Älä elättele

Anonyymi-ap

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.

39

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Elättelenpäs. Ei kuulu sinulle eikä liity sinuun.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitten voit rauhassa elätellä. Et sinä minua saa enää. Pystyn kyllä kuolettamaan tunteeni myös täysin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten voit rauhassa elätellä. Et sinä minua saa enää. Pystyn kyllä kuolettamaan tunteeni myös täysin

        Enää? Ohi taas.


    • Anonyymi
      UUSI

      Haaveeni eivät kaadu moisesta 😌

    • Anonyymi
      UUSI

      En elättele enää hänen suhteen. Kauan toivoin, että kaikki olisi pelkkää väärinkäsitystä ja hän näkisi minun arvoni. Hän oli minulle jotain aivan ihmeellistä.

      Juteltiin tässä eräänä päivänä lapsuuden kaverin kanssa. Hän sitä mietti että miksi meitä on elämä kurittanut jo varhain ja sitten kuitenkin vielä edelleen. Varmaan juuri siksi. Ei pysty huonolle perustalle rakentamaan mitään pysyvää.

      Tosin ystävä on saanut melko hyvän parisuhteen luotua kaikkien epäonnistumisten jälkeen. Minä en, koska voin aina vain huonommin ja olen lähes erakko.

      • Anonyymi
        UUSI

        Turha siitä on minua ainakaan syyttää. Se mitä sanot loukkaa niin paljon etten halua enää mitään. Pystyn kyllä siihen. Tiedän että elämäni muuttuu muilta osin melko varmasti tyytymättömyyteni vuoksi mutta sinua en pidä vaihtoehtona enää tämän jälkeen. Silloin ne tunteet lopetetaan. Oli tilanne mikä hyvänsä ja vaikka kuinka olisi suuria tunteita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siitä on minua ainakaan syyttää. Se mitä sanot loukkaa niin paljon etten halua enää mitään. Pystyn kyllä siihen. Tiedän että elämäni muuttuu muilta osin melko varmasti tyytymättömyyteni vuoksi mutta sinua en pidä vaihtoehtona enää tämän jälkeen. Silloin ne tunteet lopetetaan. Oli tilanne mikä hyvänsä ja vaikka kuinka olisi suuria tunteita.

        Jos olisit hän, tietäisit miten olet vuosia roikottanut minua. Välistä antanut almun. Luuletko että voisin antaa sellaista anteeksi? Meidän välillä on liikaa sellaista, mitä hän on omassa ylimielisyydessään ja "paremmuudessaan" aiheuttanut, välittämättä lainkaan tunteistani. Mitä tunnekylmällä sosiopaatilla tekee? Ei yhtään mitään. En menetä yhtään mitään. Vielä kun toipuisin kaikesta siitä ylenkatseesta ja mitätöinnistä. Olisi pitänyt osata viheltää peli poikki heti alkuunsa. Helppoa on tallata jalkoihin, kun toinen makaa jo valmiiksi maassa. Se oli sinulle nautintoa, joka on nyt siellä menneisyydessä. Voit vain runkata sen muistolle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siitä on minua ainakaan syyttää. Se mitä sanot loukkaa niin paljon etten halua enää mitään. Pystyn kyllä siihen. Tiedän että elämäni muuttuu muilta osin melko varmasti tyytymättömyyteni vuoksi mutta sinua en pidä vaihtoehtona enää tämän jälkeen. Silloin ne tunteet lopetetaan. Oli tilanne mikä hyvänsä ja vaikka kuinka olisi suuria tunteita.

        Kuulitko suoraan minulta vai "minulta"?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, tietäisit miten olet vuosia roikottanut minua. Välistä antanut almun. Luuletko että voisin antaa sellaista anteeksi? Meidän välillä on liikaa sellaista, mitä hän on omassa ylimielisyydessään ja "paremmuudessaan" aiheuttanut, välittämättä lainkaan tunteistani. Mitä tunnekylmällä sosiopaatilla tekee? Ei yhtään mitään. En menetä yhtään mitään. Vielä kun toipuisin kaikesta siitä ylenkatseesta ja mitätöinnistä. Olisi pitänyt osata viheltää peli poikki heti alkuunsa. Helppoa on tallata jalkoihin, kun toinen makaa jo valmiiksi maassa. Se oli sinulle nautintoa, joka on nyt siellä menneisyydessä. Voit vain runkata sen muistolle.

        Ja jos sinä olisit hän niin olet IRL roikottanut minua epätietoisuudessa. En tiedä löydänkö koskaan sitä rakkautta mikä meidän välillä on ollut. Täytyy uskoa että löydän. Se tuntuikin liian täydelliseltä. Mitä muuta vaihtoehtoa on kuin sinut unohtaa unohtaa ja unohtaa jos siihen pakotat.
        En uskonut ennen sinua että tällaista voisi tulla vastaan. On äärimmäisen nöyryyttävää käytöstä myös sinun osalta miten olet minua kohdellut. Olisin anteeksi antanut mutta mitä turhaa enää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sinä olisit hän niin olet IRL roikottanut minua epätietoisuudessa. En tiedä löydänkö koskaan sitä rakkautta mikä meidän välillä on ollut. Täytyy uskoa että löydän. Se tuntuikin liian täydelliseltä. Mitä muuta vaihtoehtoa on kuin sinut unohtaa unohtaa ja unohtaa jos siihen pakotat.
        En uskonut ennen sinua että tällaista voisi tulla vastaan. On äärimmäisen nöyryyttävää käytöstä myös sinun osalta miten olet minua kohdellut. Olisin anteeksi antanut mutta mitä turhaa enää.

        Yritän jatkossa selviytyä mutta sinä käyttäydyt myös minua kohtaan niin miten sanot


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sinä olisit hän niin olet IRL roikottanut minua epätietoisuudessa. En tiedä löydänkö koskaan sitä rakkautta mikä meidän välillä on ollut. Täytyy uskoa että löydän. Se tuntuikin liian täydelliseltä. Mitä muuta vaihtoehtoa on kuin sinut unohtaa unohtaa ja unohtaa jos siihen pakotat.
        En uskonut ennen sinua että tällaista voisi tulla vastaan. On äärimmäisen nöyryyttävää käytöstä myös sinun osalta miten olet minua kohdellut. Olisin anteeksi antanut mutta mitä turhaa enää.

        Epäilen, että emme ole tuttuja. Minä puran täällä nyt tunteita, olen kuumeessa ja netti ainoa mitä jaksan. En halua kenellekään mitään pahaa ja olen oikeastaan pahoillani siitä, mitä kirjoitan täällä nyt. En edes häneen haluaisi purkaa tätä pahaa oloani. Ymmärrän sisimmässäni kuitenkin, että tämä on minun polkuni. Siihen kuuluu kovat elämän tuskat ja menetykset, jotta jalostuisin ihmisenä. Mutta en voi välttyä vihan tunteiltakaan ja siksi niitä puran täällä. Ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen vika, että voin näin huonosti. Elämä on välillä sellaista, ettei aamulla haluaisi enää herätä. Se mitä yritän välttää, on katkeroituminen. Siksi on tärkeää kohdata kaikki tunteet ja käsitellä ne. Yhteiskunnalle kyllä olen katkera siitä mitä tekivät, mutten yksittäisille ihmisille. Oikeastaan se mitä eniten toivoisin olisi se, että edes joku ymmärtäisi. Siitä olisi helpompi jatkaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siitä on minua ainakaan syyttää. Se mitä sanot loukkaa niin paljon etten halua enää mitään. Pystyn kyllä siihen. Tiedän että elämäni muuttuu muilta osin melko varmasti tyytymättömyyteni vuoksi mutta sinua en pidä vaihtoehtona enää tämän jälkeen. Silloin ne tunteet lopetetaan. Oli tilanne mikä hyvänsä ja vaikka kuinka olisi suuria tunteita.

        Ei ole kyse tunteista jos ne pystyy yksinkertaisesti lopettamaan päätöksellä.


    • Anonyymi
      UUSI

      höpönlöpö.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei enää mitään usko jo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei enää mitään usko jo

        eihän tunteille mitään voi? mutta jos olisit eräs avoimessa suhteessa oleva niin voit olla varma en tule koskaan kuulumaan elämääsi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän tunteille mitään voi? mutta jos olisit eräs avoimessa suhteessa oleva niin voit olla varma en tule koskaan kuulumaan elämääsi.

        Mie meen huomenna sieneen

        Avoin suhde


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie meen huomenna sieneen

        Avoin suhde

        no eihän siinä mitään. lopuksi sitten tattisoossihit tulille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no eihän siinä mitään. lopuksi sitten tattisoossihit tulille.

        Mites sitten jos käypi puolukassa, puurot pakettiin vai?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sitten jos käypi puolukassa, puurot pakettiin vai?

        kyllä juu puurot ja tattivellit puolukoineen päivineen siinäniin mättähän päällä.. sotkuhan se on sekin toki mutta muan mettäläisiltä luonnistuu tuon sorttinenkin taitelu .. lehtipeite vaikka piälle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Toive päästä sotkemaan sut kunnolla ei kuole koskaan!

      • Anonyymi
        UUSI

        Joulumielellä joutuin


      • Anonyymi
        UUSI

        Oletpa katkera olio


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa katkera olio

        Ei ole varmaan päässyt tavoitteeseensa hänkään ja on shokissa tai jotai


    • Anonyymi
      UUSI

      Hei. Vaikka tuossa yllä on jo paljon vastauksia, niin jotenkin tuntuu, että ehkä aloitus oli tarkoitettu kuitenkin minulle?
      En ole sen kummemmin elätellyt toiveita, kun tätä aikaakin on jo kulunut. Muistelen, että jo joskus aikoinaan kerroit ( et minulle) olevasi aina sotkussa.
      Sovitaanko kuitenkin niin, että saan pitää sinut jossain sydämeni sopukassa?!

      (Tämä palsta on kylläkin ihan kamala ja vihoviimeinen paikka, mitä sopimisiin tms. tulee ylipäätään. Niin tolkuttoman rumasti jotkut kirjoittelevat, ettei yhtään mitään rajaa. Ja osa tekee ihan tahallaan kiusaakin esiintyen ties kenenä keskusteluihin osallistuen).

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on sinun asiasi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun asiasi.

        Kiitti. Mutta miksi olet noin tyly?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti. Mutta miksi olet noin tyly?

        Tunnen inhoa sinua kohtaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen inhoa sinua kohtaan

        Miksi ihmeessä? Mitä minä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen inhoa sinua kohtaan

        Olisit ihan jollain muulla palstalla kirjoittamassa jos ikävän sijaan tuntisitkin jotain muuta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Kattoo ny miten lakaisee ensin

    • Anonyymi
      UUSI

      Ohi meni tämä

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Mikä sotku? Ei tässä mitään sotkua ole, toiveita vaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä elämä tuli ja meni. Vai sillä lailla, sanoi Tarvajärvi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen että kuljemme eri suuntiin, sinulla on joku pakottava tarve tehdä jotain juuri niin kuin teet ja minä koen sen epömieluisana, ahdistavana ja tunkkaisenaomaan elämään, sinulla se ei näyttäydy niin. Klassinen toteamus, kasvoimme erilleen ja kohtalon polut vievät eri suuntiin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mun lempiväri on keltainen.


    • Anonyymi
      UUSI

      sekä minulla sinulle on must ja pakko, on täällä tosi outo ja herättää kummastusta. joskus se on vähän näin mutta liika on liikaa. ei se tee meistä kummastakaan huonoja, paitsi toisillemme.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sanoppas sitten suoraan sama. Kiitos.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sitä voi antaa anteeksi vaikka näki siinä kaikessa vissin perän. Hyvin huolimatonta ja sekavaa. Tunteilla leikkimistä. Esineitä ja ihmisiä hajottavaa. Ja sen jälkeistä vetäytymistä takaisin omaan loukkoon tai mihin tahansa seuraavaan vaiheeseen. Jättää sotkun muiden huoleksi. Jotkut vaan ovat sellaisia.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      210
      3519
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3376
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3223
    4. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2404
    5. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      39
      2169
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      39
      2079
    7. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2076
    8. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      18
      2028
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      1919
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      34
      1797
    Aihe