Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
Dear mies,
18
1656
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
😌😌😌
- Anonyymi
Kyllä hymyillen ujosti mutta päivittäin yhä rohkeammin. Melkoinen matka ollut mutta en vaihtaisi päivääkään pois ♥️
Siv Kyllä varmastikin. Kauneutesi häikäisee.
- Anonyymi
voi olla
- Anonyymi
Voi voi kun tuo hymyileminen, saati nauraminen. Kuules, seuraan niin tarkkaan ilmeitäsi, et jos hymyilet, on mahdollista et vastaan siihen. Jos olet pokkana, minun pitää äkkiä laittaa esim. hammassuojat suuhun, jotta näyttäisi kuin nauraisin.
- Anonyymi
Sinulla on räkä nenässä ja näin sen. Hymyilytti.
- Anonyymi
Parempi räkä nenässä kuin räkä sielussa. Nenäliina riittää. Sieluliinoja ei ole kaikissa kaupoissa.
- Anonyymi
Hymyilin* aina kun näin* sut
- Anonyymi
😌😌😌
- Anonyymi
joo olet poikkeus
- Anonyymi
Kyllä ja viimeksi tänään. Rakastan sinua...
- Anonyymi
Olet niin söpö, kun yrität piilottaa hymyn ❤️☺️
- Anonyymi
Nimenomaan aluksi ujosti jos ja kun lupa hymyillä rohkeammin.
- Anonyymi
joskus
- Anonyymi
Ihana söpö pieni hymy on hänellä😍
- Anonyymi
Kiitos samoin 🥰
- Anonyymi
Nyt on tainnu kirjottelija muuttua...?En jaksa kirjotella nuorison kanssa. Heippa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
MAISA TORPPA AVIOERO!!
Mitäs minä sanoin, ennustin että suhde kestää max 5 vuotta.2215819Puukkoko heilunut liikaa
On se ihme ettei missään netissä tai esim lehdessä ole juttua. Kuitenkin ihminen löytynyt Haapaveden teollisuusalueelta303204- 1621764
- 691406
- 1041314
- 631203
Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,121017Kristillisfanaatikkojen hyökkäys
Minä arvelen haistavani syyn. Heitä yksinkertaisesti pelottaa. Onhan täällä jo osoitettu mieltä jälleensyntymistä ym vas363901Nyt tutkijat vaativat hyssyttelemään lasten surkeasta pisa-tuloksesta koulussa!
Ensin tutkimuksessa todetaan että maahanmuuttajien oppimistulokset kouluissamme ovat surkeita ja aiheuttaa tulevaisuudes116889- 77852