Hyvää tulevaa yötä rakas!

Anonyymi-ap

Minä kaipaan sinua, seuraasi, hymyäsi ja ääntäsi. Tiedät myös kuinka paljon kaipaan lämpöäsi, ihoasi, tuoksuasi ja hengitystäsi. Ymmärrän varmaan joku päivä miksi juuri sinä olet vain minulle, ja minä vain sinulle. Nöyräksi tekee kun sinä olet niin kaunis. Hiuksesi, silmäsi, poskesi, leukasi ja huulesi. Voi luoja kuinka voisin kirjoittaa viehättävyydestäsi kokonaisen kirjan! 😊

Lohikäärme surmattiin tänään. Poltimme sen kuvan.
Rakastan sinua päiviemme loppuun asti! 🖤🤍🖤

Nuku hyvin. Pian levätään toistemme lämmössä...🥰

12

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipuu on loputon täälläkin🤍❤️‍🔥. Lohikäärme symboli itseasiassa sopii tähän, näin kerran unen siihen liittyen. Kerron sitten henkilökohtaisesti.
      Itseasiassa nyt on lohikäärmeen vuosi kiinalaisessa horoskoopissa. Lähipiiristäni löytyy myös monta lohikäärmettä.
      Pian on aika🥰

      • Anonyymi

        Puulohikäärmeen vuosi😉. En malta odottaa keskusteluita kanssasi. Aiheina symboliikka, unet, mystiikka... kaikki sellainen jännittävä ja tavallaan kohtalokas. Kuinka kohtalon pyörät pyörivät Jumalan käsissä ja kuinka syvälle koko elämämme ulottuu juurineen. Ihania, mielenkiintoisia ja niin antoisia hetkiä kanssasi... voi luoja kun olen saanut sinua rakastaa!
        Hyvää yötä nyt. On sinun päiväsi🖤🤍🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puulohikäärmeen vuosi😉. En malta odottaa keskusteluita kanssasi. Aiheina symboliikka, unet, mystiikka... kaikki sellainen jännittävä ja tavallaan kohtalokas. Kuinka kohtalon pyörät pyörivät Jumalan käsissä ja kuinka syvälle koko elämämme ulottuu juurineen. Ihania, mielenkiintoisia ja niin antoisia hetkiä kanssasi... voi luoja kun olen saanut sinua rakastaa!
        Hyvää yötä nyt. On sinun päiväsi🖤🤍🖤

        Hyvää yötä😘


    • Anonyymi

      Tsiisus näitä teidän aloituksia. Olette kuin ala-asteen ainekirjoituksessa. Onneksi teitä oli tähänkin 2. Vakka löysi heti kantensa.

      • Anonyymi

        Menehän sinäki lukemaan kokeisiin mielummin ku vahtaat täällä. Saat joskus kunniallisen ja hyvän elämän itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehän sinäki lukemaan kokeisiin mielummin ku vahtaat täällä. Saat joskus kunniallisen ja hyvän elämän itsellesi.

        Olen se ainekirjoituksen opettaja.


    • Anonyymi

      kaipaan sinua baby.. hyvää yötä nuku hyvin

    • Anonyymi

      Olen ihan tavallinen

    • Anonyymi

      No, älähän nyt, minä haisen pahalle, joten mitä siitä viehättävyydestä jää jäljelle. Muuten, pystyykö lohikäärme puhdistamaan viemärintuoksuista ilmaa?

    • Anonyymi

      Rakkaani... Tulevaisuus on käsissä mitä emme voi ymmärtää. Olemme vahvoja yhdessä ja Rakkautemme on todellista. Suuntamme on valittu ja sinne mennään vaikka vuorten läpi ja uusi seesteinen elämä varjelee meitä... Älä pelkää minä suojelen Sinua

    • Anonyymi

      En ole rakkaasi mutta otsikko pakottaa kirjoittamaan.
      Hyvää yötä tuleva rakas!
      Hänelle, ei ap:lle.

    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus. Herkisti ❤️

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe