Mies, miksi

Anonyymi-ap

yhteydenpitomme oli niin harvaa ja miksi annoit minun odottaa vastauksiasi ikuisuuden? Miksi kuvittelit ettei minua kiinnosta, vaikka kerroin tunteistani sinulle suoraan.

Mitä siis pelkäsit? Vai etkö ollutkaan kiinnostunut minusta vaikka muuta väitit?

22

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku näköjään täysin samassa tilanteessa ja pohtii samoja asioita.
      Odottelen vastauksia...

    • Anonyymi

      ei varmaan ollu sitte samalla levelillä kiinnostunut tai oli salattavaa taustalla.. eipä nämä suhdehommat ole aina herkkua ja jotkut leikkivät tunteilla, mikä on tietty se pskin leikki... älä nyt vaivu liian syviin tai odottele häntä ikuisuutta. parempaa on tulossa sulle vielä <3 ehkä tuo opetti sulle jotain itsestäsi yms.. itselle joku joskus sanoi että ”jos nyt lähet et tuu saamaan ikinä mitään näin hyvää” noh meni siinä ehkä pari päivää ni todistin hänen olleen niin väärässä ;)

      mukavaa päivää;)

    • Anonyymi

      Ei ole kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti paikallislehdessä runon joka päättyi osapuilleen sanoihin: "Mikä on kerran loppu, on iäksi loppu." - jotenkin noin se meni. Ainakin, runoillut loppui siihen. Ajattelin, että tyhjentävästi sanottu häneltä; liekkö sitte tarkoitettu jollekulle viestiksi... jäi arvoitukseksi.

    • Anonyymi

      Mä en ole kirjoitellut tänne koska se ei ole ollut
      mahdollista.

    • Anonyymi

      On vähän huonot fiilikset.

      • Anonyymi

        Miksi? Olenko minä tehnyt jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Olenko minä tehnyt jotain?

        Et liity siihen.


    • Anonyymi

      Et tule saamaan täältä vastausta. Kokkeileppa irl.

      • Anonyymi

        Kokeilin jo, siitä on aikaa.. kunhan tuli vaan mieleen 😐


    • Anonyymi

      Kerroitko tunteesi myös irl sanallisesti?

    • Anonyymi

      Kerroin kyllä. Ajatuksemme olivat hyvin samanlaiset sen suhteen.

    • Anonyymi

      Maksoin vain potut pottuina. Molemmat tietävät nyt miltä tuntuu, kun toinen viivyttelee yhteyden osalta.

    • Anonyymi

      Varattu.

    • Anonyymi

      Olen varovainen yhteydenpidossa, koska painostus tulee lähipiiristäsi. Olen kylläkin vahva ja luotan tunteisiini... En luovuta koskaan Rakkaani... Ja piankin se tapahtuu

    • Anonyymi

      Haluan jotain uutta elämääni ja sen toteutan...Sinulle

    • Anonyymi

      Tämä on niin surullista sanoa sinulle, mutta viime talvena putkahti netin puskista eteeni eräs ihana ihminen, johon olen ollut yhteydessä lähes päivittäin. Hänen kanssaan on ollut helppo puhua kaikista asioista ja kiintymys tuntuu olevan molemminpuolinen… haluan katsoa nyt tämän kortin loppuun saakka ja toivon yhteistä tulevaisuutta. Voimia sinulle!

      • Anonyymi

        Kuvittelit siis oikeasti, että tuo aloitus oli juuri sinulle... 😂


      • Anonyymi

        Haha tässä se on. Ja jo keskiviikona nämä kaksi on ilmiriidassa. Hah


      • Anonyymi

        Viime talvena ja nyt on syyskuu? Moni olisi ehtinyt jo naimisiin tuossa ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelit siis oikeasti, että tuo aloitus oli juuri sinulle... 😂

        Tuo on siltä naiselta. Toiveajattelua.


    • Anonyymi

      Perhana! Yllätit! Pääasia, että joku lukee ton mun viestin ja voin jättää nää palstailut tähän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe