Kun näen sinut

Anonyymi-ap

Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus sinulta, ja maailmani on hyvällä tavalla sekaisin. Unohdun lähestyvän yön pimeyteen valonani muistikuvat sinusta. Olet minulle hyvin tärkeä. En voi koskaan olla kanssasi, ja se sattuu minuun. Olet kuitenkin iloni, aina kun sinut näen.

59

1748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa voisin kirjoittaa eräälle miehelle 🩷

    • Anonyymi

      ♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      Haittaako sua jos hän koskettelee muita?

      • Anonyymi

        Tunnen mustasukkaisuutta. Janoan niin paljon hänen kosketustaan. Toivoisin olevani sen kosketetun ihmisen paikalla. Mutta hänellä olkoon kaikki vapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen mustasukkaisuutta. Janoan niin paljon hänen kosketustaan. Toivoisin olevani sen kosketetun ihmisen paikalla. Mutta hänellä olkoon kaikki vapaus.

        Arvasin, että olet mustasukkainen vaikka et voi olla hänen kanssaan koskaan. Oma kaivattu taitaa olla juuri tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin, että olet mustasukkainen vaikka et voi olla hänen kanssaan koskaan. Oma kaivattu taitaa olla juuri tuollainen.

        Hyvin tunnet kaivattusi. Millainen hän muuten on? Mistä tiedät että hän on mustasukkainen? Olen mustasukkainen hänen ajastaan muiden kanssa, osittain siksi että emme voi olla me.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tunnet kaivattusi. Millainen hän muuten on? Mistä tiedät että hän on mustasukkainen? Olen mustasukkainen hänen ajastaan muiden kanssa, osittain siksi että emme voi olla me.

        Tunnen ja en tunne. Herkkä ja lempeä, mutta osaa olla myös jyrkkä. Mustasukkaisuuden olen hänestä aistinut, vaikka mitään syytä siihen ei oikeastaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tunnet kaivattusi. Millainen hän muuten on? Mistä tiedät että hän on mustasukkainen? Olen mustasukkainen hänen ajastaan muiden kanssa, osittain siksi että emme voi olla me.

        Miksi ette voi olla vain "me"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ja en tunne. Herkkä ja lempeä, mutta osaa olla myös jyrkkä. Mustasukkaisuuden olen hänestä aistinut, vaikka mitään syytä siihen ei oikeastaan ole.

        Miten se herkkyys, lempeys ja jyrkkyys ilmenee? Miksi tunnet ja et tunne? Minä olen tuntenut kaipaamani ihmisen noin kaksi vuotta. Ehkä sinäkin olet herkkä, kun olet hyvä aistimaan asioita. Luultavasti aistit oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette voi olla vain "me"?

        Siihen on monta syytä ja en usko että hän tuntee samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se herkkyys, lempeys ja jyrkkyys ilmenee? Miksi tunnet ja et tunne? Minä olen tuntenut kaipaamani ihmisen noin kaksi vuotta. Ehkä sinäkin olet herkkä, kun olet hyvä aistimaan asioita. Luultavasti aistit oikein.

        Lopulta olen nähnyt hänestä vain vieraskoreuden ja jonkun verran ajatusmaailmaansa. En tiedä millainen hän on kumppanina. Voi olla hyvin haastavakin. Olen herkkä aistimaan tunnelmaa, mutta en ole samalla tavalla herkkä kuin hän on. Pystyn suhtautumaan asioihin kuten ne "paperilla" ovat, enkä esim. loukkaannu kovin herkästi kuten hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on monta syytä ja en usko että hän tuntee samoin.

        Ei ole sopivaa työkavereiden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sopivaa työkavereiden kesken.

        Ei ole työkaverista kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopulta olen nähnyt hänestä vain vieraskoreuden ja jonkun verran ajatusmaailmaansa. En tiedä millainen hän on kumppanina. Voi olla hyvin haastavakin. Olen herkkä aistimaan tunnelmaa, mutta en ole samalla tavalla herkkä kuin hän on. Pystyn suhtautumaan asioihin kuten ne "paperilla" ovat, enkä esim. loukkaannu kovin herkästi kuten hän.

        Hän ei kai ole herkkä loukkaantumaan. Sitä ei voi täysin tietää millainen joku on kumppanina ennen kuin se joku on ollut kumppani. Ehkä hänkin voisi olla jollain tavalla haasteellinen. Mutta hän on minulle rakas.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on monta syytä ja en usko että hän tuntee samoin.

        Ei se mikään uskon asia ole, selvitä ja kysy.


    • Anonyymi

      Olet aina ollut iloni, valoni. Joskus tuntuu raskaalta etten voi kertoa mitä kaikkea sinua kohtaan tunnen. Välillä mietin, pitäisikö olla tekemisissä ollenkaan, mutta en voi täysin vältellä kohtaamistasi. Olen kiintynyt sinuun, aivan liian kiintynyt. Kun ajattelen sinua, sydämeni on hauras ja voimakas samaan aikaan. Eräälle **** tämä. Ap.

      • Anonyymi

        Ismolle? Miksi et voi puhua kaivatullesi suoraan?


      • Anonyymi

        **** suloinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        **** suloinen

        Hän **** on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän **** on ihana.

        ***i suloinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ***i suloinen.

        ♥️♥️♥️♥️


    • Anonyymi

      Mutta eihän me olla kosketeltu pitkään aikaan, yli kahteen vuoteen. Silloinkin tervehdille kädestä.

      • Anonyymi

        tervehdimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tervehdimme.

        Minä näin hänet tänään.


      • Anonyymi

        Mikä tämä vaihtoehtoinen tervehtimismuoto mahtaisi olla?


    • Anonyymi

      Vähemmästäkin vapisee kuin apina

      • Anonyymi

        Tämä apinaparka on välillä hyvin väsynyt tilanteeseen.


    • Anonyymi

      Ikäero on ehkä ainoa asia joka voisi vaikuttaa, eikä senkään pitäisi olla esteenä jos oikeasti välittää. Uskon siihen että kohtaamme vielä jos niin on tarkoitus. Ja jos meidän on tarkoitus etääntyä toisistamme, niin sekin on sitten niin tarkoitettu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Teet itse oman elämäsi. E täällä mikään ole ”tarkoitettu”. Ihan huu-haata kuvitella noin.


    • Anonyymi

      Ihmeellistä. Voitko kertoa kuinka se kosketti sinua?

      • Anonyymi

        Hän puhuttelee minua jollain hyvin syvällisellä tasolla. Sellaisella jota on vaikea selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puhuttelee minua jollain hyvin syvällisellä tasolla. Sellaisella jota on vaikea selittää.

        Luulin, että kyse on fyysisestä kosketuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että kyse on fyysisestä kosketuksesta...

        Kyllä hän minua myös fyysisesti kosketti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän minua myös fyysisesti kosketti.

        Kerro tästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että kyse on fyysisestä kosketuksesta...

        Niin, aloituksessa oli joku maininta, että jotain kähmintää sun muuta olisi ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, aloituksessa oli joku maininta, että jotain kähmintää sun muuta olisi ollut

        Kähmintä on ruma sana pienille kosketuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän puhuttelee minua jollain hyvin syvällisellä tasolla. Sellaisella jota on vaikea selittää.

        Ei varmaan minä kuitenkaan? Sain just kuulla ystävältä, etten oikeasti ole kovin syvällinen ihminen vaan, et puhun henkilökohtaisista asioista, on eri asioita. Oon mä monesti kokenut, ettei kaikkien kans kolahda, vaikka kertoisi ihan saman tarinan. Jää vaan suurempi yksinäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan minä kuitenkaan? Sain just kuulla ystävältä, etten oikeasti ole kovin syvällinen ihminen vaan, et puhun henkilökohtaisista asioista, on eri asioita. Oon mä monesti kokenut, ettei kaikkien kans kolahda, vaikka kertoisi ihan saman tarinan. Jää vaan suurempi yksinäisyys.

        Ystäväsi taisi olla hieman ilkeä. Minun kaipauksen kohde on eräs ****.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tästä?

        Mitä pitäisi kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pitäisi kertoa?

        Oliko vahingossa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko vahingossa?

        En tiedä oliko vahinko vai "vahinko".


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      välillä tuntuu että toinen ihminen on kuin polttoainetta. lumoaa kokonaisuudellaan. energia puree /on vaan omaa luokkaansa, karismasta puhumattakaan. viehättää, taituroi sanoilla, ulkonäöllä, olemuksella ja taas välillä osaa raivostuttaa niin että suorastaan lieskat lyö. vie ihan siis mennessään! sellainen ihminen kun osuu kertaalleen eteen, niin se voi oma suhde alkaa tuntumaan valjulta tai vastaavasti uusia ihmisiä tavatessaan on tunne että ei sytytä tai joo mutta ei tarpeeksi. :(( rakastua voi toki silloinkin mutta takaraivossa voi silti pyöriä se tyyppi. ihmissuhde asiat on vaan vaikeita

      • Anonyymi

        ” taituroi sanoilla, ulkonäöllä, olemuksella ja taas välillä osaa raivostuttaa niin että suorastaan lieskat lyö. vie ihan siis mennessään! ” Maybe put this down a notch


    • Anonyymi

      Jaa ajatteletko ainoastaan minua silloin?

      • Anonyymi

        Sydämeni on hänen, vaikka emme ole me.


    • Anonyymi

      Olen mies vain Sinua varten... Ota omasi

    • Anonyymi

      Vielä... Miksi luulet ettet voi olla Naiseni/ Vaimoni

    • Anonyymi

      Ehkä huomenna saattaisi pieni hipaisu onnistua 😉😉😉

      • Anonyymi

        Huomenna tuskin näen häntä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On siitä kosketuksesta jo kuukausia.. vaikutat minuun eri tavalla kuin muut.tiedän ettet halua minua tai voi oll kanssani ja silti minut vallitsee rauha kun tiedät että voit hyvin vaikkakin toisen kanssa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sinä T**** ja minä M*** ? ❤️
      Tiedät kyllä, että tunnen samoin. Ja olisin valmis astumaan seuraavan askeleen, vaikka heti. Kun tai jos sinä olet siihen valmis.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiva jos on vapaus

        Niinhän se menee

        Mut en mä haluu

        Haluun sut


      • Anonyymi
        UUSI

        Aloittajalle kysymys, kosketinko sinua eilen? Sanoit, että nähtiin eilen, mutta nähtiinkö samalla hipaisten?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle kysymys, kosketinko sinua eilen? Sanoit, että nähtiin eilen, mutta nähtiinkö samalla hipaisten?

        Kyllä ja kyllä on vastaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja kyllä on vastaus.

        Jos nimet menee yksiin ja vastaus on kyllä ja myös eilinen osuu kohdalleen, niin uskaltanen hellästi hipaista myös jatkossakin. ❤️
        Olisi ihana saada sinulta viesti ihan suoraankin. Taidat tietää, että olisin iloisesti yllättynyt.
        Laita vaikka tänään ... 🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nimet menee yksiin ja vastaus on kyllä ja myös eilinen osuu kohdalleen, niin uskaltanen hellästi hipaista myös jatkossakin. ❤️
        Olisi ihana saada sinulta viesti ihan suoraankin. Taidat tietää, että olisin iloisesti yllättynyt.
        Laita vaikka tänään ... 🥰

        Nimeni ei valitettavasti ala T.llä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni ei valitettavasti ala T.llä.

        Olipa harmillista. Vaikka eipä Suomi24:n sattumien kannata muutenkaan antaa ohjata elämää. Olisihan se kuitenkin ollut mukava sattuma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Peltotien ammuskelu

      Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      89
      3890
    2. Tappelen mielelläni palstalla

      Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      74
      3522
    3. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

      joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      39
      3022
    4. Näkymätön mies

      Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      160
      2960
    5. Olen todella

      Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      53
      2726
    6. Iida Vainio

      Raskaana. Lapsi syntyy jouluna. Siinä syy tähän häätouhuun.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2620
    7. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      50
      2184
    8. Miten olet

      Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      36
      1980
    9. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      44
      1961
    10. Kun näen sinut

      Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus
      Ikävä
      59
      1738
    Aihe