Rajottaisiko nopeuksia

Anonyymi-ap

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi takavarikoida bemmit niin romuttamoille olis töitä

    • Anonyymi

      Mitenkä tuo nyt mahtaisi tehota, sillä yleensähän ääliöillä on muutaman satasen arvoinen pemarin rotisko. Sinällään sama laki voisi minun mielestäni tulla myös Suomeen ja mitä äkkiämmin niin sen parempi! Tuokin idiootti muistaa varmasti muutaman päivän ajelleensa!🤣

      • Anonyymi

        Mites nuo volvot, audit, mersut, teslatkin ym. kalliit koslat ohittelee liikenteessä kuin pulloperse siat? Ei ne kaaharit aina ole nuoria joilla on bemari.


    • Anonyymi

      SUOMESSA ON LAKI JOKA MAHDOLLISTAA TAKAVARIKOINNIN RIKOKSENTEKO VÄLINEENÄ ESM AUTO, M - PYÖRÄ, M - VENE VAAN PÖLJÄT KYTÄT EI ÄLYÄ MAHISTA VAIKKA EI HE ÄLYÄ MITÄÄN MUUTAKAAN.

      • Anonyymi

        Niimpä, mutta se koskisi juuri eliittiporukkaa jolla on kalliit autot ja raskas kaasujalka. Sehän ei käy päinsä, että johtajatason äijiltä vietäisiin autoja. Suomessa vie autoja vain rosvot ja ulosottomies.


    • Anonyymi

      Kuolonkolareiden autonromut pitäisi jättää onnettomuuspaikalle näkösälle ihan kuin ryssien sota-pamjatkit tuolla karjalassa. Romujen viereen sitten niin monta valkoista ristiä kuin tuli kuolonuhreja kolarissa. Saattaisipa pistää miettimään sitä kaahaamisen järkevyyttä.

      • Anonyymi

        Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.

        Minun puolestani voi ne henkensä heittäneet idiootitkin ripustaa koristeeksi teiden varsille.


    • Anonyymi

      Olen pannut paljaalla ylinopeutta farkkujen läpi takaapäin pinppiin.

      • Anonyymi

        Ja vetänyt tumppuusi, että savu rukkasesta nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vetänyt tumppuusi, että savu rukkasesta nousee.

        Lieksassa rukkasen nimeksi sopisikin runkkanen.😄 Syytä ei tarvitse miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vetänyt tumppuusi, että savu rukkasesta nousee.

        tuhmasti sanottu. minä olen ainakin nähnyt emättimen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe