Vieläköhän kaipaat...

Anonyymi-ap

Ja luet täällä näitä loputtomia tunteiden päättelyä? Niin minä ainakin vielä välillä teen. Kuin kova möykky sydämessä tämä juttumme painaa sisälläni...

Meidän kohtaamiset olivat aina täynnä sitä jännittävää tunnetta, joka tekee olon eloisaksi ja jotenkin niin ihanan levottomaksi. Alussa hymyiltiin arasti, sitten alkoi katseet ja lopulta emme voineet enää kohdatakaan, koska ei siitä reaktiosta ei otettu tolkkua kumpikaan. Tai kyllähän me tiedettiin, mutta parempi kun vältettiin se olotila, ettei kummallakaan ole mukava olla.

Silti jotenkin on jäi sellainen epämiellyttävä olo meidän välille, vaikka ainahan me ollaan pidetty toisistamme hyvänä. Ei meillä ole mitään riitaa, vihaa tai kaunaa välillämme. Hyviä tyyppejä ollaan molemmat.

En tiedä miten asiasta sinulle puhuisin jos saisin mahdollisuuden. Ensiksi määritellä mistä ja miksi ja onko meillä tarvetta edes asiaa selvittää. Jotenkin hassusti ollaan tutustuttu tutustumatta, jos niin voi sanoa. Mutta kyllä silti minä olisin valmis asiasta keskustelemaan diplomaattisesti ja asiallisesti.

Järki hävisi kanssasi. Ei siinä voi tehdä tuttavuutta kun sydän hakkaa ja olo on kuin taivaan enkelillä. Enemmän jututtaa sinua olisi pitänyt silloin, kun se oli silloin alussa niin helppoa.

Että sellaista ajatusta tänään täällä. Vähän helpottaa kun saa kirjoittaa🙏

34

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska viimeksi olet nähnyt hänet?

      • Anonyymi

        Kahden viikon sisällä kerran näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahden viikon sisällä kerran näin.

        Iltavuoro perjantaina?


    • Anonyymi

      Miten tämä nyt osuu niin hyvin 🤔

      • Anonyymi

        Nää on vähän kuin horoskooppeja, jokaiselle jotakin


      • Anonyymi

        Se on varmaan puhumattomuus joka meidät palstalle kaikki ajaa... vois olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan puhumattomuus joka meidät palstalle kaikki ajaa... vois olla.

        Ei kaikilla. Joku voi puhua, mutta väärin koodein niin ettei toinen sitten tajua.Tai sitten tajusi mutta valitsi olla siihen reakoimatta. Senkin ymmärrän.


    • Anonyymi

      kaikki true paholaiset palstailee

    • Anonyymi

      Joskus silloin aikoinaan oli jotenkin niin helppo jutella sulle. Olin tosi sinisilmäinen ja myöhemmin ymmärsin että olin enemmän kuin lapsellinen. Ihan kaiken sen myötä mitä lähetin sinulle. Sain myös lähettämiäni paketteja takaisin ja silloin itkin.

      Olet ainoa jota olen jännittänyt kunnolla.
      En ollut tottunut tapaiseesi.
      Se on ollut myös raskasta että toinen häviää yhteydestä eikä ole valmis kohtaamaan ja puhumaan.

      Vastasin kuin hälle.
      🙏🏻

    • Anonyymi

      Kyllä luen aina välillä. Tyhmää kyllä.
      Kaipaan häntä ja kaikkeen olisin valmis. Toivon, että päästään toistemme luokse ajan kuluessa.

      Olet/hän on jotenkin ainutlaatuinen minulle, ihana. 🩵

    • Anonyymi

      Pientä epämukavuutta pitäisi sietää kohdatessa. Joskus se tarkoittaa olemista suuren käännekohdan tai paljastuksen partaalla. Tunteet monimutkaistuvat ajan mittaan.

    • Anonyymi

      Kuinka säilyttää uteliaisuus joutuessaan joko ahdistetuksi nurkkaan tai herättäessään pakoreaktion.

    • Anonyymi

      Odotukset ovat sodassa jos hyvä olo ja ennakoitu epämukavuus kohtaavat. Kun odottaa innostusta ja iloa kohtaamisilta voi tuska ja turhautuminen syrjäyttää hyvän karman jos vähänkään negatiivisia viboja säteilee. Pitäisikö astua tulevaisuuteen puhtaalla realismin tunteella ja laittaa odotukset suosiolla sivuun. Mitä tulee, tulee olemaan.

      • Anonyymi

        Kaikki mahdollinen skeida on tullu jo nähtyä juu


    • Anonyymi

      Kaikki tuntuu olevan niin vaikeaa, ja siitä tulee tunne epämukavuudesta.

    • Anonyymi

      Tämähän on kuin omasta kynästäni. Voi kumpa hän palaisi tai jättäisi jonkun merkin itsestään.. 🙏

    • Anonyymi

      Voisin kirjoittaa samoin hänelle. En mitään muuta silloin niin odottanut, kun päästä samaan tilaan hänen kanssaan. Kuitenkin, kun tuli tilaisuus jäädyin ja tuntui etten hädin tuskin pystynyt häntä edes katsomaan. Jostain kauempaa se oli turvallista ja joskus mietinkin, huomasiko koskaan miten syvälle sieluuni hän pääsi, niin kauan häntä katsoin. Joskus myös rohkaistuin ja jostain puuskasta saatoin yhtäkkiä lähestyäkin, mikä myöhemmin nolotti. Eniten olisin vain halunnut seuraasi, en ikinä miettinyt että sitä olisi pitänyt määrittää sen tarkemmin. Olihan siinä se pelko, että paloni häneen tulkittaisiin ihastukseksi,mutta vaikka silloinkin kun en tiennyt mikä hulluus minua eteenpäin ajoi, tiesin ettei siinä ollut kyse mistään sellaisesta. Tämä on syvempää kuin miehen ja naisen välinen maallinen rakkaus, se on jotain pysyvämpää ja toisenlaista. Jotain mikä voi tulla missä vain muodossa, mutta nyt se on tällainen. En minäkään sitä sanoiksi osaa puhua, mutta tunnen sen kuin hetkenkin häntä vain mietin. Se on vain halua olla olemassa hänen kanssaan, vaatimatta, rauhassa ollen, nähden hänessä kaiken ja ei mitään, kuin maalausta katsoen. Arvostaen sitä sinä mikä se on. Olispa meillä joskus paikka ja mahdollisuus katsoa yhdessä, niin voisin kysyä, mitä ihmettä se jokin sitten on. Ja kun sinäkään et tietäisi, voisimme nauraa sille miten hullua kaikki on ja hyväksyä, ettei kaikkea tarvitsekaan
      pystyä selittämään tai määrittämään vaan arvostaa sitä mikä vain on ja luoda sitä lisää. Hyviä ajatuksia ystävälleni tuonne jonnekin lähetän ja kaikille muillekin:)

      • Anonyymi

        Olipas ihana viesti ☺️ piristi päivää, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas ihana viesti ☺️ piristi päivää, kiitos!

        Kiitos sinulle kun kerroit, lämmitti mieltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle kun kerroit, lämmitti mieltä :)

        💜❤️


    • Anonyymi

      Vhisulle

    • Anonyymi

      Kutsulle 🥰

    • Anonyymi

      Kisulle ♥️🙏🙏🙏

    • Anonyymi

      Tai vähän kaikille? Aika syviä tunteita kuvailet, huhh..
      Ihan lahjojakin lähettänyt ja onko kaikki palannut lähettäjälle?
      Ja vastakaikua ei ole sen koommin tullut ihastukseltasi?
      Mitähän johtopäätöksiä tästä voisi tehdä..

      • Anonyymi

        Tähän ketjuunhan on muutkin kommentoineet, ei vaan ap. Hyvä pitää mielessä, että vaikka täällä kai riehuukin aloittajia jotka vastailee lähinnä omiin viesteihinsä tai sotkee muiden juttuja, niin on myös ihmisiä jotka ei roiku täällä roikkumisen ilosta vaan käy silloin tällöin jättämässä jonkun mukavan viestin kun ei välttämättä irl onnistu. Huono korvike tämä on, sen myönnän ja melkein sama ois raaputella vain pöytälaatikkoon, mutta kai se jaettu tunne minkä täältä edes joskus tavoittaa kaiken moskan seasta välillä hieman lohduttaakin.


    • Anonyymi

      Kaipaan vieläkin. Sama nainen edelleen mielessäni.

      • Anonyymi

        Kerro naisen ulkonäöstä jotain, miltä hän näyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro naisen ulkonäöstä jotain, miltä hän näyttää?

        Säihkyvä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ap kerrot vähän enemmän. En usko, että henkilö jota itse kaipaan kävisi täällä, saati kirjoittaisi tänne tai edes tietää että häntä kaipaan mutta olisi kiva jos joku edes joskus tavoittaisi täälläkin kaipaamansa, jos sellainen pieni mahdollisuus edes on. Aika slimmit tsäänssithän siinä on kun ihmiset ei uskalla laittaa edes pienintä tuntomerkkiä ja palsta on muutenkin vaan jotain ihme sekoilua isoimmaksi osaksi. Suomi24:lle vissiin sama mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan. Sekoiluille vois kyllä tehä ihan oman ketjunkin.

    • Anonyymi

      Möykky sulla on housuissas mies älä suotta kirjoita kaunokielelle

    • Anonyymi

      Sivusta, kirjoitan kuin hänelle.
      Kun et vastannut tervehdykseeni viimeksi, ajattelin että et siedä minua ja haluat pysyä mahdollisimman virallisella linjalla. Ja niin pysyimmekin.




      Lukuunottamatta niitä paria nopeaa silmäystä.

      • Anonyymi

        Minä tulkitsin, että sinä et vastannut minun tervehdykseeni.


    • Anonyymi

      Oletko M mies ?

    • Anonyymi

      Hävisikö aloittaja jonnekin todelliseen maailmaan? Haaveilevat aaveet näyttää olevan tän paikan juttu. Siihen itsekin kyllä monesti sortunut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe