Mitenkähän Suomessa kaahailu vähenisi, jos tällainen laki tulisi maassamme voimaan? Aika kovat on sanktiot kaahareille ja muille törttöilijöille.
https://www.is.fi/autot/art-2000010702225.html
Rajottaisiko nopeuksia
12
214
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi takavarikoida bemmit niin romuttamoille olis töitä
- Anonyymi
Mitenkä tuo nyt mahtaisi tehota, sillä yleensähän ääliöillä on muutaman satasen arvoinen pemarin rotisko. Sinällään sama laki voisi minun mielestäni tulla myös Suomeen ja mitä äkkiämmin niin sen parempi! Tuokin idiootti muistaa varmasti muutaman päivän ajelleensa!🤣
- Anonyymi
Mites nuo volvot, audit, mersut, teslatkin ym. kalliit koslat ohittelee liikenteessä kuin pulloperse siat? Ei ne kaaharit aina ole nuoria joilla on bemari.
- Anonyymi
SUOMESSA ON LAKI JOKA MAHDOLLISTAA TAKAVARIKOINNIN RIKOKSENTEKO VÄLINEENÄ ESM AUTO, M - PYÖRÄ, M - VENE VAAN PÖLJÄT KYTÄT EI ÄLYÄ MAHISTA VAIKKA EI HE ÄLYÄ MITÄÄN MUUTAKAAN.
- Anonyymi
Niimpä, mutta se koskisi juuri eliittiporukkaa jolla on kalliit autot ja raskas kaasujalka. Sehän ei käy päinsä, että johtajatason äijiltä vietäisiin autoja. Suomessa vie autoja vain rosvot ja ulosottomies.
- Anonyymi
Kuolonkolareiden autonromut pitäisi jättää onnettomuuspaikalle näkösälle ihan kuin ryssien sota-pamjatkit tuolla karjalassa. Romujen viereen sitten niin monta valkoista ristiä kuin tuli kuolonuhreja kolarissa. Saattaisipa pistää miettimään sitä kaahaamisen järkevyyttä.
- Anonyymi
Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.
Minun puolestani voi ne henkensä heittäneet idiootitkin ripustaa koristeeksi teiden varsille.
- Anonyymi
Olen pannut paljaalla ylinopeutta farkkujen läpi takaapäin pinppiin.
- Anonyymi
Ja vetänyt tumppuusi, että savu rukkasesta nousee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa rukkasen nimeksi sopisikin runkkanen.😄 Syytä ei tarvitse miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuhmasti sanottu. minä olen ainakin nähnyt emättimen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906