Huh...onneksi pääsin jo pois kiuruveeltä..

Anonyymi-ap

Luulin jo kuolevani tähän tuppukylään ja sen ihmisiin.

13

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet varmaan nuorempi? Odotahan kunhan pääset oravanpyörään juoksemaan, joka ikinen arki aamu liikennevaloista toisiin seisomaan ja ihmisiä katsomaan, jotka kiireisinä töihin tai kouluun menossa, kuka pyörällä, kävellen tai potkulaudalla. Sitten samaa ruljanssia klo 16 ja takas hikiseen kaksioon kerrostalossa. Tätä aina uudelleen uudelleen uudelleen uudelleen ja uudelleen.

      Tuohon päälle vielä jos sattuu taas joku v-tun koronahulluus tulemaan! Elääh tule lähelle! TurvaväliiiI! Missä on maski? Pesitkö käet? =D

      Kyllä kait täällä Kiuruvedeltä pääsee pois jos haluaa, mutta itse halusin takas, ikinä en enää halua asua missään isossa cityssa "lampaiden" keskellä, se ei ole ihmisen paikka!

      • Anonyymi

        On muitakin vaihtoehtoja asua kuin tosi isot cityt. Melko huonosti pitää käydä jos pitää kiurunperälle palata. Jotkut potee sitä kotiseutukaipuuta ikänsä.
        Itselle ei ole tullut mieleen edes unissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muitakin vaihtoehtoja asua kuin tosi isot cityt. Melko huonosti pitää käydä jos pitää kiurunperälle palata. Jotkut potee sitä kotiseutukaipuuta ikänsä.
        Itselle ei ole tullut mieleen edes unissa.

        Ei minulle ole käynyt mitenkään huonosti, töitä riitää ja toki mahollista koska en ole riippuvainen paikasta missä asun. Voisin asua vieläkin syrjemmällä ja osittain asunkin :)

        Korona sai aikaan sen, että etätyöt tuli maholliseksi ja samaan aikaan kyllästyin totaalisesti isommassa kaupungissa asumiseen, ei vaan tarjoa yhtään mitään mulle tuo city-elämä. Baareissa ja viihteellä pääsee kyllä sitten kesälomalla käymään muuallakin jos tekee mieli, se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulle ole käynyt mitenkään huonosti, töitä riitää ja toki mahollista koska en ole riippuvainen paikasta missä asun. Voisin asua vieläkin syrjemmällä ja osittain asunkin :)

        Korona sai aikaan sen, että etätyöt tuli maholliseksi ja samaan aikaan kyllästyin totaalisesti isommassa kaupungissa asumiseen, ei vaan tarjoa yhtään mitään mulle tuo city-elämä. Baareissa ja viihteellä pääsee kyllä sitten kesälomalla käymään muuallakin jos tekee mieli, se riittää.

        Lisäksi ihteä ahistaa tämä kehitys, että kaikkien on pakkauduttava yhteen nippuun noihin kaupunkeihin, helevata se ei ole ihmisen elämää ja viimeisin vaihtoehto on kyllä kerrostalo. Meinasi järki lähtee päästä kun kerrostalossa tekee töitä etänä 24/7. Jos etänä tekee hommia, silloin on asuttava mahollisimman lähellä luontoa ja maalla.

        Asioiden pitäisi palata takas siihen suuntaan, mitä se oli vielä 1980-luvulla, paljon terveellisempää kuin jatkuvasti kliinisenä pelätä joitakin pöpöjä city-elämässä. Maalle vain jos on mahollisuus, kyläkaupat takas ja postitoimistot ym.

        Ymmärrän sen, että nuorena tekee mieli melskeeseen ja menoihin, mutta ainakin itselläni mieli muuttui ihan toiseen suuntaan vanhempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ihteä ahistaa tämä kehitys, että kaikkien on pakkauduttava yhteen nippuun noihin kaupunkeihin, helevata se ei ole ihmisen elämää ja viimeisin vaihtoehto on kyllä kerrostalo. Meinasi järki lähtee päästä kun kerrostalossa tekee töitä etänä 24/7. Jos etänä tekee hommia, silloin on asuttava mahollisimman lähellä luontoa ja maalla.

        Asioiden pitäisi palata takas siihen suuntaan, mitä se oli vielä 1980-luvulla, paljon terveellisempää kuin jatkuvasti kliinisenä pelätä joitakin pöpöjä city-elämässä. Maalle vain jos on mahollisuus, kyläkaupat takas ja postitoimistot ym.

        Ymmärrän sen, että nuorena tekee mieli melskeeseen ja menoihin, mutta ainakin itselläni mieli muuttui ihan toiseen suuntaan vanhempana.

        Se oli puistuttavin näky minusta kun pahimpaan korona-aikaan meni asioimaan tuommoiseen jättikokoiseen Prismaan klo 16+ ja siniset vaipat naamalla 99% ihmisillä? Ei mene järkeen tämä, että ensin pakkaudutaan asumaan ahtaasti noihin isoihin kaupunkeihin ja sitten pelätään jotain pöpöä ja pestään käsiä joka hetkessä desinfiointi aineella? Vielä kun olisi tullut ne ulkonaliikkumiskiellot ja pakkopiikitykset, niin avot! Kuin asuisi jossain isossa hullujenhuoneessa =D

        Jos kerran tuommoisia pöpöjä alkaa olemaan maailmalla, eikö silloin luonnollinen ratkaisu olisi nimen omaan asua harvempaan ja maalla? Tämä kehitys on ristiriitaista! Maalle vain joka iikka, kädet ja jalat paskaan että immuniteettitasot paranee!

        Onneksi tämä Kiuruvesi on kuitenkin niin pieni paikka, ettei tuota samaa hulluutta pääse näkemään niin isolla skaalalla ja täältä pääsee vielä syrjäkylälle mökille omaan rauhaan jos vastaavaa paskaa on tulossa taas maailmalla vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muitakin vaihtoehtoja asua kuin tosi isot cityt. Melko huonosti pitää käydä jos pitää kiurunperälle palata. Jotkut potee sitä kotiseutukaipuuta ikänsä.
        Itselle ei ole tullut mieleen edes unissa.

        Pysy ihmeessä poissa, kyllä Kiuruvedellä pärjätään ilman sinua 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy ihmeessä poissa, kyllä Kiuruvedellä pärjätään ilman sinua 👍

        Saat sinä kuule uskoa että saatte pärjätäkin. En tosiaankaan ole tulossa sinne umpimielisten tollojen körttikylään. Siihen sairaaseen ilmapiiriin en tosiaan kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli puistuttavin näky minusta kun pahimpaan korona-aikaan meni asioimaan tuommoiseen jättikokoiseen Prismaan klo 16 ja siniset vaipat naamalla 99% ihmisillä? Ei mene järkeen tämä, että ensin pakkaudutaan asumaan ahtaasti noihin isoihin kaupunkeihin ja sitten pelätään jotain pöpöä ja pestään käsiä joka hetkessä desinfiointi aineella? Vielä kun olisi tullut ne ulkonaliikkumiskiellot ja pakkopiikitykset, niin avot! Kuin asuisi jossain isossa hullujenhuoneessa =D

        Jos kerran tuommoisia pöpöjä alkaa olemaan maailmalla, eikö silloin luonnollinen ratkaisu olisi nimen omaan asua harvempaan ja maalla? Tämä kehitys on ristiriitaista! Maalle vain joka iikka, kädet ja jalat paskaan että immuniteettitasot paranee!

        Onneksi tämä Kiuruvesi on kuitenkin niin pieni paikka, ettei tuota samaa hulluutta pääse näkemään niin isolla skaalalla ja täältä pääsee vielä syrjäkylälle mökille omaan rauhaan jos vastaavaa paskaa on tulossa taas maailmalla vastaan!

        Sulla ei vissiin pää kestänyt ihmisten ilmoilla asumista. liekö jo syntymävikaa? - Kiuruvedellähän sitä ilmenee yleisesti.
        Kannattaa tosiaan asua syrjäkylillä jos alkaa pöpöjä pelkäämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat sinä kuule uskoa että saatte pärjätäkin. En tosiaankaan ole tulossa sinne umpimielisten tollojen körttikylään. Siihen sairaaseen ilmapiiriin en tosiaan kaipaa.

        Menehän pottu nukkumaan.


    • Anonyymi

      Simpauttajan
      Impan höpelöä veljeä Ottoa siteeraten:
      "Tuutpa sinä vielä takasi..."
      Niin kuin tulikin.

    • Anonyymi

      Täältähän pääsee pois, kun lähtee jos ei viihdy. Ei paikkakunta vankila ole. Turha tänne tulla itkemään.

      • Anonyymi

        "Mun pakko matkustaa on jonnekin
        Entisestä pois juna vie
        On aivan sama minne kiirehdin
        Kun vain pitkä on tie..."


    • Anonyymi

      Varmaankin mielenterveys palveluiden pariin ulostulosta päätellen pää sekaisin kuin Haminan kaupunki ketä kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe