
En minä pelkää ketään.
- Anonyymi
Kaikki menee koska nämä rikolliset seuraavat kaikkea mitä minä teen joten näkevät myöskin kaikki minun kirjoitukset ja teitävät niiden olevan minulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki menee koska nämä rikolliset seuraavat kaikkea mitä minä teen joten näkevät myöskin kaikki minun kirjoitukset ja teitävät niiden olevan minulta.
On ne taitavia kun en minä ainakaan osaa sanoa oletko edes mies vai nainen tai minkä ikäinen tai mistä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt olet siellä tekemässä mitä sinun pitäisi tehdä, niin tarkista, onko tämä ainoa viestini ketjuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt olet siellä tekemässä mitä sinun pitäisi tehdä, niin tarkista, onko tämä ainoa viestini ketjuun.
Siis ei tuo lainattu, tuli väärään kohtaan. Ihan vain tuo itse viesti jossa pyydetään tarkistusta, onko se ja nyt tämä mitä kirjoitan, ainoat.
- Anonyymi
Toiset vetää nuo harhansa oikein toisiin sfääreihin..
- Anonyymi
En nyt ymmärrä, juom nyt kahvin.
- Anonyymi
Kyllä sinä ymmärrät oikein hyvin ja karma kostaa sinullekin vielä joku päivä etkä nauti enää kahvistasi!!
- Anonyymi
Suuruuden hullulla ei aika riitä yksin ilmeisesti.
Karma hoitaa ja kostaa vielä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171