Koen että mun

Anonyymi-ap

Arvomaailmaan kuuluu hyvin luottamuksellinen ja elämänmittainen suhde. En ole sellainen jota voi kokeilla. Olet tarpeeksi testannut ja katsonut kuka ja mikä olen. Et leiki minulla ja tunteillani. Se minulla on oikeus pitää että miten voi kohdella. Kaikkea et voi minussa hallita.

26

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koen että minun arvomaailmaan sopii vain rakkaussuhde. Jos rakkautta on niin se toimii, muuten ei. Mitään muita vaatimuksia ei ole hänelle. sivusta

      • Anonyymi

        Et osaa rakastaa ketään muuta kuin itseäsi joten ole hyvä ja ole itseksesi rakkaussuhteessa


    • Anonyymi

      Mut ku vain kokeilemalla selviää ajo-ominaisuudet.

      • Anonyymi

        Ihminen ei ole sama asia kuin joku helvetin auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole sama asia kuin joku helvetin auto.

        Ihmistäkin voi erehtyä. Ei voi vaatia elinikäistä/pitkää suhdetta, jos toinen vasta matkan varella huomaa syyt, miksi ei sinua halua. Rakkauskin voi loppua.


      • Anonyymi

        Vasta jos vihille veisit 😏 mieti kaksi kertaa keneen olet ihastunut


    • Anonyymi

      En minä sinua halua mitenkään kokeilla. Haluan sinut vain. 😍

      • Anonyymi

        No mies tulee ja ottaa hänet.
        sivusta


    • Anonyymi

      Niin minunkin arvomaailmaani kuuluu elämänmittainen suhde. En olisi sinua mitenkään "kokeillut", olen vaan tunteellisempi ja lämminhenkisempi kuin sinä. Ja valitettavasti kokeneempi suhteissa mutta sydämeni on eri tavalla särkynyt kuin sinun.

      Sinä ikäänkuin riudut ja kuihdut koska sinulla on itsehillintää ja järkeilyyn taipumusta liikaakin. Tässä asiassa olemme vastakohtia...Saa nähdä miten tässä lopulta käy?

      • Anonyymi

        Olen minäkin tunteellinen mutta myös temperamenttinen ja sanon aika napakasti jos vain haluan. Elämä on siihen vain muokannut. Haluaisin siitä pois ettei tarvitsisi olla puolustuskannalla ja se johtuu tästä mis nyt oon.


      • Anonyymi

        Kokenut ja kokenut. Miten pitkissä suhteissa? Koen että sekin on kokemusta että on selvinnyt useista haasteista kymmenien vuosien aikana.


      • Anonyymi

        Järkeily perustaa arvomaailmaan ja käsitykseen omasta lapsuuden kokemuksesta


    • Anonyymi

      En halua liian tiukkapipoista ihmistä. Mitä sitten jos rakastun sinuun ja 2 vuoden päästä tajuan, että oletkin eri ihminen kehen rakastuin? Tapatko minut sitten kun haluan erota?

      • Anonyymi

        En tapa mutta sidon itseeni kiinni 💪😘


      • Anonyymi

        Et sinä ymmärrä tätä minun ajatusmaailmaa. Niin monesta asiasta voi selvitä jos haluaa. Siksi toivot jo nyt niin paljon minusta. Sinun pitäisi tuntea enemmän minua ja minun pitäisi tuntea sinut.


      • Anonyymi

        Sinä olet sellainen huithapeli, menet minne mieli vie. Selkärankaa ei ole, ajatusmaailma pyörii pelkästään itsensä ympärillä. Nykymaailman tuotos.


    • Anonyymi

      Sitten sinun pitää olla yksin. Ihmisellä pitää olla oikeus erehtyä. Vaatimuksesi ei ole normaalia elämää.

    • Anonyymi

      Et voi koskaan etukäteen tietää mitä tapahtuu. Oli se ihminen kuka tahansa niin et voi tänään tietää mitä tapahtuu ensi kuussa, ensi vuonna tai 5 vuoden päästä. Sinun on pakko ottaa riskejä ja kokea pettymyksiä, jos aiot koskaan rakastua.

      • Anonyymi

        Ei ole pakko ottaa riskejä jos ei halua. Eihän kukaan tiedä mitä tapahtuu. Järkeä saa käyttää aina vaikka rakastuisi. Tiedätkö että se kestää n. 2 vuotta että pystyy näkemään ihmisestä virheet johon on rakastunut. Niitä ei useinkaan halua hyväksyä alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole pakko ottaa riskejä jos ei halua. Eihän kukaan tiedä mitä tapahtuu. Järkeä saa käyttää aina vaikka rakastuisi. Tiedätkö että se kestää n. 2 vuotta että pystyy näkemään ihmisestä virheet johon on rakastunut. Niitä ei useinkaan halua hyväksyä alkuun.

        En tajua tuota, itse kyllä näen virheitä ihastuksessakin jo. Aika tyhmä saa olla jos olettaa että kukaan ihminen olisi virheetön, niitä virheitä on vain siedettävä, muuten ei ikinä parisuhde kestä.


    • Anonyymi

      no enhän ole testaillu mitään..😂 saat sinä mennä ja tulla miten lystäät minä en sun tekemistä/sanomisia rupee rajottamaan. toki palstalla puhuminen puuduttaa mutta meneehän se tämäkin tässä.. olet kyllä vähän hömpällä päällä nytte🤓koht alkaa selviytyjät kato niitä äläkä mieti liikaa

    • Anonyymi

      Samoin ajattelen minäkin suhteen pituudesta. Rakkautta voin osoittaa halaamalla ja olemalla lähekkäin. Seksiä en halua enää kenenkään kanssa ja se on este kaikille niille, jotka sitä haluavat. Ei ole mitään keinoa saada minua muuttamaan mieltäni!

    • Anonyymi

      Näin minä olen asian nähnytkin ja sitä arvostan. En itsekään ole sellainen, että haluaisin kokeilla ja leikkiä. Sitten jos mennään, niin mennään kovaa.

    • Anonyymi

      Mä en ainakaan testaile tämän minun miehen kanssa🤗 sivusta vain...

    • Anonyymi

      Kenelle menee?

    • Anonyymi

      Palsta sinua hallitsee eikä kukaan muu!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe