Persuhallituksen viha eläkeläisiä kohtaan kiihtyy

Anonyymi-ap

36

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 83 v. ja erittäin tyytyväinen tähän menoon Suomessa.

      Joku aika sitten ruoka kallistui mutta nyt on halpuuntunut ja tuo alvin korotus ei koske sapuskoja. Vaatteita tai muuta tavaraa en enää tarvii, pärjään näillä mitkä omistan.

      • Anonyymi

        ALV korotus koskee kaikkia hyödykkeitä, myös sapuskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ALV korotus koskee kaikkia hyödykkeitä, myös sapuskaa.

        Vasuhallitus antoi täysihoidon paperittomille ja kaikki niistä menee hoitoon yksityisille, eli koskee myös niitä maksuja, maksaja suomi.
        https://stm.fi/paperittomien-terveydenhuolto


    • Anonyymi

      Osansa leikkauksista ovat jo saaneet kaikkein vaikeimmassa tilanteessa olevat eli työttömät ja sairaat, duunarit sekä nyt eläkeläiset. Pääasia on, ettei kokkareiden elämää hankaloiteta.

    • Anonyymi

      halvemmalla pääsee kun tekee kodin remontit itse !!!

      • Anonyymi

        Halvaantuneen pyörätuolipotilaankin pitää persujen mielestä tehdä kodin remontit itse? Outoja nuo hallapurrat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvaantuneen pyörätuolipotilaankin pitää persujen mielestä tehdä kodin remontit itse? Outoja nuo hallapurrat.

        Kyllä vasuhallitus osti myös vanhuspalveluja yksityiseltä, ajettu alas ne palvelut kunnista-kaupunkeista jo vuosikymmenet, miksi vasu-kepu mölisee paskoo ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vasuhallitus osti myös vanhuspalveluja yksityiseltä, ajettu alas ne palvelut kunnista-kaupunkeista jo vuosikymmenet, miksi vasu-kepu mölisee paskoo ?

        Etkö ymmärrä yhtään siitä mitä tämä kauhujenkabinetti tekee ja miksi?
        Miten voit olla noin ääliömäisen tyhmä?
        Tämä Purran hallitus leikkaa tosi raa'àlla kädellä julkisen puolen rahoitusta ja samalla antaa nyt, siis tällä kertaa 500 miljoonaa yksityisille.
        Kelan korvauksia yksityislääkäreille ärriPurra nosti, muka mas jonojen lyhentämiseksi, mutta miten kävi ? Yksityiset nostivat käyntimaksuja! Mitään mainittavaa siirtymää ei ole tapahtunut.
        Kyllä se paskantaminen on aivan persujen touhuja.
        Teuvo Hakkarainen tiennäyttäjänä, oikein kirkossa Sebu ja kumppanit perässähiihtäjinä.

        Tämän kauhujen kabinetin tarkoitus, kustannuksista ja työllisyydestä välittämättä ajaa Suomen nykyinen hyvinvointi- ja oikeusvaltio tiensä päähän ja luoda Jussi Halla-ahon kaavailema äärioikeiston hallitsema diktatuuri.


    • Anonyymi

      Hallitushan voi säästää mistä tahansa menoistaan, mutta seuraukset voi olla monin tavoin
      aika kohtalokkaat. Lyhytnäköistä toimintaa.
      Sen siitä saa kun persujen valeet uskoo.

    • Anonyymi

      Itsepä olette edustajat valinneet, seuraavat vaalit ovat keväällä.

      • Anonyymi

        Seuraavat eduskuntavaalit on keväällä....2027.


    • Anonyymi

      Kunnallisvaalit ovat 2015 ja eikun äänestämään leikkaavat rasistit pois.

      • Anonyymi

        Vuonna 2027 on eduskuntavaalit.

        Jos em. vaalien jälkeen eduskunnassa on enemmän kuin kolme persua, voi vain todeta:
        ''..suomi on kaunis maa jossa asuu kusipäinen kansa''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2027 on eduskuntavaalit.

        Jos em. vaalien jälkeen eduskunnassa on enemmän kuin kolme persua, voi vain todeta:
        ''..suomi on kaunis maa jossa asuu kusipäinen kansa''

        -Tai sitten kusipäät ovat löytäneet oman Hommansa eli persut?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2027 on eduskuntavaalit.

        Jos em. vaalien jälkeen eduskunnassa on enemmän kuin kolme persua, voi vain todeta:
        ''..suomi on kaunis maa jossa asuu kusipäinen kansa''

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Esitelkää meille suomalainen perhe joka on elänyt 17 v. velkaa tehden.

      Suomen valtio on elänyt siten 17 vuotta. Rahat on loppuneet kesken vuoden ja aina otettu lisää velkaa mutta siitä huolimatta jaettu kansalaisille etuisuuksia ja lähetetty ulkomaille kehitysapuja.

      Selitys aina, että mehän olemme rikas valio.

    • Anonyymi

      Valtio ja kotitalous on eri asia ja niitten velat.

      • Anonyymi

        Yritä perustella miten eroaa.
        Eräs vasemmistoliiton kannattaja sanoi, ettei valtion velkaa tarvitse maksaa.

        Minä olen aina ymmärtänyt, että ellei valtiolla ole rahaa niin se lainaa ja maksaa sitten, kun saa taas rahaa. Yksityinen tekee samoin.


    • Anonyymi

      Kunnallisvaalit 2025 ja silloin äänestämään suurella joukolla. Valinta täytyy tehdä harkiten ja miettiä mitä persut ovat olleet tekemässä köyhille lapsiperheille.

    • Anonyymi

      Kokoomushallitus.
      Kokoomushallitus.
      Miksi valehtelet?

    • Anonyymi

      Rasistit on äänestettävä ulos päättäviltä paikoilta niin kauan kuin
      Suomesta on vielä jotain jäljellä.

    • Anonyymi

      Kiihkeää, niin kiihkeää.

      Kun osaisitte tehdä yhteistyötä ja kompromisseja niin, että suomi.voittaa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe