Differin

Ihomatomies

Mitäs mieltä olette kyseisestä aineesta?

Lääkäri määräsi tänään kyseisen aineen.

Onko hyviä kokemuksia? Onko auttanut miten nopeasti? Onko kuivattanut tai muuten ärsyttäny ihoa pahasti?? Onko tullut välivaihe, jolloin naama kukkii entistäkin rikkaammin?

Kiitoksia vastauksista, joita tovottavasti tulee! =)

14

6614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitzi

      Olen käyttänyt Dalacinia, skinorenia, avitcidia ja kaikkia itsehoitotuotteita joita apteekki myy. Ainoa, joka ei ole koskaan pahentanut akneani on Differin. Muut tuotteet ovat rasvaisia (lukuunottamatta dalacin liuosta), mutta differin on geeliä. Se ei tuki naamaa vaan imeytyy nopeasti ihoon parantaen finnin nopeasti. MUTTA, itselläni finnit eivät parane nopeasti, ellei niistä puserra talia ulos, niin että lopuksi tulehtuneesta kohdasta tulee kirkasta nestettä. Kun tällaisen kohdan antaa kuivahtaa ja sen jälkeen levittää differinin päälle, niin kohta paranee yllättävän nopeasti.

      ja vielä Huomio! Käytä puserruksessa apuna vessapaperia, jolla kuivaat veret ja solunesteet saman tein pois iholta. Myöskään sormet ei lipsu rasvaisella iholla .

    • auttaa mulla

      Joo eli oon käyttänyt differin geelii nyt kuukauden ja mulla se on auttanut aika paljon akneen! Ei oo poistanut kokonaan mutta iho on nyt paljon paremmassa kunnossa kuin kuukausi sitten! Ei tuu enää kuin sellaisia pikkufinnejä ja nehän saa piiloon aika helposti!
      Syksyllä alotan sitten tetralysal lääkekuurin ja toivon että se auttais kans!
      Toivottavasti sullakin auttaa tää differin geeli!
      Hyvää juhannusta kaikille!!!

      • jenni

        Olen käyttänyt Differiniä kohta 3kk ja onhan tuo naama huomattavasti parempi kuin oli hoidon alussa, tosin eipä sitä sileäksi voisi vieläkään sanoa. Differin kuivattaa ihoa voimakkaasti ja ärsyttää varsinkin jos ihosi on erityisen herkkä (itselläni aknen lisäksi atooppinen iho), joten kosteutus on tärkeää. Tähän kannattaa käyttää mahd. kevyttä tuotetta, sillä rasvaa sisältävät tuotteet tukkivat huokosia ja estävät näin myös Differinin tehokkaan imeytymisen. Aco- ja Sebamed sarjoista löytyy hyvä geeli-muotoinen kosteuttaja.


      • se differin

        ihomatoihin myös???


    • ihomatomies

      Jotkut sanovat että kuivattaa TODELLA erittäin paljon, toiset taas: "siitä hyvä aine, koska ei kuivata vaikka onkin atooppinen iho".

      No, kohtahan sen näkee, nyt oon 2 kertaa laittanut. Pelottavaa, että naama menee hilseeksi, kun juuri oli jotenkuten niistä ongelmista päästy.:|

      • mörkö

        Mä kun olen käyttänyt tuota differiniä, niin jos joskus on kuivumista tapahtunut niin herkimmät kohdat ovat suupielet, leuka ja kaula. Esim. otsa tai posket ei ole koskaan kuivunut juuri ollenkaan. Tämäkin on tietty yksilöllistä.

        Kannattaa sitten heti kun finni on kadonnut, niin alkaa rasvaamaan kohtaa esim. HTH-emulsiolla ( 5 % rasvaa ja hinta 3-5 euroa) tai jollain toisella kevyellä rasvalla, jottei finni uusiudu kuivumisen takia.

        Jos oikein kova luu oot ja haluat nopeasti hyvään hoitotulokseen, niin suosittelen kerran kaks viikossa lorealin mikrohiontaa, jonka jälkeen levitä finneille differiniä ja muualle ihoon kosteus voidetta. Näillä keinoin minun naamani tuli hyvään kuntoon ja arvetkin häipyy tehokkaasti.

        Ihan turhaan pelkäät hilseilyä, muumiota susta ei tuu tekemälläkään.

        Tzau !


      • jenni
        mörkö kirjoitti:

        Mä kun olen käyttänyt tuota differiniä, niin jos joskus on kuivumista tapahtunut niin herkimmät kohdat ovat suupielet, leuka ja kaula. Esim. otsa tai posket ei ole koskaan kuivunut juuri ollenkaan. Tämäkin on tietty yksilöllistä.

        Kannattaa sitten heti kun finni on kadonnut, niin alkaa rasvaamaan kohtaa esim. HTH-emulsiolla ( 5 % rasvaa ja hinta 3-5 euroa) tai jollain toisella kevyellä rasvalla, jottei finni uusiudu kuivumisen takia.

        Jos oikein kova luu oot ja haluat nopeasti hyvään hoitotulokseen, niin suosittelen kerran kaks viikossa lorealin mikrohiontaa, jonka jälkeen levitä finneille differiniä ja muualle ihoon kosteus voidetta. Näillä keinoin minun naamani tuli hyvään kuntoon ja arvetkin häipyy tehokkaasti.

        Ihan turhaan pelkäät hilseilyä, muumiota susta ei tuu tekemälläkään.

        Tzau !

        Niin, se, kuinka paljon iho kuivuu riippuu monesta asiasta, mutta yksi tärkeä seikka on levittää Differiniä vain hyvin ohuelti, sillä reilumpi levittäminen ei tuo mukanaan parempaa hoitotulosta vaan pahentaa juuri tuota kuivattavaa vaikutusta! Tosiaan mäkin olen huomannut, että suun seutu on yksi arimmista paikoista kuivumisen suhteen, joten varovaisuutta sen kanssa. Ei ole kivaa kun suupielet ovat vereslihalla...


      • ihomatomies
        jenni kirjoitti:

        Niin, se, kuinka paljon iho kuivuu riippuu monesta asiasta, mutta yksi tärkeä seikka on levittää Differiniä vain hyvin ohuelti, sillä reilumpi levittäminen ei tuo mukanaan parempaa hoitotulosta vaan pahentaa juuri tuota kuivattavaa vaikutusta! Tosiaan mäkin olen huomannut, että suun seutu on yksi arimmista paikoista kuivumisen suhteen, joten varovaisuutta sen kanssa. Ei ole kivaa kun suupielet ovat vereslihalla...

        Jännä juttu...
        Toissapäivänä pistin differiniä naamaan ja ei ollut edes yhtään kuiva seuraavana päivänä. Eilen illalla sitten pistin kosteusvoidetta varmuuden vuoksi, ettei juhannusta tarvitse olla kotona kuivan ihon takia. Iho on kuitenkin oli kuivunut yön aikana.. :(

        Mullakin on huulet todella kuivat, vaikken niitten lähelle ole ainetta pistänytkään.


      • maallikko
        ihomatomies kirjoitti:

        Jännä juttu...
        Toissapäivänä pistin differiniä naamaan ja ei ollut edes yhtään kuiva seuraavana päivänä. Eilen illalla sitten pistin kosteusvoidetta varmuuden vuoksi, ettei juhannusta tarvitse olla kotona kuivan ihon takia. Iho on kuitenkin oli kuivunut yön aikana.. :(

        Mullakin on huulet todella kuivat, vaikken niitten lähelle ole ainetta pistänytkään.

        Joo. Mulla oli huulet kuivat niin kauan, kunnes aloin juoda PALJON vettä. Jos ei juo, elimistö on koko ajan kuiva ja tunkee kuivalle iholle rasvaa.


      • Anonyymi
        ihomatomies kirjoitti:

        Jännä juttu...
        Toissapäivänä pistin differiniä naamaan ja ei ollut edes yhtään kuiva seuraavana päivänä. Eilen illalla sitten pistin kosteusvoidetta varmuuden vuoksi, ettei juhannusta tarvitse olla kotona kuivan ihon takia. Iho on kuitenkin oli kuivunut yön aikana.. :(

        Mullakin on huulet todella kuivat, vaikken niitten lähelle ole ainetta pistänytkään.

        kuuluuko differin jättää yön yli?


    • Nanna

      Olen käyttänyt differiniä nyt pariin otteeseen ja se kyllä kuivattaa ihoa. Iho oikein hilseilee paikoin, mutta on mysö kirkkaampi.
      Kannattaa rasvata ja muistaa, että käyttää sitä aluksi HARVOIN, ehkä 2-3 kertaa viikossa. Itse en laittaisi ko. ainetta joka ilta, vaikka se sallittua onkin. Minulle ihotautilääkäri sanoi, että usein käyttäjien vika on siinä, että geeliä laitetaan kasvoille JOKA ILTA ja LIIKAA, mikä ei ole hyväksi vaan lähinnä ärsyttää ihoa. Minulle hän suositteli juuri tuota 2-3 kertaa viikossa, ohuelti.

      • jepaje

        Saakohan tuo päälle laittaa yöksi humektania?


    • Anonyymi

      kuuluuko differin jättää yön yli?

    • Anonyymi

      Itselläni huomasin noin 3 käyttöpäivän jälkeen että silmäkulmat "paloivat" ns. samalla tavalla kuin aurinko olisi polttanut. Rasvan levitys kirveli ja sattu, jotui pitämään muutaman päivän väliä differinin käytössä. Myös eniten kuivuva alue itselläni oli leuka/suupielen lähistö. Pidin yön yli differiniä ja aamulla pesinpois ja laitoin kunnolla rasvaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe