Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyylikäs😍
Ihanan parasta tiistaita sinulle. Sinulle vain kuutamoni! 😌
Tästä tulee ihanin vuosi ikinä🖤🤍🖤
Kuule rakas...
48
2955
Vastaukset
- Anonyymi
Vaaleanpunainen 🙂
- Anonyymi
Olet sitten älyttömän söpö!
- Anonyymi
Ei voi sanoa kun riippuu asiasta...
- Anonyymi
Vaaleanpunainen, kulta, ruusukulta
- Anonyymi
Voihan olla punaisen, oranssin, keltaisen sävyjä, mutta ei mielellään puhtaan sellaisia. Jotain murrettua väriä, joka sointuu tummempiin väreihin. Jonain päivänä pukeudun mustaan, enkä ole menossa hautajaisiin. Hah, olipa hyödyllinen kirjoitus.
- Anonyymi
Burgundi😌❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burgundi😌❤️
Ahaa, sinä haet tyylikkyyttä. Ehkä enempi mustan ja tummempien sävyjen suuntaan. Ollaankos sitä johonkin juhliin menossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, sinä haet tyylikkyyttä. Ehkä enempi mustan ja tummempien sävyjen suuntaan. Ollaankos sitä johonkin juhliin menossa
Tyylikäs pitää olla tyylikkään naisen rinnalla😎
Ja juhlat on tulossa... voi luoja!🖤🤍🖤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyylikäs pitää olla tyylikkään naisen rinnalla😎
Ja juhlat on tulossa... voi luoja!🖤🤍🖤Oi sitä onnekasta persoonaa, onnea vaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi sitä onnekasta persoonaa, onnea vaan!
Kiitos kiitos! Muistutan häntä jokaisesta kauniista sielusta, jotka täälläkin olen saanut kunnian kohdata! 🖤🤍🖤
- Anonyymi
Ei se oikea tähän vastaa. Ja vaikka vastaisikin, et sinä voi tietää kuka noista se on, joten väri menee väärin.
- Anonyymi
Noniin, joku totuuden torvi sieltä töräyttää viisauksia 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään viisasta. Jotkut vain nähtävästi unohtavat palstan anonyymiuden ja kuvittelevat kirjoittelevansa automaattisesti sen oikean kanssa vaikka mitään tunnisteita ei ole vaihdettu. Se on surullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on vain sellainen karikatyrant monesti. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään viisasta. Jotkut vain nähtävästi unohtavat palstan anonyymiuden ja kuvittelevat kirjoittelevansa automaattisesti sen oikean kanssa vaikka mitään tunnisteita ei ole vaihdettu. Se on surullista.
Jotkut ei myöskään ymmärrä huumoria 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ei myöskään ymmärrä huumoria 😏
Miksi kukaan vitsailisi kuten aloittaja kirjoittaa? Eihän siinä ole mitään hauskaa, palstalla, jossa jotkut ihmiset ihan oikeasti ikävöivät toista ihmistä?
- Anonyymi
En kerro.
- Anonyymi
Tykkään vaaleanpunaisesta(harvoin käytän vaatteissa), oliivin vihreästä, persikka, beige, oranssi, tummansininen, musta.
Ihanaa päivää sinulle myös Sielunkumppanini ja ainoa oikeani😚🤍 - Anonyymi
musta, violetti, punanen, viininpunanen, kultA
- Anonyymi
oranssi
- Anonyymi
Punainen kuin joulun omena tai vasemmisto
- Anonyymi
Alat kuulostamaan juuri häneltä. Unta olen nähnyt tästäkin😌 🖤🤍🖤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alat kuulostamaan juuri häneltä. Unta olen nähnyt tästäkin😌 🖤🤍🖤
No jos se ei kerran kovin musertavalta tunnu
- Anonyymi
Sinä liioittelet. Oletko autisti?
- Anonyymi
En ole. Olen vain elossa❤️🤍🖤
- Anonyymi
Aika kömpelö kysymyksenasettelu sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kömpelö kysymyksenasettelu sinulla
Sivusta: Hän näyttää oppineen uuden sanan peruskoulussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Hän näyttää oppineen uuden sanan peruskoulussa.
Nämä sivusta kommentit tarkoittaa useimmiten, että olen tuo sama mutta keksin tähän 3. persoonan, kun en pärjää yksin muille.
- Anonyymi
Ei minullla mitään yhtä lempiväriä ole. Pikkyutyttönä ehkä oli mutten sitä muista.
- Anonyymi
💚💚💚💚
- Anonyymi
Pidän useimmista väreistä, mutta oikeissa asioissa, kuten vaatteet, tavarat tai sisustus. Nyt luo to tarjoaa oman väripalettinsa, se on upea! Lapsena mielestäni upein väri mitä maa päällään kantoi oli lila💜
- Anonyymi
Minulla myös aikuisena!
- Anonyymi
Vaaleanpunainen se on 💓
- Anonyymi
Sivusta: Budhalaisten mielestä vaaleanpunainen on onnellisten väri.
- Anonyymi
Tykkään niistä väreistä, joita kaivattuni on kotonani nähnyt! Muiden ei tarvitse tietää.
- Anonyymi
Sininen. Sopii varmaan sinullekin.
- Anonyymi
Sininen on ja pysyy.
- Anonyymi
Punainen musta valkoinen
- Anonyymi
Lempivärit on kausittaisia juttuja. Toki musta on aina in.
Keväällä: keltainen, kulta, valkoinen
Syksyllä: Oranssi, ruskea ja burgundi
Talvella musta,hopea ja sininen - Anonyymi
Kupari ruosteenpunainen, oranssi, keltainen, fuksia ....
Ruskan värit...
Sininen ei todellakaan.. - Anonyymi
Mä tiedän mikä on hienoa: Viistopystyraitana mustaa mikä vuorottelee verenpunaisen, herhiläisenoranssin ja kultaisen värin välillä, aina vaaleankeltaiseen asti. Toinen on jäänsininen ja lila yhdistettynä kullanväriseen salamointiin. Jokin maalaus taikka vaate, esim. paita voisi näyttää noilta. - Sivusta.
- Anonyymi
Mie tykkään mustasta, ihquuu.
- Anonyymi
Lapsenkakan väri on aivan ihqu.
- Anonyymi
Violetti 😍
- Anonyymi
Poltin koko projektin jo. Unohtakaa koko p*ska😂
- Anonyymi
Ne kaivattuni värit, joista on ollut puhetta irl. 2 väriä.
- Anonyymi
Musta Tietysti Rakas
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215839Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303204- 1621774
- 691416
- 1041324
- 631213
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121027Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363921Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116889- 77852