Ikävä rakasta

Anonyymi-ap

Parasta maanantai päivää sinulle!

Eilen katselin pilviä päivällä ja aloin muistelemaan sinua. Eniten sinussa mietityttää se kuinka istuit siinä niin sensuellina. Niin kauniisti kasvosi loistavat siinä hetkessä, kun mietteliäänä laskit katseesi kohti maata. Hymyilet ja yrität peittää sitä. Vakavoidut ja nostat katseesi kohti oikeaa. Silmistäsi näkyy kaikki se kärsimys ja ikävä minkä aika on saanut aikaan.

Suunpielesi leviävät ja näen silmistäsi tulevan kyyneleitä. Kärsivällisyys on palkittu ja voitto saavutettiin. Nouset tuoliltasi jaloillesi jotka viimein kantaa sinua. Otan sinut kainalooni ja kuljemme aurinkoisia harjuja pitkin toisissamme, yhdessä ja kokonaisena.

Haluat ratsastamaan. Toivoisit että olisi jo sydäntalvi. Muistutat minua Siegfriedistä ja Gotterdamerungista. Ensiksi haluat kuitenkin Savonlinnaan, sitten Helsinkiin ja lopulta Prahaan. Minulla on täysi työ kanssasi, mutta rakastan enemmän sinua ja joka iltaista hetkeämme kun asetumme vuoteen lämpöön. Sulkien toisemme maailmalta ja kurotelen kohti taivaita.

Rakastan sinua. Olet elämäni suola ja taivaitteni kansi. Luojan, savenvalajan mestariteos. Ensimmäinen ja viimeinen. Alfa ja omega, kuten joskus tänne kirjoitin.

Terveisin Minä

Ps. Täysikuu on pimennossa. Ei kuulema halua loistaa sun kanssasi kilpaa. 🖤🤍🖤

72

1243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En uskaltais nousta aasinkaan selkään

      • Anonyymi

        Mutta sonnin selkään silti uskallat😘🥰


      • Anonyymi

        Ei kyllä


    • Anonyymi

      Voi luoja kuinka kaunista...sinä olet mies kyllä uskomaton romantikko. Jos tämä on sinulta. Ihanaa että teet töitä meidän eteen🤍🤍

      • Anonyymi

        Sinä tiedät sen paremmin kuin kukaan muu 🤍 Voi luoja kun näen sinut täällä luonani! Pitää kyllä talveksi neuloa kaulaliinasi valmiiksi...😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tiedät sen paremmin kuin kukaan muu 🤍 Voi luoja kun näen sinut täällä luonani! Pitää kyllä talveksi neuloa kaulaliinasi valmiiksi...😎

        Ihanaa, kuinka söpöä!😘 Päiväni pelastui juuri.
        Vai että kaulaliinaa, olen sanaton. Olet kertakaikkisen ihana mies🤍
        Itselläni ei ole kärsivällisyyttä tehdä käsitöitä...ne on sitten useamman vuoden projekteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, kuinka söpöä!😘 Päiväni pelastui juuri.
        Vai että kaulaliinaa, olen sanaton. Olet kertakaikkisen ihana mies🤍
        Itselläni ei ole kärsivällisyyttä tehdä käsitöitä...ne on sitten useamman vuoden projekteja.

        Voi luoja kuinka väärässä oletkaan nyt hei. Minä tiedän sinut ja sen kuinka paljon pystyisit ja haluaisit tehdä asioita, mutta syy löytyy hiustesi alta. Tarvitset vastapainoa että voit paremmin.🖤🤍

        Opetan sinulle sitten pari juttua niin elämäsi aukeaa kuin kotka siivilleen🥲

        Luota tietooni. Viime talvena kaiken tiedon sain kuin lahjaksi😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kuinka väärässä oletkaan nyt hei. Minä tiedän sinut ja sen kuinka paljon pystyisit ja haluaisit tehdä asioita, mutta syy löytyy hiustesi alta. Tarvitset vastapainoa että voit paremmin.🖤🤍

        Opetan sinulle sitten pari juttua niin elämäsi aukeaa kuin kotka siivilleen🥲

        Luota tietooni. Viime talvena kaiken tiedon sain kuin lahjaksi😇

        Okei, otan opin vastaan...jos niin pitkälle päästään. Oot huippu❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, otan opin vastaan...jos niin pitkälle päästään. Oot huippu❤️‍🔥

        Tiedät ettei minun tarvitse kuin nähdä sinut, niin... 😎😭❤️‍🩹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät ettei minun tarvitse kuin nähdä sinut, niin... 😎😭❤️‍🩹

        Niin tiedän❣️🤭 Luulen että moni muukin ympärillä on sen huomannut😄
        Voi kun kohta taas nähtäisiin. Noh, eletään nyt ja mennään sen mukaan. Ei stressata liikaa.
        Kultani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedän❣️🤭 Luulen että moni muukin ympärillä on sen huomannut😄
        Voi kun kohta taas nähtäisiin. Noh, eletään nyt ja mennään sen mukaan. Ei stressata liikaa.
        Kultani!

        Kaikki sen kyllä tulee näkemään ja sinä päivänä toteutuu sanat "Ja he näkevät, että sinua minä rakastan" 🦅

        Nähdään aivan pian...🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kuinka väärässä oletkaan nyt hei. Minä tiedän sinut ja sen kuinka paljon pystyisit ja haluaisit tehdä asioita, mutta syy löytyy hiustesi alta. Tarvitset vastapainoa että voit paremmin.🖤🤍

        Opetan sinulle sitten pari juttua niin elämäsi aukeaa kuin kotka siivilleen🥲

        Luota tietooni. Viime talvena kaiken tiedon sain kuin lahjaksi😇

        Sano kuu milloin tiedon sait.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano kuu milloin tiedon sait.

        Saattoi olla helmikuuta... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja kuinka väärässä oletkaan nyt hei. Minä tiedän sinut ja sen kuinka paljon pystyisit ja haluaisit tehdä asioita, mutta syy löytyy hiustesi alta. Tarvitset vastapainoa että voit paremmin.🖤🤍

        Opetan sinulle sitten pari juttua niin elämäsi aukeaa kuin kotka siivilleen🥲

        Luota tietooni. Viime talvena kaiken tiedon sain kuin lahjaksi😇

        Lopeta valehteli


      • Anonyymi

        Teen kaikkeni vuoksesi....Haluan suojella sinua ja kaikki taustavaikuttajat tietämään mitä rakkaani haluamme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen kaikkeni vuoksesi....Haluan suojella sinua ja kaikki taustavaikuttajat tietämään mitä rakkaani haluamme

        Voi ihanaa😭


    • Anonyymi

      Kuusysi sitten😉 varo selkääni 🥰

    • Anonyymi

      Se on kuusysi sitten 🥰 Kipeä selkäni tarvitsee hellyyttä🤍🖤

      • Anonyymi

        Laita vielä kolmannen kerran niin sitten uskon😅
        Mutta tosiaan kyllä joo! Hankitaan sinulle kaikissa väreissä hiuslenkkejä, ja sitten kommunikoidaan sanattomasti missä vain🖤🤍🖤

        Voi luoja jos tietäisit kuinka paljon rakastan hiuksiasi🥰
        Kehitän niistä sinulle sellaisen nutturan, että sille täytyy keksiä oma nimi. Sinun mukaasi tietysti☺️🤩


      • Anonyymi

        Selkäsi huomioiden rakastan sinut onnesi huipulle😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vielä kolmannen kerran niin sitten uskon😅
        Mutta tosiaan kyllä joo! Hankitaan sinulle kaikissa väreissä hiuslenkkejä, ja sitten kommunikoidaan sanattomasti missä vain🖤🤍🖤

        Voi luoja jos tietäisit kuinka paljon rakastan hiuksiasi🥰
        Kehitän niistä sinulle sellaisen nutturan, että sille täytyy keksiä oma nimi. Sinun mukaasi tietysti☺️🤩

        Hiihhhih...apuaa😁Kuulostat ihan joltain valmentajalta tai joltain managerilta🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiihhhih...apuaa😁Kuulostat ihan joltain valmentajalta tai joltain managerilta🤣

        Jauhan jenkkiä kuin Matikaisen Pena✌️😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhan jenkkiä kuin Matikaisen Pena✌️😎

        🤣🤣🤣🤣Huomasit.Täytyy pitää leuat liikkeessä näin erakkona.Lukittuu iäksi muuten.


    • Anonyymi

      Ei oo varmaan mulle mutta kauniisti kirjoitit..Kauneinta maanantaita sinulle myös.

      • Anonyymi

        Kauneinta ja parasta maanantaita myös sinulle💛


    • Anonyymi

      miten ihana kirjoitus..✨ maanantaita kaikille :)

    • Anonyymi

      Alfa ja omega kirjoituksesta on melko monta vuotta.

      • Anonyymi

        Niin on meidän häistämmekin. Niistä jotka olivat, joita ei ollut ja jotka on tulevat. Sinä päivän sinä liityit minuun...❤️🤍🖤


    • Anonyymi

      Nainen on varmaan kuuden kymmenen

      • Anonyymi

        Ei sentään hän ole.😊


    • Anonyymi

      Ihastuttavasti kirjoitat!

      naiselta yhdeltä rakastavalta

      • Anonyymi

        Nöyrä kiitos❤️


    • Anonyymi

      Kaunis rakkaustarina !

      Rakkaani siellä jossain toivottavasti tunnet kaiken tämän mitä minä tunnen nyt..

      Mutta niin......

      Jos jätetään se Helsinki sieltä reitiltä pois?
      Ja toistaiseksi vielä muutkin matkakohteet.

      Ensin olisi jotain muuta tehtävää mutta pahoin pelkään että se on liikaa toivottu ja odotettu.

      Kainaloon turvalliseen ja lämpöiseen käpertyisin enemmän kun mitään mieleluusti piiloon sekä voimaantumaan.
      Vierellesi rauhoittumaan haluaisin.
      Se taitaakin olla ainoa keino jotta jälleen
      jalat kantaisi sekä kädet pystyisi asioihin.

      Ratsastamaan muuten olisi ihana päästä.
      Suljen silmät ja kun ajattelen asiaa se saa hymyilemään
      vaikka sattuu ja kyyneliä kuivailenkin.

      Pian on pitkä, pimeä ja kylmä talvi ja lämpimiä asusteita pitäisi saada valmiiksi paljon.
      Sekä paljon muutakin ennen pakkasia pitäisi tehdä.

      Voisitko kiltti jo tulla luokseni antamaan rakkautta, iloa, lämpöä ja voimaa.


      Ai niin, Rakkaus on.............

      Terveisin Minä

      Ps. kohta ei saa muuten tehtyä nutturaakaan enää mutta onneksi hiukset on vaan hiuksia.
      (Yhdistin ehkä eri henkilön kirjoituksia)
      😪💔

      Ps.... Tiedän ettei tämä tänne ole...
      Anna anteeksi, tai oikeastaan antakaa anteeksi, että yritän hieman haaveilla ja unelmoida että jaksaisin vielä tämän päivän edes.

      • Anonyymi

        Voi kuule kun minä olen kuivaava jokaisen kyyneleesi ja täyttävä jokaisen unelmasi. Älä huoli rakas yhtään mistään siis🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule kun minä olen kuivaava jokaisen kyyneleesi ja täyttävä jokaisen unelmasi. Älä huoli rakas yhtään mistään siis🖤🤍🖤

        Voi kuule jos olisin Rakas se pitäisi sanoa muutoin kun anonyymisti palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule jos olisin Rakas se pitäisi sanoa muutoin kun anonyymisti palstalla.

        Kyllä sinä tiedät sen sillä hetkellä🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät sen sillä hetkellä🖤🤍🖤

        Sitä hetkeä ei taida tulla kuitenkaan ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät sen sillä hetkellä🖤🤍🖤

        Minä kyllä tiedän sen sitten😊


      • Anonyymi

        ” Jos jätetään se Helsinki sieltä reitiltä pois?
        Ja toistaiseksi vielä muutkin matkakohteet. ” Näin ois varmaa monella tarkoitus gubbe


    • Anonyymi

      Tunsin silloin valtavaa halua ja rakkautta kun istuin siinä ja ajattelin sinua. Tuntui kuin olisit rakastellut kanssani...olin niin onnellinen että kyynel vierähti poskelle. En muista koska viimeksi olisin sellaista tunnetta tuntenut. Jalkani oli niin vetelät että mietin, kuinka ihmeessä joku ihminen voi tehdä sellaisen tunteen minulle. Olit kanssani. Olen kiitollinen ja onnellinen🤍

      • Anonyymi

        Tiedän. Olen nähnyt kaiken etukäteen unessa. Nostan sinut syliini ja kannan sinne missä taivas ja maa koskettaa toisiaan 🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Olen nähnyt kaiken etukäteen unessa. Nostan sinut syliini ja kannan sinne missä taivas ja maa koskettaa toisiaan 🖤🤍🖤

        Voi kulta💋❤️‍🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta💋❤️‍🔥

        Hyvä. Älä pyyhi punaasi huuliltasi sitten 😘🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Olen nähnyt kaiken etukäteen unessa. Nostan sinut syliini ja kannan sinne missä taivas ja maa koskettaa toisiaan 🖤🤍🖤

        Sinähän paljon oot fundeerannu🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Älä pyyhi punaasi huuliltasi sitten 😘🥰

        En 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En 🙂

        Minä tunnen sinut 😍


    • Anonyymi

      Teksti oli kauniisti kirjoitettu ja siinä on taiteellisuutta, mikä minua viehättää. Olen sosiaalinen ja kerroin hänelle monia asioita. Tekstissä oli tuttuja juttuja, että voiko teksti olla Häneltä, jota olen kaivannut. 🩷

      • Anonyymi

        Kiitos. Taide ja kulttuuri on lähellä sydäntämme. 🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Taide ja kulttuuri on lähellä sydäntämme. 🖤🤍🖤

        Kyllä on. 🩷 Taide ja kulttuuri ovat molemmille tärkeitä. 🫶 & oli tekstissä tuttuja asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. 🩷 Taide ja kulttuuri ovat molemmille tärkeitä. 🫶 & oli tekstissä tuttuja asioita.

        Olet kauniimpi kuin koskaan❤️🤍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Taide ja kulttuuri on lähellä sydäntämme. 🖤🤍🖤

        Niin on kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kauniimpi kuin koskaan❤️🤍

        Kiitos.❤️ Voihan olla, että teksti on osoitettu henkilölle, joka harrastaa oopperassa käymistä, kun Wagnerin teoksista on puhe. Savonlinna ja Helsinki ovat tuttuja kaupunkeja. Kävimme yhdessä teatterissa. Ratsastusjuttu oli mielenkiintoinen nosto. Suloisesti oli kirjoitettu. Toivottavasti viestisi meni perille. ❤️


    • Anonyymi

      Se on sitten raippaa ratsulleni...🖤

      • Anonyymi

        Voi luoja!!!🖤🤍🖤


    • Anonyymi

      ” Silmistäsi näkyy kaikki se kärsimys ja ikävä minkä aika on saanut aikaan.” Voi jeesuksen pysähys

      • Anonyymi

        Kuivaava olen jokaisen kyyneleen poskiltaan.🖤🤍🖤


    • Anonyymi

      Nyt meni liian imeläksi.

    • Anonyymi

      Olet sinä kyllä sellainen sanaseppoinen. Kieli poskessa selkeesti 😂 mutta ihana! 🥰

      -😌

      • Anonyymi

        Kiitos. Rakkaudesta ihmiseen, rakkaudesta ihmiseen...🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Rakkaudesta ihmiseen, rakkaudesta ihmiseen...🖤🤍🖤

        Rakkaus on ihmeellisiä tekoja🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on ihmeellisiä tekoja🤗

        Niin on😊 ja ihmeellisiä kohtaamisia😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on😊 ja ihmeellisiä kohtaamisia😍

        Näin juuri, kohtaamisiin😘


    • Anonyymi

      💔 kaikkea hyvää 💔

      • Anonyymi

        Sitä samaa, vaikka et aloittajalle kirjoita.🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä samaa, vaikka et aloittajalle kirjoita.🖤🤍🖤

        Ylempänä olet sanonut rakkaaksi jo, mutta kyllähän sen tiesin että pelkkiä tyhjiä lupauksia ja sanoja olivat.


    • Anonyymi

      Pääsispä jo eläkkeelle no 24 vuotta vielä menispä jo nopsaan se aika

    • Anonyymi

      😍😍😍😍😍😍

    • Anonyymi

      Ihanaa torstai iltaa Rakkaimpani🤍

      • Anonyymi

        Tänään on tiistai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on tiistai.

        Tässä Rakkauden huumassa päivätkin menee ihan siivillä🤣❣️


    • Anonyymi

      Me ollaan Pena ja Aki täällä rakastuneet😍

    • Anonyymi

      Hullu palsta mutta älä pelkää... Valittu mikä ihanuus olet Sinä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe