Lippujen vertauskuvallinen merkitys

Anonyymi-ap

Salaam!

Liittyy kirjoihin, kuviin ja kirjoitusjärjestelmiin sekä siihen hyväksyykö pyhien kirjojen velvoitteet vai ei.

Teksti sivu on kaksivärinen. Valkoinen pohja ja sininen tai musta muste. Jos lippu on musta pohja ja valkoinen kuvio merkitsee se että ei hyväksy pyhää kirjaa.
Mutta jos pohja on valkoinen ja kuvio tumma merkitsee se että hyväksyy pyhän kirjan.

Kolmivärinen trikolori joka alkoi Ranskan vallankumouksesta merkitsee sitoutumista kuviin ja Pyhä kirja hylätään.
Näitä trikolori lippuja on enemmistö maailmassa.

Jopa useat arabimaat ovat valinneet sellaisen lipun. He liputtavat hylänneensä pyhän teoksensa.

Intian Mahabharata kertoo 100 kauravasta ja 5 Pandavasta. Nuo kauravat taistelee pyhiä kirjoja vastaan ja ovat vallinneet trikolorin. 5 Pandavaa omaa kaksivärisen lipun joka viittaa tekstipaperin pohjan ja musteen väriin.

Mitä tarkoittaa idästä tulevat pienet mustat liput? Jos paperi on pohjaväriltä musta ei siihen voida kirjoittaa. Se tarkoittaa 100 kauravan lippua jotka ovat trikoloreita. Yhdistyneissä kansakunnissa on paljon valtioita, jotka ovat hylänneet pyhät kirjat.

Kumman puolen edustaja Mahdi on? Arabeista suuri osa on kauravien 100 joukossa. Osa yhä luottaa Pyhään kirjaan.
Mutta sunna sanoo Koraani otetaan pois. Se viittaa siihen että Islam valitsee kauravien 100 joukossa olemisen ja pyhien kirjojen vastustamisen.

Harva enää tukee pyhien kirjojen maailmankuvaa. Syttyy suuri sota jossa Krishna puolustaa pyhää kirjaa ja maailma taistelee sitä vastaan.

Kummalla puolen Mahdi on? Krishnalla on Hanuman lippu ja Mahdilla on oma lippunsa. Voi olla että hän onkin 100 kauravan puolella eikä välitä pyhistä kirjoista. Siinä tapauksessa Islam luopuu uskostaan ja rämettyy lopulta.

49

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmestys kertoo : Lohikäärmeen, pedon ja väärän profeetan suusta lähtee kolme SAASTAISTA henkeä jotka tekevät ihmeitä kokoomaan kaikki kansat Jumalan suuren päivän sotaan. Ja joukkoja on kuin meren mutaa.

Tuo viittaa Ranskan vallankumoukseen ja trikolorin matkaan lähtemiseen kokoomaan joukot Mahabharatan ja Ramayjanan sotiin.

Pyhät vain kannattavat pyhää kirjaa mutta saastaiset tahtoo rypeä saastassaan.

• Anonyymi

Ramayanan alun kertomuksen perusteella voimme päätellä että pyhät häviävät sotansa. Pyhät kirjat kuivuvat kasaan. Ja niiden ohjeet ja sanoma hylätään.

Kauravat joita on 100 kutistuu 10 päiseksi Ravana hirviöksi joka tuhoaa kaikki pyhät.

Sen jälkeen koko maailma on pahan vallassa. Ja Jumalan vaikutus maailmassa koko ajan vähenee. Paha ottaa hänen paikkansa ja alkaa esiintyä valkeuden enkelinä.

Eteenkin pyhä pappiskansa eli juutalaiset tulee kaikesta tästä johtuen kärsimään kovia kohtaloita. Se saattaa yrittää vastustaa pahan valtaa ja pyhyyden hävittämistä.

Minua jännittää eniten se minkä puolen taistelussa Mahdi tulee saamaan osakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ramayanan alun kertomuksen perusteella voimme päätellä että pyhät häviävät sotansa. Pyhät kirjat kuivuvat kasaan. Ja niiden ohjeet ja sanoma hylätään.

Kauravat joita on 100 kutistuu 10 päiseksi Ravana hirviöksi joka tuhoaa kaikki pyhät.

Sen jälkeen koko maailma on pahan vallassa. Ja Jumalan vaikutus maailmassa koko ajan vähenee. Paha ottaa hänen paikkansa ja alkaa esiintyä valkeuden enkelinä.

Eteenkin pyhä pappiskansa eli juutalaiset tulee kaikesta tästä johtuen kärsimään kovia kohtaloita. Se saattaa yrittää vastustaa pahan valtaa ja pyhyyden hävittämistä.

Minua jännittää eniten se minkä puolen taistelussa Mahdi tulee saamaan osakseen.

Kyllä sanassakin sanotaan JOTTA MATKALLE JÄÄNEITÄ ON PALJON

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki maalisuus on riistoa, silti se pyrkii nostamaan nokkaasa lyhytnäköisyyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantai 16.9.2024
        Sinä pelastit minut kuolemasta, et antanut jalkani astua harhaan.

Ps. 56:14

Tässä on elämän ajatomus MAALISESSA MAJASSA KÄYDESSÄMME

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat tuuleen huutoa, koska yhteys ylläpitäjäämme ei ennustajia tarvitse, se johdatus se JOHRATUS PELAA TASAN TARKASTI NIINKUIN PITÄÄ JA IKUISUUS ON TAATUA

MUTTA JOKAISEN VALINTA ON MITEN IKUISUUTTAAN ELÄÄ

( Minua jännittää eniten se minkä puolen taistelussa Mahdi tulee saamaan osakseen. )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanantai 16.9.2024
        Sinä pelastit minut kuolemasta, et antanut jalkani astua harhaan.

Ps. 56:14

Tässä on elämän ajatomus MAALISESSA MAJASSA KÄYDESSÄMME

Hyvä hyvä!

Tuo: "Sinä pelastit minut kuolemasta, et antanut jalkani astua harhaan" tarkoittaa, uskoon tulemista, ja uskossa pysymistä loppuun asti.
        Jumalan siunausta sinulle..!!

• Anonyymi

Hetkessähän tämä maallinen matka on aina käyty läpi muutta näin ELÄMÄ PELAA

16.9.2024

Raamatunteksti(t)
      Johannes 5
      Jumalan Pojan valtuudet
      19Jeesus vastasi juutalaisille näin:
      »Totisesti, totisesti: ei Poika voi tehdä mitään omin neuvoin, hän tekee vain sitä, mitä näkee Isän tekevän. Mitä Isä tekee, sitä tekee myös Poika. 20Isä rakastaa Poikaa ja näyttää hänelle kaiken, mitä itse tekee. Hän näyttää Pojalle vielä suurempiakin tekoja, sellaisia, että hämmästytte. 21Niin kuin Isä herättää kuolleet ja antaa heille elämän, niin antaa myös Poika elämän kenelle tahtoo.
      Johannes 5:19-21

ELÄMÄ ON TÄYSIN HALLINNASSA KORKEAMISSÄ VOIMISSA
      OLEMUS ON AINA OLEVAA

• Anonyymi

Kuolema on aina yksilön kuolemia, vaikka joukossa tapaturmassa kerralla useampi kuolee, sinäkin kuolemat ovat aina yksilö kuolemia.

• Anonyymi

Päivän Sana
      17.09.24

Herra varjelee kaikki sinun askeleesi, sinun lähtösi ja tulosi nyt ja aina. Ps. 121:8

Kaikki askeleet, jokaisen lähdön ja saapumisen Herra varjelee. Miksi sitten kristityillekin käy joskus todella huonosti? Miksi onnettomuus kohtaa Herran omia ja näyttää siltä, kuin hän vain nukkuisi niin kuin kerran veneessä myrskyävällä järvellä? Meidän Jumalaamme ei tarvitse herätellä niin kuin muiden uskontojen luuloteltuja jumalia käsiä paukuttamalla tai kelloja kilisyttämällä. Jumalamme on hereillä aina. Se, mikä meistä näyttää onnettomuudelta tässä kuoleman alaisessa maailmassa, ei ole sitä ollenkaan, kun perille päässeinä saamme katsella asioita uudessa valossa. Ymmärrämme, että Herramme valvoi jokaisen askeleemme, jokaisen lähtömme ja tulomme. Vahinkoja ei sattunut, eikä Jumalamme nukkunut.

Tottakai se näin on HÄN VARJELEE AINA AINOKAISTAAN KUIN TUHLAAJA POIKAANSA JA SYNNYTTÄÄ ELÄMÄN ELÄMÄKSI

• Anonyymi

17.9.2024

Raamatunteksti(t)
      Jesaja 26
      19Mutta sinun kuolleesi heräävät eloon,
      heidän ruumiinsa nousevat ylös.
      Tomuun vaipuneet, herätkää ja riemuitkaa!
      Sinun kimaltava aamukasteesi virvoittaa maan,
      ja niin maa palauttaa kuolleet elämään.
      Jesaja 26:19

Katelkaas tuon ympäristö Jesaja 26 miten elämä KYNTÄÄ JA HUHKII HERÄÄ

• Anonyymi

Päivän Sana
        18.09.24

Minä en tee tyhjäksi Jumalan armoa, jos näet vanhurskaus saadaan lakia noudattamalla, silloin Kristus on kuollut turhaan. Gal. 2:21

Syvässä asuu ihmisen halu pelastaa itse itsensä. Mitä muutakaan voisimme ajatella, kun koko elämän ajan opetellaan juuri tekoihin perustuvaa palkinnon saantia. Ilmaisia lounaita ei ole, ja lahja odottaa aina vastalahjaa. Kaikki hyvä saadaan ansion ja tekojen mukaan. Kun onnistut koulussa tai työssä, saat hyviä numeroita ja etenet urallasi. Kun olet kiltti, saat kiitosta. Kun maksat rahaa, saat tavaran. Kaikki on vaihtokauppaa. Kristitynkin pitäisi mielestään jotenkin ansaita tai maksaa saadusta hyvästä. Mutta Jumala sanoo sen sijaan: pelastus on armosta tai sitä ei ole ollenkaan. Jumalalle kelvataan vain Kristuksen tähden, ei tekojen, sillä muutenhan ihmiset olisivat pyhiä itsessään ja Kristus olisi kuollut turhaan.

VOIKO ARMOSTA PELASTUS OLLA SELKEÄMMIN ESILÄ KUIN TÄSSÄ
        - tekopyhyys on vain itsensä narraamista, koska maalinen humppa kestää vain hetkisen

• Anonyymi

Islam rauhan ropalla valtausta ja palkiot höynäyttäen näille neitseitä pilvin pimein alapään jutuin metästäjille.

ON SIINÄ SILMÄNKÄÄNTÖÄ KERRAKSEEN

• Anonyymi

Keskiviikko 18.9.2024
      Minulle elämä on Kristus ja kuolema on voitto.

Fil. 1:21

TÄHÄN EI ENNUSTUKSILLA OLE MITÄÄN VAIKUTUSTA MERKITYSTÄ

• Anonyymi

Raamatunteksti(t)
      1. kuninkaiden kirja 17
      22Herra kuuli Elian pyynnön. Henki palasi poikaan, ja hän virkosi eloon. 23Elia nosti pojan vuoteelta ja vei hänet kattohuoneesta alas taloon. Hän antoi pojan tämän äidille ja sanoi: »Katso, poikasi elää.»
      1. kuninkaiden kirja 17:22-23

Katselkaas tuo ympäristö mikä on HERRAN TÄSMÄLLISYYTTÄ JA TAPAHTUVAA

1. kuninkaiden kirja 17
      Korpit ruokkivat profeetta Eliaa
      1Elia, joka oli kotoisin Gileadin Tisbestä, ennusti Ahabille: »Niin totta kuin Herra, Israelin Jumala, elää, hän, jota minä palvelen: näinä vuosina ei tule kastetta eikä sadetta muutoin kuin minun sanani voimasta.»

• Anonyymi

Elia muuten tunnetaan Intiassa Naradana. Hän tuli maapallolle vieraasta aurinkokunnasta ja siksi omasi voimia jotka olivat ihmeellisiä.

Kaikkeudessa on planeettakuntia jotka ovat edistyneet maapalloa huomattavasti pidemmälle. Itse asiassa maapallo on periferiaa planeettakuntien joukossa ja alimpien luokkien planeettoihin lukeutuva.

Kun Elia lähti maapallolta Hän meni tulisilla vaunuilla taivaaseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elia muuten tunnetaan Intiassa Naradana. Hän tuli maapallolle vieraasta aurinkokunnasta ja siksi omasi voimia jotka olivat ihmeellisiä.

Kaikkeudessa on planeettakuntia jotka ovat edistyneet maapalloa huomattavasti pidemmälle. Itse asiassa maapallo on periferiaa planeettakuntien joukossa ja alimpien luokkien planeettoihin lukeutuva.

Kun Elia lähti maapallolta Hän meni tulisilla vaunuilla taivaaseen.

Päivän Sana
        19.09.24

Onhan Herra, teidän Jumalanne, siunannut teitä kaikissa toimissanne. Hän on huolehtinut teistä vaeltaessanne tämän suuren autiomaan halki. Nämä neljäkymmentä vuotta Herra, teidän Jumalanne, on ollut teidän kanssanne, eikä teiltä ole puuttunut mitään. 5 Moos. 2:7

Onko meiltä puuttunut jotain oleellista vaeltaessamme Herran omina? Onko kaikkea ollut sittenkin riittävästi? Onko tultu toimeen, selvitty vaikeuksista ja säilytetty toivo, vaikka olisi ollut tuhat syytä toivottomuuteen? Herra on tainnut siunata tiemme, vaikka olemme olleet sille sokeita. Ehkä olisimme tahtoneet leveämpää leipää, huolettomampaa elämää ja ongelmatonta maastoa, mutta sellaista ei ole meille annettu. Eikä olisi pitänytkään. Jumala on luvannut meille siunauksensa, mutta ei ongelmattomuutta. Kulkiessamme erämaassamme kuin Israelin kansa omassaan me napisemme ja kapinoimme, ja silti Herra pitää meistä huolen. Meille on annettu riittävästi iloa ja sopivasti murhetta. Mitään ei ole puuttunut. – Mitä nyt kiitoksemme on tahtonut toistuvasti kuivua huulillemme.

Johdatuksen Tie

• Anonyymi

Enemmän ei ole tarpeeksien - tarinoista

Olipa kerran kivenhakkaaja, joka oli tyytymätön itseensä ja siihen, mitä oli elämässään saavuttanut. Eräänä päivänä hän kulki varakkaan kauppiaan talon ohi. Avoinna olevasta portista hän näki kauppiaan omistamia hienoja tavaroita ja hänen
      tärkeitä vieraitaan.

"Miten vaikutusvaltainen tuo kauppias onkaan", kivenhakkaaja ajatteli. Hän tuli kateelliseksi ja toivoi olevansa samanlainen kuin kauppias.

Suureksi hämmästyksekseen hän äkkiä huomasi olevansa tuo kauppias. Hän nautti ennen kokemattomista ylellisyyksistä ja sellaisesta vallasta, jota ei olisi voinut
      ennen kuvitellakaan, mutta huomasi kuinka vähemmän varakkaat kadehtivat ja inhosivat häntä.

Äkkiä mies huomasi ohi kulkevan sotaherran, jota kannettiin kantotuolissa. Häntä seurasivat palvelijat ja sotilaat, jotka löivät kumistinta. Jokaisen oli kumarrettava kulkueen suuntaan olivatpa he sitten kuinka varakkaita .

"Kuinka mahtava tuo sotaherra onkaan", ajatteli mies. "Kunpa voisin olla sotaherra!"

Ja äkkiä hän huomasi olevansa sotaherra, jota kanniskeltiin ympäriinsä kirjailuin koristellussa kantotuolissa; ja kaikki ihmiset pelkäsivät ja vihasivat häntä. Oli kuuma kesäpäivä ja kenraali tunsi olonsa hyvin epämukavaksi hikoillessaan kantotuolissaan.

Hän katsoi taivaalla mollottavaa aurinkoa, joka paistoi häneen yhtä kuumasti kuin kaikkiin muihinkin.

"Kuinka mahtava aurinko onkaan! Kunpa voisin olla aurinko."

Ja hänestä tuli aurinko, joka paistoi kuumasti ja kuivatti pellot ruskeiksi ja maanviljelijät ja työläiset kirosivat häntä. Suuri musta pilvi kuitenkin tuli auringon ja maan väliin eikä aurinko päässyt enää paahtamaan kaikkea.

"Kuinka mahtava tuo myrskypilvi onkaan, kunpa voisin olla pilvi!"

Ja hänestä tuli pilvi, josta satoi kaatamalla vettä kyliin ja pelloille ja kaikki kirosivat pilveä. Äkkiä hän huomasi jonkin työntävän itseään poispäin ja tajusi että se on tuuli.

"Onpa se mahtava! Kunpa voisin olla tuuli!"

Ja hänestä tuli tuuli, joka puhalsi tiilet irti talojen katoilta ja kaatoi puita; ja kaikki pelkäsivät ja vihasivat häntä. Jonkin ajan päästä hän kohtasi kuitenkin suuren kivenjärkäleen, jota ei saanut puhkuttua nurin vaikka miten yritti.

"Onpa tuo järkäle mahtava, kunpa voisin olla kivi!"

Ja hänestä tuli kivi, kovempi kuin mikään muu aine maailmassa. Siinä mahtavana jököttäessään hän kuitenkin kuuli kuinka vasara iski talttaa ja tunsi kuinka jokin
      näversi häntä.

"Mikä voi olla mahtavampi kuin minä, joka olen kiveä?"

Hän katsoi alas ja näki juurellaan kivenhakkaajan hahmon.

• Anonyymi

Päivän Sana
      20.09.24

Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Jes. 43:1

Älä pelkää – miten väkevät sanat, miten väkevä sanoja. Hän ei sano niitä vain yleisenä totuutena, vaan nyt juuri sinulle, joka häntä huokailet avuksesi. Kun elämässäsi tapahtuu asioita, joita olet aina kammoksunut, sanoo Jumala: ”Älä pelkää.” Kun sairaudet kohtaavat tai turvaverkot repeilevät, sanoo Jumala aivan vierestä: ”Älä pelkää.” Kun kannat huolta läheisistäsi tai itsestäsi ja tulevaisuutesi peittyy hämärään, sanoo Jumala: ”Älä pelkää.” Jumala sanoo sanomasta päästyään: ”Älä pelkää. Jos olen lunastanut sinut ikuisesta kuolemasta Poikani elämän hinnalla, niin enkö auttaisi sinua? Olen sinut luonut ja lunastanut ja olen sinut kasteessa lapsekseni ottanut. Olen kutsunut sinut henkilökohtaisesti nimeltä omakseni, ja nimeltä olet taivaan kirjaan merkitty. Olet minulle arvokas ja rakas, älä siis enää turhaan pelkää.”

Elävä VESI ON KAIKKEIN RAVITSEVINTA

• Anonyymi

Päivän Sana
      21.09.24

Ilman uskoa ei kuitenkaan kukaan ole Jumalan mielen mukainen. Sen, joka astuu Jumalan eteen, täytyy uskoa, että Jumala on olemassa ja että hän kerran palkitsee ne, jotka etsivät häntä. Hepr. 11:6

Taivaaseen ei pääse ilman uskoa Jeesukseen. Sen ei käy hyvin, joka kerran astuu Jumalan eteen ilman uskoa. Uskossa Jumalaan turvautuva sen sijaan saavuttaa lopulta taivaan. Mitä on pelastava usko? Suoritusta ja hurskaita tekoja? Ihmisen ponnistelua ja vankkumatonta varmuutta? Usko on turvautumista Jumalaan, se on Herran Jeesuksen avuksi huutamista. Usko on uskoa siihen, että Jumala on olemassa ja palkitsee ne, jotka etsivät häntä. Matalalla on rima: etsi Jumalaa ja olet jo hänen, huuda Jeesusta avuksi ja syntisi ovat anteeksiannetut, etsi häntä ja huomaat hänen olevan jo läsnä. Hyvin käy sinun, joka rukoilet Jeesusta avuksesi. Hyvin sinun käy, olet jo nyt hänen.

Elämä ja Usko ON SAMAA NIPPUA TOIVEEN TÄYTTYMYSTÄ

• Anonyymi

IHMISEN KIERYYS ON VAIN ITSENSÄ TUHOAMISTA

KOSKA ELÄMÄN MATKALLA OIKEUS TULEE AINA VOITTAMAAN LOPPUVIIMEIN

MITES SITTEN JYMÄYTETYN KÄYPI VUNSIKOON JOKAINEN SITÄ KOHILTAAN

• Anonyymi

Eiköhän se jymäytettävä ole vielä kesken kasvuinen ja vielä vietävissä oleva
        vailla OMAA MINÄÄNSÄ

• Anonyymi

Päivän Sana
      22.09.24

Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. 1 Kor. 1:21–23

Maailma ei viisauden kautta oppinut tuntemaan Jumalaa eikä kyennyt lainkäskyjä noudattaen elämään hänen tahtonsa mukaan, niinpä Jumala päätti hullutuksen kautta pelastaa tämän maailman. Hulluuteen kuuluu Jumalan ihmiseksi tulo neitsyt Mariasta vastoin kaikkea säädyllisyyttä ja siihen kuuluu ristin mielettömyys, kun itse Jumala kuolee roiston kuoleman. Hulluuteen kuuluu kasteen vaatimattomuus, jossa Pyhä Henki tekee suuria tekojaan, ja siihen kuuluu ehtoollisen yksinkertaisuus, jossa nautimme Jumalan Pojan ruumiin ja veren. Hulluuteen kuuluu Jumalan rosoinen sana, joka tästä kaikesta kertoo. ”Autuas se, joka ei loukkaannu minuun,” sanoi Jeesus. Älä sinäkään loukkaannu Jumalan pelastustekojen vaatimattomuuteen, vaan usko ne iloisesti ja varmasti tosiksi ja sinua koskeviksi. Sinullakin on Vapahtaja, joka on Kristus, Herra.

VOIKO ELÄMÄ OLLA SALATTUA VAIKKA SE AINAISTA ON

• Anonyymi

Voihan vitsin vitsi miten kovaa on karsinta omaviisaissa, kun kelkasta tiputellaan

Näähän ovat niitä lyhytlentosia maalinen matka vain ja sitten alas siipiräpäkkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan vitsin vitsi miten kovaa on karsinta omaviisaissa, kun kelkasta tiputellaan

Näähän ovat niitä lyhytlentosia maalinen matka vain ja sitten alas siipiräpäkkää

Vitsihän tämä möläys oli -

Kaikkien suunta on kohti turvaa ja kokonais elämää

• Anonyymi
      • Anonyymi

Salaam!

Katsoin vähän alkua videoista. Eivät olleet asiallisia, vaan vaikuttivat valheita.

Mekka mainitaan jo Gilgamesh eeppoksessa ja se on hyvin vanha kaupunki.

Jos tahtoo Islamin traditioita moittia niin löytyy todellisiakin kritiikin aiheita. Itseäni esim. askarruttaa kertomukset profeetoista ja heidän sijainnistaan kartalla ja ajassa.

Paljon on ollut Haditheja joiden aitous on epäselvää. Muhammedin (saas) nimeä, joka on pyhä ja voimallinen käytettiin tieten tahtoen vallan tavoitteluun ja muuhun.

Mutta uskontona Islam syntyi kristinuskon jälkeen ja olisi ollut hienoa saada kristinuskon varaukseton tunnustus sen sijaan että syntyi nahinaa. Byzanttilaiset kyllä tunnustivat Profeetan (saas) aitouden mutta PELKÄSIVÄT YMPÄRILEIKKAUSTA.

Syntyi lopulta puolin ja toisin epäilyjä vääräuskoisuudesta. Mutta Jeesus sanoi ennalta
        MAAILMA EI VOI HENKEÄ SAADA.
        Ja islamissakin vain ensimmäinen sukupolvi oli ihmisistä parhaita. Islamilla on taipumus rämettyä 70-80 vuoden jälkeen ja sen tähden lähetetään Mujaddid uudistaja 100 vuoden välein.

Kristittyjen valtakunta puolestaan ajautui jumalattomien käsiin melko pian. Nyt tilanne on se että Jumala lähettää kaikille kolmelle monoteistiselle uskonnolle miehen joka on oikeaan johdatettu ja voi saattaa asiat oikealle tielle. Imaami Mahdin (AS) , Profeetta Isan (AS), PROFEETTA Elian.

Tätä ennen on jo Intian kautta 1500 luvulta lähtien lähetetty avatareja Eurooppaan , jotka nostivat maailman sen uppoamistilasta nykyaikaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaam!

Katsoin vähän alkua videoista. Eivät olleet asiallisia, vaan vaikuttivat valheita.

Mekka mainitaan jo Gilgamesh eeppoksessa ja se on hyvin vanha kaupunki.

Jos tahtoo Islamin traditioita moittia niin löytyy todellisiakin kritiikin aiheita. Itseäni esim. askarruttaa kertomukset profeetoista ja heidän sijainnistaan kartalla ja ajassa.

Paljon on ollut Haditheja joiden aitous on epäselvää. Muhammedin (saas) nimeä, joka on pyhä ja voimallinen käytettiin tieten tahtoen vallan tavoitteluun ja muuhun.

Mutta uskontona Islam syntyi kristinuskon jälkeen ja olisi ollut hienoa saada kristinuskon varaukseton tunnustus sen sijaan että syntyi nahinaa. Byzanttilaiset kyllä tunnustivat Profeetan (saas) aitouden mutta PELKÄSIVÄT YMPÄRILEIKKAUSTA.

Syntyi lopulta puolin ja toisin epäilyjä vääräuskoisuudesta. Mutta Jeesus sanoi ennalta
        MAAILMA EI VOI HENKEÄ SAADA.
        Ja islamissakin vain ensimmäinen sukupolvi oli ihmisistä parhaita. Islamilla on taipumus rämettyä 70-80 vuoden jälkeen ja sen tähden lähetetään Mujaddid uudistaja 100 vuoden välein.

Kristittyjen valtakunta puolestaan ajautui jumalattomien käsiin melko pian. Nyt tilanne on se että Jumala lähettää kaikille kolmelle monoteistiselle uskonnolle miehen joka on oikeaan johdatettu ja voi saattaa asiat oikealle tielle. Imaami Mahdin (AS) , Profeetta Isan (AS), PROFEETTA Elian.

Tätä ennen on jo Intian kautta 1500 luvulta lähtien lähetetty avatareja Eurooppaan , jotka nostivat maailman sen uppoamistilasta nykyaikaisuuteen.

Muuten kun luemme sanoja vähän takaperin saadaan selville yhteys Intian avatarien ja islamin välille.

QR SH NA = ANSHRQ = ANSARI
        VI SH I NU = UNI - SHIVA = UNIVERSAL SHIVA

SH I VA = AVISH = AVISHNU

Koska Muhammed (saas) oli TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI , HÄN

ja myös Shiva on sama kuin Pyhä Henki pitää yhteyden olla heidän välillään. Kun siis puhutaan Vishnusta että hän on Universal Shiva eli Universal Pyhä Henki saattaa olla jopa niin että se merkitsee Muhammedia (saas).

Vishnu on salattu ja loukkaamaton. Hänen eteensä ei saa mennä edes enkeliolennot yms. Ilman tarkkoja etikettejä. Tätä samaa asiaa kuvataan Sunnassa ja Sharia lakikin perustuu Pyhien kunnioittamiseen tuossa määrin.

On sanottava suoraan että Intian avatarien ja Muhammedin (saas) välillä on selkeä yhteys.

Lisäksi sunnaa ovat käyttäneet eräät kristilliset kirkot. Helluntailaiset etupäässä. He vain asettaa Muhammedin (saas) tilalle Kristuksen evankelioidessaan maailmaa.

Islamin salainen vaikutus on kaiken sen hyvän takana maailmassa jonka olemme kokeneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten kun luemme sanoja vähän takaperin saadaan selville yhteys Intian avatarien ja islamin välille.

QR SH NA = ANSHRQ = ANSARI
        VI SH I NU = UNI - SHIVA = UNIVERSAL SHIVA

SH I VA = AVISH = AVISHNU

Koska Muhammed (saas) oli TOINEN PUOLUSTAJA, TOTUUDEN HENKI , HÄN

ja myös Shiva on sama kuin Pyhä Henki pitää yhteyden olla heidän välillään. Kun siis puhutaan Vishnusta että hän on Universal Shiva eli Universal Pyhä Henki saattaa olla jopa niin että se merkitsee Muhammedia (saas).

Vishnu on salattu ja loukkaamaton. Hänen eteensä ei saa mennä edes enkeliolennot yms. Ilman tarkkoja etikettejä. Tätä samaa asiaa kuvataan Sunnassa ja Sharia lakikin perustuu Pyhien kunnioittamiseen tuossa määrin.

On sanottava suoraan että Intian avatarien ja Muhammedin (saas) välillä on selkeä yhteys.

Lisäksi sunnaa ovat käyttäneet eräät kristilliset kirkot. Helluntailaiset etupäässä. He vain asettaa Muhammedin (saas) tilalle Kristuksen evankelioidessaan maailmaa.

Islamin salainen vaikutus on kaiken sen hyvän takana maailmassa jonka olemme kokeneet.

( Islamin salainen vaikutus on kaiken sen hyvän takana maailmassa jonka olemme kokeneet. )

Islam ja pommit ovat yhtä ja samaa valtausta tuhoa

MIHIN TE TÄLLÄ PYRITTE

• Anonyymi

Päivän Sana
      23.09.24

Minut itseni uhrataan jo pian, lähtöni hetki on tullut. Olen kilpaillut hyvän kilpailun, olen juossut perille ja säilyttänyt uskoni. Minua odottaa nyt vanhurskauden seppele, jonka Herra, oikeudenmukainen tuomari, on antava minulle tulemisensa päivänä, eikä vain minulle vaan kaikille, jotka hartaasti odottavat hänen ilmestymistään. 2 Tim. 4:6–8

Voisinpa olla yhtä valmis lähtemään tästä maailmasta kuin oli veljemme Paavali. Hän tiesi kohtalonsa, pian miekka tulisi heilahtamaan ja hän jättäisi tämän elämän. Paavali ei kuitenkaan tunnu olevan asiasta kovinkaan murheellinen, melkeinpä päinvastoin. Hän tiesi, että parempaa oli tulossa. Hänen jatkuva huolensa heikkojen kristittyjen vapaudesta, kaikista seurakunnista ja monenlaisista harhaopeista päättyisi viimein. Paavali saisi tehtävänsä hyvin täytettyään mennä Herransa iloon ja lepoon. Hän oli kilpaillut hyvän kilpailun ja säilyttänyt uskon. Herran luona hän saisi nyt rauhassa odottaa lopullista Jumalan kansan sapatinlepoa. Se koittaisi pian Herran ilmestyessä näkyvästi takaisin maanpäälle.

Kaikki odottavat jotakin KUKA MITÄKIN, vaellus on yksilö kohtaista.

• Anonyymi

Vanhan kansan sanontoja oli KUKIN KUPISTAAN SÄRPELÖIPI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhan kansan sanontoja oli KUKIN KUPISTAAN SÄRPELÖIPI

Elikkä neitseillä oli vain omaan lyhtyyn valoa tuottava öljy ja öljyttömät jäivät pimeyteensä pimeine lyhtyineen TUNTEMATTOMIKSI

• Anonyymi

Maanantai 23.9.2024
        Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani.

Ps. 119:105

• Anonyymi

Raamatunteksti(t)
        Markus 2
        28Niinpä Ihmisen Poika on myös sapatin herra.»
        Markus 2:28

27Ja Jeesus sanoi heille: »Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten. 28

SE ON ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ IHMISELLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatunteksti(t)
        Markus 2
        28Niinpä Ihmisen Poika on myös sapatin herra.»
        Markus 2:28

27Ja Jeesus sanoi heille: »Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten. 28

SE ON ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ IHMISELLE

( 27Ja Jeesus sanoi heille: »Sapatti on ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten. )

Ihminen on ISLAMISSA TÄYSIN ISLAMIA VARTEN JA TOIMII TÄYSIN TÄMÄN VALTAUSPYRKIMYSTEN MUKAISESTI ...

• Anonyymi

2024
      Ti, 24 Syyskuu
      Jeesus sanoi: Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
      Joh. 10:1-10

Kaikki on - eikä kuitenkaan ole -KUIN USKON KAUTTEN
      - elämä on rakennettu toimivaksi ikuisuuttaan aina olevaksi

• Anonyymi

Elämän esilletuontia kuvauksin, SE ON AIVAN MUUTA KUIN ISLAMIN VALTAUSPYRKIMYS ELÄMÄN TYREHYTTÄMINEN LYHYKÄISYYTEEN

FUNTSIKAA FUNTSIKAA AINA OLOA

Päivän Sana
        24.09.24

Sinä päivänä kuurot kuulevat kirjan sanat, sokeat pää- sevät synkästä pimeydestä ja heidän silmänsä näkevät. Kurjat riemuitsevat jälleen Herrasta ja köyhimmät iloitsevat Israelin Pyhästä. Jes. 29:18–19

Jo nyt tämä uusi elämä on todellisuutta ja samalla se odottaa vielä täyttymystään. Jo nyt meillä on onni tuntea Jeesus Kristus ja elää hänen ominaan. Jo nyt hengellisesti sokeiden silmät ovat auenneet, meidänkin, ja synkeä pimeys on saanut vaihtua uuteen toivoon. Kirjan sanat, Raamatun pyhät sanat, ovat saaneet vakuuttaa meidät synneistämme ja Kristuksen armosta, joka ne kaikki peittää. Kaikille evankeliumi on yhtä saavutettavissa, ovat he sitten maailman kurjia tai hyvinvoinnissa eläviä rikkaita. Vaikka tämä riemu on jo nyt totta, me odotamme vielä lopullista täyttymystä. Silloin viimeisetkin murheet otetaan harteiltamme pois, sairaudet katoavat kuin aamun sumu ja rauha saa lopullisesti täyttää levottomat sielumme. Taivaassa matkan vaivat ovat vain kaukainen muisto, jos niitä enää muistetaan ollenkaan.

• Anonyymi

>> Jumalan näkymättömyys

Googlailes tuolla sanaparilla pähkäiltävää

Elämä elää meille näkymättömyydessä ja voimassa
      - silti näkyvä on vain hetken majatalo

• Anonyymi

Joka tuhoutuvaan majataloonsa tukeutuu - on tyhjyyden kauppias itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tuhoutuvaan majataloonsa tukeutuu - on tyhjyyden kauppias itsekin.

Ja kuitenkin näkyvä materia on se jota kaikki hamuaa Henkeen ja vereen. Mitä suurempi Henki tai hengellisyys sitä enemmän hän materiaa kokoaa ja kaipaa ja rakastaa.

Sitä lajitellen ja halliten.

Henki sotii lihaa saadakseen kyllikseen ja liha tekee työtä yötä päivää tullakseen henkiseksi. Mikä ihmeellinen oravanpyörä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuitenkin näkyvä materia on se jota kaikki hamuaa Henkeen ja vereen. Mitä suurempi Henki tai hengellisyys sitä enemmän hän materiaa kokoaa ja kaipaa ja rakastaa.

Sitä lajitellen ja halliten.

Henki sotii lihaa saadakseen kyllikseen ja liha tekee työtä yötä päivää tullakseen henkiseksi. Mikä ihmeellinen oravanpyörä!

Tämä esitetään kyllä RAAMATUN KUVAELMISSA JUURIKIN

MUTTA IHMINEN ON SILLE KERRONNALLE SOKEA

• Anonyymi

• Anonyymi

Päivän Sana
      27.09.24

Minä virvoitan Israelin kuin aamukaste, ja niin se kukoistaa kuin lilja ja tunkee juurensa maahan kuin Libanonin setri. Sen versot leviävät, se kasvaa kauniiksi kuin oliivipuu, se tuoksuu kuin Libanon. Hoos. 14:6–7

Kuinka ihana kuva Israelista ja jokaisesta Kristukseen turvaavasta ihmisestä! Kun Jumala virvoittaa sielun aamukasteen tavoin, kristitty alkaa kukoistaa kuin lilja, hänen juurensa kiinnittyvät syvälle hyvään maahan, hänen uskonsa versot leviävät, hän kasvaa kauniiksi Kristuksessa ja hänestä välittyy evankeliumin armollisuus kuin puhdas ja raikas kukan tuoksu. Kuinka kaukana, Herra, tästä kuvasta onkaan minun uskoni ja elämäni. Siksi rukoilen: anna virvoittava ja vapauttava aamukasteesi minunkin elämääni. Se, joka ei pakota, painosta, uhkaa tai pelota. Se, joka virvoittaa väsyneen sielun ja parantaa elämän kipeät haavat. Joka tuo avaran armon alas asti ja kantaa minut kaikkine kipuineni.

Laitetaan väliaikaisuuteen IKUISUUDEN KUVAUSTA IHMEELLISYYKSIN SEKAAN

• Anonyymi

Kun vertaa tämänpäivän tilannetta MITÄÄN VIRVOITUSTA EI SIELLÄ ELÄ

Sentakia henkisyys on aivan muuta mikä on tämän hetkelisyyden LÄPIMENO IHMISELLÄ

MITES MAALLISUUDESTA VOISI PAREMPAA SYNTYÄKKÄÄN TÄSTÄ HETKEN MAJASTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun vertaa tämänpäivän tilannetta MITÄÄN VIRVOITUSTA EI SIELLÄ ELÄ

Sentakia henkisyys on aivan muuta mikä on tämän hetkelisyyden LÄPIMENO IHMISELLÄ

MITES MAALLISUUDESTA VOISI PAREMPAA SYNTYÄKKÄÄN TÄSTÄ HETKEN MAJASTA

Paise leviää

Kaisaniemenpuisto herättää pelkoa – Laila kävelee puistossa vain päivisin: ”Kaikkina muina aikoina kyllä pelottaa”
        Helsingin pormestari Juhana Vartiainen kertoi aiemmin Helsingin Sanomille, että puiston turvallisuustilanne on ollut esillä kaupungin turvallisuusammattilaisten kokouksissa.

• Anonyymi

kaikki kerran häviää on elämän perusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaikki kerran häviää on elämän perusta

Elämä on A ja O. Luin Intialaista viisautta. Ensimmäinen Elävä olento niin ehkä Elämä itse joka aivan alussa oli on elämän kestoltaan säädetty kaikkein pisimpään eläväksi.

Elämä itse on Ensimmäinen ja Viimeinen. Kukaan ei voi ylittää elämän pituudessa häntä.

Eli Brahmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on A ja O. Luin Intialaista viisautta. Ensimmäinen Elävä olento niin ehkä Elämä itse joka aivan alussa oli on elämän kestoltaan säädetty kaikkein pisimpään eläväksi.

Elämä itse on Ensimmäinen ja Viimeinen. Kukaan ei voi ylittää elämän pituudessa häntä.

Eli Brahmaa.

Aina olevalla ei ole alkua eikä loppua ON VAIN

Sehän tässä onkin, sielu taitaa olla myös ajaton

• Anonyymi

Päivän Sana
      28.09.24

Herran henki on minun ylläni, sillä hän on voidellut minut. Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen ja julistamaan Herran riemuvuotta. Luuk. 4:18–19

Kuulemmeko, miten paljon Herramme rakastaa juuri heikkoja ja vaivattuja ihmisiä. Köyhille ilmoitetaan hyvä sanoma, heidän ei tarvitse enää vaipua epätoivoon. Syntien, pelkojen ja ihmisten vankeina oleville julistetaan vapauden koittaneen. Sokeat, Jumalansa kadottaneet ja tulevaisuuden uskonsa hukanneet saavat nähdä uuden valon, ja elämä odottaa jälleen avoinna heidän edessään. Sorretut saavat vapautuksen, onhan Herran riemuvuosi koittanut. Riemuvuosi, jolloin saadaan kaikki velat anteeksi ja mennyt pyyhitään kokonaan pois rasittamasta mieltä ja elä- mää. Herran Henki oli Jeesuksen yllä. Erityisesti siitä osaavat iloita toivonsa menettäneet ja hädässä olevat, Herrassaan heikot.

ELÄMÄ ELÄÄ MEILTÄ SALASSA TAIVAAN MITOIN

VAIKKA TIETÄISIMME EMME KÄSITTÄISI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe