Kattiloista ja taiteilijoista...

Anonyymi-ap

37

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno kuva, onx tossa kuvassa senssu ja NumBalli?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tyttö2010Neitinen99,9%Feikki lenteli itse karkuun, ei ollut seisomaan miestä bablojen rinnalla, pelkkä puskapupujussi ollen kyseessä.

        > § <


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö2010Neitinen99,9%Feikki lenteli itse karkuun, ei ollut seisomaan miestä bablojen rinnalla, pelkkä puskapupujussi ollen kyseessä.

        > § <

        Sensukka, sinulle esitettiin kysymys, onko sinulla taas vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä?
        Kävitkö muuten Pallomaha Pasasen kanssa kahvillakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö2010Neitinen99,9%Feikki lenteli itse karkuun, ei ollut seisomaan miestä bablojen rinnalla, pelkkä puskapupujussi ollen kyseessä.

        > § <

        Piilonarsisti:
        Hän on elämänsä tarinassa uhri, jota elämä on kohdellut kaltoin. Hänen kertomuksessaan toistuu kerrasta toiseen: “Teen mahtavia asioita, joita kukaan ei huomaa” tai “Olisin ollut tosi loistava —, mutta maailma ei valitettavasti juuri silloin ollut valmis…”. Syy epäonnistumiseen löytyy muualta ja muista. Hän on yliherkkä kritiikille ja vihassaan kostonhimoinen ja katkera. Hän voi mielessään pyöritellä toistuvasti väärinkohdelluksi tulemisen kertomuksia. Uhriutuminen voi myös kääntyä pidemmän päälle masennukseksi.

        Pasasen mieliala on harvoin balanssissa. Lääkkeiden yliannostus johtaa Puppeiluun, nousuhumala megalomaniaan ja isotteluun, krapula ja viinanpuute silkkaan vihaan ja katkeruuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö2010Neitinen99,9%Feikki lenteli itse karkuun, ei ollut seisomaan miestä bablojen rinnalla, pelkkä puskapupujussi ollen kyseessä.

        > § <

        OAF tuotantoa lisää, tässä puput pyörittelee numballia:
        https://www.youtube.com/watch?v=K5hfOQe7mVk&t=9s


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EIkö teitä resupekkoja yhtään hävetä, tuolla avauksen taiteilijalla on todennäköisesti down syndrooma, eli hän on kehitysvammainen, ainakin kasvonpiirteet viittaavat siihen, paha paha karma, ei kannata yrittää esittää täyspäistä, jos sitä ei ole.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mihinkäs tuon kattilapään kasvonpiirteet viittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs tuon kattilapään kasvonpiirteet viittaa?

        Laiffilan ongelmiin puskajussukka.


      • Anonyymi

        Onko joku häntä arvostellut tai haukkunut? Päinvastoin on kehuttu. Sinähän täällä haukut toisten ulkonäköä rumaksi, korealaiseksi, ruttusilmäksi, vyötärölihavaksi, roiskeläppärintaiseksi, flösöksi, mielisairaaksi ja ammatteja pyllistäjäksi, tiderlumppuhoroksi ja niin edespäin.
        Sitä paitsi kehitysvammaiset ovat tasavertaisia eivätkä he ole arvostelun ulkopuolella ja et sinäkään todellakaan terve ole. Harva meistä ihan terve on mutta sinussa on hyvin vähän tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku häntä arvostellut tai haukkunut? Päinvastoin on kehuttu. Sinähän täällä haukut toisten ulkonäköä rumaksi, korealaiseksi, ruttusilmäksi, vyötärölihavaksi, roiskeläppärintaiseksi, flösöksi, mielisairaaksi ja ammatteja pyllistäjäksi, tiderlumppuhoroksi ja niin edespäin.
        Sitä paitsi kehitysvammaiset ovat tasavertaisia eivätkä he ole arvostelun ulkopuolella ja et sinäkään todellakaan terve ole. Harva meistä ihan terve on mutta sinussa on hyvin vähän tervettä.

        Enpä taida olla, ei tässä ole juurikaan järkeä, liian pienet piirit vain minä ja Senssu ja sinä ja 2010, kuten sanoin ole uskossasi vahva, ja vastaa teoistasi, puskajussukka. ja sinäkö laiffila olet terve, älä naurata, olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina, teot puhuvat puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä taida olla, ei tässä ole juurikaan järkeä, liian pienet piirit vain minä ja Senssu ja sinä ja 2010, kuten sanoin ole uskossasi vahva, ja vastaa teoistasi, puskajussukka. ja sinäkö laiffila olet terve, älä naurata, olet palstan heikoin lenkki nyt ja aina, teot puhuvat puolestaan.

        "Enpä taida olla"

        Kun vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee... Paljastit moneen kertaan olevasi Senssu tässä ihan viime päivinäkin. Samalla olet teidän molempien asiantuntija ja puolestapuhuja assistentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Enpä taida olla"

        Kun vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee... Paljastit moneen kertaan olevasi Senssu tässä ihan viime päivinäkin. Samalla olet teidän molempien asiantuntija ja puolestapuhuja assistentti.

        Pidä resupekka toista kättä taskussa niin tiedät missä se on, turha minun on harhojasi yrittää oikaista, olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä resupekka toista kättä taskussa niin tiedät missä se on, turha minun on harhojasi yrittää oikaista, olet joka tapauksessa palstan heikoin lenkki.

        Tänään, huomenna ja loppuelämän. 👍


      • Anonyymi

        Okkei ja mitäfitunpaskaa kirjoitat?
        Sitä samaakosi aina?
        Todennäköisesti?


    • Anonyymi

      Ihmettelin kun joku kyseli jotain jonkun kattilapään ilmeistä, että mikä ihmeen kattilapää... sitten löysin tämän:

      "Tällainen taidekuva https://imgbb.com/hyBMx6B löytyi tuolta toisesta ketjusta."

      Noh, kuvan sensukka näyttää siltä, että on joko pieraissut tai kiljaissut (khiain), mutta ihan sama kumpa,,, kaverihan on kuin Numba (jolta samassa yhteydessä päässyt ollen kauhallinen löysää pasasta pöksyihin).

      Ps. Ihan kiva toi kattila, sointuu... aivan varmasti, hyvin yhteen saman värisen kukkakellohameen kanssa. ;)

      • Anonyymi

        Olet tosi rohkea uskallat huudella puskista, oletko mies lainkaan, miten se kukkakellohameen kanssa on, resupeppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosi rohkea uskallat huudella puskista, oletko mies lainkaan, miten se kukkakellohameen kanssa on, resupeppu.

        Keskustelujen säännöissä sanotaan että älä anna henkilötietojasi äläkä puhelinnumeroitasi kenellekään. Tuon kuvan taisit laittaa passistasi kummallisesti leijuvan omenan kanssa ja et sitten huomannut että tuossa on henkilötunnuksen loppuosa tuossa valkoisessa rimspussa kaulan kohdalla, kun vähän zoomaa. Miten on, vaatiiko Senssu että se täällä sitten paljastetaan? Aikooko peräti huutaen vaatia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelujen säännöissä sanotaan että älä anna henkilötietojasi äläkä puhelinnumeroitasi kenellekään. Tuon kuvan taisit laittaa passistasi kummallisesti leijuvan omenan kanssa ja et sitten huomannut että tuossa on henkilötunnuksen loppuosa tuossa valkoisessa rimspussa kaulan kohdalla, kun vähän zoomaa. Miten on, vaatiiko Senssu että se täällä sitten paljastetaan? Aikooko peräti huutaen vaatia?

        Kannattaa lukea ja ymmärtää muutkin kohdat, se kieltää yksityiselämää suojaavan tiedon levittämisen palstalla, vai mitä puskajussukka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea ja ymmärtää muutkin kohdat, se kieltää yksityiselämää suojaavan tiedon levittämisen palstalla, vai mitä puskajussukka,

        Mitä tarkemmin tarkoitat tällä: "se kieltää yksityiselämää suojaavan tiedon levittämisen palstalla" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkemmin tarkoitat tällä: "se kieltää yksityiselämää suojaavan tiedon levittämisen palstalla" ?

        Lain mukaan jotakin vahinkoa on pitänyt tapahtua asianomistajalle.

        "Teon rangaistavuuden edellytyksenä on kuitenkin, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        Tässä tarkoitettu vahinko voi olla luonteeltaan taloudellista, esimerkiksi menetettyjä elinkeinotuloja, mutta se voi olla myös aineetonta. Esimerkiksi arvostetun luottamustehtävän menettäminen voi olla tässä tarkoitettua vahinkoa, samoin kuin tärkeiden ihmissuhteiden katkeaminen"

        Tässä Pasasen tapauksessa ainoan kärsimyksen hänelle on aiheuttanut se että hän ei enää voi esiintyä hurjaluonteisena upporikkaana koelentäjänä ja havumetsien korpisoturina, aukoessaan työkseen päätään matkailupalstalla tavallisille turisteille.
        Elinkeinoa hänellä ei ole eikä sairaseläkettä ole kutistettu tuon paljastuksen vuoksi.
        Ainoa luottamustehtävänsä on vongata lisää rajaa Kansaneläkelaitokselta.
        Mutta resupekka yritti kuitenkin vielä tuon jälkeen leipoa Senssusta tuuraajan satumaiselle elämälle, mutta sekään ei mennyt läpi. Jäljelle jäi jälleen kerran vain Jippo-kaukoputki ja hapan naama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain mukaan jotakin vahinkoa on pitänyt tapahtua asianomistajalle.

        "Teon rangaistavuuden edellytyksenä on kuitenkin, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.

        Tässä tarkoitettu vahinko voi olla luonteeltaan taloudellista, esimerkiksi menetettyjä elinkeinotuloja, mutta se voi olla myös aineetonta. Esimerkiksi arvostetun luottamustehtävän menettäminen voi olla tässä tarkoitettua vahinkoa, samoin kuin tärkeiden ihmissuhteiden katkeaminen"

        Tässä Pasasen tapauksessa ainoan kärsimyksen hänelle on aiheuttanut se että hän ei enää voi esiintyä hurjaluonteisena upporikkaana koelentäjänä ja havumetsien korpisoturina, aukoessaan työkseen päätään matkailupalstalla tavallisille turisteille.
        Elinkeinoa hänellä ei ole eikä sairaseläkettä ole kutistettu tuon paljastuksen vuoksi.
        Ainoa luottamustehtävänsä on vongata lisää rajaa Kansaneläkelaitokselta.
        Mutta resupekka yritti kuitenkin vielä tuon jälkeen leipoa Senssusta tuuraajan satumaiselle elämälle, mutta sekään ei mennyt läpi. Jäljelle jäi jälleen kerran vain Jippo-kaukoputki ja hapan naama.

        Voi poika rukka, olet sinä melkoisen kaheli, jos noin niin tule pois puskasta, niin katsotaan mikä on rangaistavaa, missä menee kunnianloukkauksen ja yksityisyyden suoja, mutta et sinä uskalla on turvallista huudella puskista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi poika rukka, olet sinä melkoisen kaheli, jos noin niin tule pois puskasta, niin katsotaan mikä on rangaistavaa, missä menee kunnianloukkauksen ja yksityisyyden suoja, mutta et sinä uskalla on turvallista huudella puskista.

        Ethän sinä ole kertomasi mukaan tehnyt mitään laitonta, joten rohkeasti vain nimi palstalle, niin katsotaan, mutta kun puheet on paljon tekoja suuremmat, ja pakoa siihen että kerrot että nimeä ei saa täällä julkaista, näin kerrotaan palstan käyttöehdoissa, mutta resupekka julkaisit minun nimeni, vaimoni, poikani, siskoni kuvineen kattilat päässä, miten ne käyttöehdot sitten nyt, on tulkittavissa, ei poika kusessa sinä olet, todella... perusteesi oli että joku antoi sinulle siihen luvan, kuka koska ja milloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole kertomasi mukaan tehnyt mitään laitonta, joten rohkeasti vain nimi palstalle, niin katsotaan, mutta kun puheet on paljon tekoja suuremmat, ja pakoa siihen että kerrot että nimeä ei saa täällä julkaista, näin kerrotaan palstan käyttöehdoissa, mutta resupekka julkaisit minun nimeni, vaimoni, poikani, siskoni kuvineen kattilat päässä, miten ne käyttöehdot sitten nyt, on tulkittavissa, ei poika kusessa sinä olet, todella... perusteesi oli että joku antoi sinulle siihen luvan, kuka koska ja milloin.

        Ja rakas lapsi tiedän että tekemäsi rikos ei ole kovin suuri, mutta sen verran siinä on potkua, että jos ja kun päädyt oikeuteen sinun kaikki tietosi tulevat julkisiksi, eli siis sama asia kun kysyit lupaa palstalta, tietojeni julkaisuun, paitsi että oikeuden päätökset on julkista tietoa, jota voi huoletta käyttää miten haluaa, en minä mitään kattiloita kehenkään päähän laittele, en ole niin sairas, mutta monta käyttöä keksin sille tuomiolauselmalle, jos sellaisen käteeni saan... ja monessa tapauksessa... joten odota vain..


      • Anonyymi

        Niin, Pasanen, oletko syyllistynyt moiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakas lapsi tiedän että tekemäsi rikos ei ole kovin suuri, mutta sen verran siinä on potkua, että jos ja kun päädyt oikeuteen sinun kaikki tietosi tulevat julkisiksi, eli siis sama asia kun kysyit lupaa palstalta, tietojeni julkaisuun, paitsi että oikeuden päätökset on julkista tietoa, jota voi huoletta käyttää miten haluaa, en minä mitään kattiloita kehenkään päähän laittele, en ole niin sairas, mutta monta käyttöä keksin sille tuomiolauselmalle, jos sellaisen käteeni saan... ja monessa tapauksessa... joten odota vain..

        Nythän vain mielikuvitushahmo antoi sinulle luvan tietojeni julkaisuun, lieneekö pääsiäispupu vai joulupukki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rakas lapsi tiedän että tekemäsi rikos ei ole kovin suuri, mutta sen verran siinä on potkua, että jos ja kun päädyt oikeuteen sinun kaikki tietosi tulevat julkisiksi, eli siis sama asia kun kysyit lupaa palstalta, tietojeni julkaisuun, paitsi että oikeuden päätökset on julkista tietoa, jota voi huoletta käyttää miten haluaa, en minä mitään kattiloita kehenkään päähän laittele, en ole niin sairas, mutta monta käyttöä keksin sille tuomiolauselmalle, jos sellaisen käteeni saan... ja monessa tapauksessa... joten odota vain..

        Et taida olla kovinkaan välkky, sillä vaikka joskus saisikin pienet sakot, niin sinä saisit täsmälleen saman tuomion hänen tietojensa levittämisestä. Et sinä mitään erityiskohtelua saisi sen vuoksi että sinä aloitit itkemään ensin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole kertomasi mukaan tehnyt mitään laitonta, joten rohkeasti vain nimi palstalle, niin katsotaan, mutta kun puheet on paljon tekoja suuremmat, ja pakoa siihen että kerrot että nimeä ei saa täällä julkaista, näin kerrotaan palstan käyttöehdoissa, mutta resupekka julkaisit minun nimeni, vaimoni, poikani, siskoni kuvineen kattilat päässä, miten ne käyttöehdot sitten nyt, on tulkittavissa, ei poika kusessa sinä olet, todella... perusteesi oli että joku antoi sinulle siihen luvan, kuka koska ja milloin.

        Vain tyhmä julkaisee henkilökohtaisia tietojaan julkisella keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmä julkaisee henkilökohtaisia tietojaan julkisella keskustelupalstalla.

        Omia ja vaimonsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä ole kertomasi mukaan tehnyt mitään laitonta, joten rohkeasti vain nimi palstalle, niin katsotaan, mutta kun puheet on paljon tekoja suuremmat, ja pakoa siihen että kerrot että nimeä ei saa täällä julkaista, näin kerrotaan palstan käyttöehdoissa, mutta resupekka julkaisit minun nimeni, vaimoni, poikani, siskoni kuvineen kattilat päässä, miten ne käyttöehdot sitten nyt, on tulkittavissa, ei poika kusessa sinä olet, todella... perusteesi oli että joku antoi sinulle siihen luvan, kuka koska ja milloin.

        Muistaakseni se olit sinä sekopää itse, joka vaatimalla vaati nimesi julkaisua.


    • Anonyymi

      Kas, kas, kattilaan kilahti. Viesti numban korttipakasta ja siellä näkyvistä henkilötunnuksista hävisi bittiavaruuteen!

      • Anonyymi

        Toivottavasti joku otti kuvan talteen.
        Minä en viitsinyt.
        On niin sairastyyppi että olkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti joku otti kuvan talteen.
        Minä en viitsinyt.
        On niin sairastyyppi että olkoon.

        Vielähän toi löytyy siitä korttiketjusta.


    • Anonyymi

      Toi vitunkattilapää näyttää kuvassaan aika vittumaiselta mieheltä, eikö?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe