Elämä ei oo peli 😔😟
Nainen lopeta pakoon luikkiminen?
36
3982
Vastaukset
- Anonyymi
IRL en luikkis pakoon.
- Anonyymi
Anna toisen paeta, jos ei sinusta tykkää.
- Anonyymi
Kumpi teistä o nainen?
- Anonyymi
Mieti nyt kuitenkin tätä asiaa kertooko se hänen pakenemisensa nyt jotain hänestä vai kenties sinusta.
- Anonyymi
Haluun elää oman näköistä elämääni. En kenenkään toisen ohjailemaa.
- Anonyymi
Et edes pyytänyt lopettaa
- Anonyymi
En oo luikkinut pakoon missään vaiheessa. Miksi niin tekisin. Pitää toisenkin tulla vastaan jos on kiinnostusta ja mielenkiintoa.
- Anonyymi
But it kinda is. So no.
- Anonyymi
🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Oot nii nastaH pimu🥱
- Anonyymi
pikachuna luikin
- Anonyymi
Nii i. Sun pitää valita mut, mun pitää valita sut. Näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii i. Sun pitää valita mut, mun pitää valita sut. Näin se menee.
no tulisitko eteeni, jos näet minut..en minä kuikuile puskiin tuolla kun kuleksin ja mikäli sinä autossa olet väijyssä, ni sata varmana luikin ohi jos tuijottelet vain sieltä käsin etkä tuu siihe ulos..
- Anonyymi
Tekstisi on vähän häiritsevää
- Anonyymi
Itse voisit tulla juttelemaan! Tai edes jäädä odottamaan jos näet minut.
Enkä minä pure😉 en vaikka haluaisit.
Meidän pitäisi vaihtaa numeroita niin ei olisi näin hankalaa, olet varmaan yhtä mieltä kanssani?! Oikeastaan se oli retorinen kysymys.
( Mitenhän sekin onnistuisi ) 😮💨
Kuitenkin, älä unohda että: jag tycker dej ☺️- Anonyymi
På svenska🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙈 nolooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
På svenska🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙈 nolooo
Toinen kotimainen toistaiseksi. Nolo olet vaan sinä apinaiseni 😂
- Anonyymi
Se on jag tycker om dig.
Jag tycker om dig!
Om
Om
Om - Anonyymi
Eller jag tycker om dig? Glöm inte!
- Anonyymi
Et tainut viikonlopun kirjoituksia ymmärtää.
Hän kirjoitti siellä J.lle että lähtee ulkomaille töihin. Jo sen ulkopuolinenkin näkee. Juna taisi mennä jo.
T. Sivusta lukija- Anonyymi
Taitaa täällä olla monta hänelle kirjoittelijaa ja lukijaa. Yhdessä vaiheessa kaikki kaipaili J-miestä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa täällä olla monta hänelle kirjoittelijaa ja lukijaa. Yhdessä vaiheessa kaikki kaipaili J-miestä,
Ei ollut sama mies. Suomessa on aika monta J miestä.
- Anonyymi
On aika kohdata todellisuus, olet ollut minulle pakoa siitä.
- Anonyymi
Näinpä moni ei pysty ottamaaan nisksst kiinni otseään
- Anonyymi
No otapa
- Anonyymi
Lopetan jos näyttäydyt.
- Anonyymi
toivottavasti ette vastaan tuu, väkivaltaa vastustavana vetäisi turpaan ja toivottavasti elämä tuo teille kaikkea pahaa ja huonoa teoistanne. jotka on mitä karmeampia, en oo yhtä rumia naisia ja miehiä nähnyt missään. toivottavasti tulee karseita juttuja etten ja paljon huonoutta ja hirveitä ihmisiä. yhteen sukuun niitä toivon erityisen paljon, jos toiseenkin ja kolmanteen.
- Anonyymi
täysin syyttömälle mutta toivotaan pahaa ja kaikkea huonoa tekojenne mukaan. toivotan helvetisti kärsimystä, pahuutta ja huonoa. erityisesti tietyille naisille ja miehille mutta koko porukalle. olkoot loppuelämänne karsea ja tuokoot paljon pahuutta ja kaikkea ikävää ja huonoa. tuhotkoon hyvää ja täyttykööt petollisuudella ja psskslla ja pahuudella.
- Anonyymi
Ota kiinni ja sido patteriin :D
- Anonyymi
Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.
- Anonyymi
Ehkä hån jännittää sinua. Kärsivällisyyttä!
- Anonyymi
Tule jo ♡(´。•ㅅ•。`)
- Anonyymi
Mihin pitäisi tulla?
- Anonyymi
Kotipesään
- Anonyymi
Ja missähän se mahtaa olla?
Jos oikea kaipaisi niin .. Elämä on peli ja oon voitolla koska on oon mvp ja grandmasteris
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215869Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303214- 1621784
- 691416
- 1041324
- 631223
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121037Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas364927Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116899- 77862