Mitenkähän Suomessa kaahailu vähenisi, jos tällainen laki tulisi maassamme voimaan? Aika kovat on sanktiot kaahareille ja muille törttöilijöille.
https://www.is.fi/autot/art-2000010702225.html
Rajottaisiko nopeuksia
12
181
Vastaukset
- Anonyymi
Voisi takavarikoida bemmit niin romuttamoille olis töitä
- Anonyymi
Mitenkä tuo nyt mahtaisi tehota, sillä yleensähän ääliöillä on muutaman satasen arvoinen pemarin rotisko. Sinällään sama laki voisi minun mielestäni tulla myös Suomeen ja mitä äkkiämmin niin sen parempi! Tuokin idiootti muistaa varmasti muutaman päivän ajelleensa!🤣
- Anonyymi
Mites nuo volvot, audit, mersut, teslatkin ym. kalliit koslat ohittelee liikenteessä kuin pulloperse siat? Ei ne kaaharit aina ole nuoria joilla on bemari.
- Anonyymi
SUOMESSA ON LAKI JOKA MAHDOLLISTAA TAKAVARIKOINNIN RIKOKSENTEKO VÄLINEENÄ ESM AUTO, M - PYÖRÄ, M - VENE VAAN PÖLJÄT KYTÄT EI ÄLYÄ MAHISTA VAIKKA EI HE ÄLYÄ MITÄÄN MUUTAKAAN.
- Anonyymi
Niimpä, mutta se koskisi juuri eliittiporukkaa jolla on kalliit autot ja raskas kaasujalka. Sehän ei käy päinsä, että johtajatason äijiltä vietäisiin autoja. Suomessa vie autoja vain rosvot ja ulosottomies.
- Anonyymi
Kuolonkolareiden autonromut pitäisi jättää onnettomuuspaikalle näkösälle ihan kuin ryssien sota-pamjatkit tuolla karjalassa. Romujen viereen sitten niin monta valkoista ristiä kuin tuli kuolonuhreja kolarissa. Saattaisipa pistää miettimään sitä kaahaamisen järkevyyttä.
- Anonyymi
Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kolariutot ja palaneet sähkökinneritkin koristeksi teiden varsille.
Minun puolestani voi ne henkensä heittäneet idiootitkin ripustaa koristeeksi teiden varsille.
- Anonyymi
Olen pannut paljaalla ylinopeutta farkkujen läpi takaapäin pinppiin.
- Anonyymi
Ja vetänyt tumppuusi, että savu rukkasesta nousee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksassa rukkasen nimeksi sopisikin runkkanen.😄 Syytä ei tarvitse miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuhmasti sanottu. minä olen ainakin nähnyt emättimen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167