Hänet alastomana?
Haluaisitko nähdä
102
5710
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan rakastella häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en välttämättä :P jaiks
https://www.youtube.com/watch?v=tAJsD0l9vf8En jaksa linkkejä. Miestä haluan rakastella, en epäselvää naista.
- Anonyymi
En missään tapauksessa.
- Anonyymi
Ehkä mutta en lukitse vielä vastausta 🤔
- Anonyymi
En. Jossei vaatteet päällä tuu näkymään, niin ei tartte kyllä alastikaan näkyä.
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
🤣👍🏼
- Anonyymi
Sivusta. Haluan nähdä hänet omana itsenä, hyvänä itsenään. Jalat maassa, ilman mitään rooli leikkejä. Kaikissa meissä on paljon hyvää ja sitä haluaisin hänessä ruokkia ja toivon mukaan hänkin minussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Haluan nähdä hänet omana itsenä, hyvänä itsenään. Jalat maassa, ilman mitään rooli leikkejä. Kaikissa meissä on paljon hyvää ja sitä haluaisin hänessä ruokkia ja toivon mukaan hänkin minussa?
Kyllä tässä on oltu jalat maassa ja ihan ilman leikkejä. Hyvä tahto ollut itsellä, toisilla ei niinkään. En silti lähde ruokkimaan toisten pahaa tahtoa vaan yritän toimia oikein. Tämä kaikkien hyvällä asialla olevien puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on oltu jalat maassa ja ihan ilman leikkejä. Hyvä tahto ollut itsellä, toisilla ei niinkään. En silti lähde ruokkimaan toisten pahaa tahtoa vaan yritän toimia oikein. Tämä kaikkien hyvällä asialla olevien puolesta.
Lopeta toisen epätasa-arvo. Lopeta esimerkiksi toisen äänellä valheen puhuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta väitteet siitä että epätasa-arvoinen ihminen kykenisi toimimaan oikein muiden puolesta. Ihmiset ei ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään.
- Anonyymi
Se on varmaan aika luonnollista jossain vaiheessa....jos...
- Anonyymi
olisi ilo.
- Anonyymi
En, mieluummin turkishaalarissa pimeässä peiton alla.
- Anonyymi
Minkälaisen peiton? Onko kuvioita ja mistä materiaalista peitto on tehty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisen peiton? Onko kuvioita ja mistä materiaalista peitto on tehty?
Mitä ihmettä
- Anonyymi
Nähty on
- Anonyymi
Kyllä. Sitten voitais avoimesti kätellä toisiamme.
- Anonyymi
Ei kun haluaisin tuntea hänen alastoman vartalonsa omaani vasten ja kuus tuumaa hänen sisälläänkin.
- Anonyymi
Kuusi tuumaa ja kuusi senttiä eivät ole sama asia....
- Anonyymi
Alhaalta päin voisin vähän ihailla maisemia. hän voisi vähän silittää päätäni ja ohjata lähemmäksikin katselemaan mikäli sitä olisi vailla
- Anonyymi
Haluaisin nähdä ja rakastella hänen kanssa ♥️
- Anonyymi
Kenen
- Anonyymi
Mikä jottei, mutta ennemmin haluaisin tuntea, aistia, haistaa, kietoutua, maistaa
- Anonyymi
Samoin, kun herkullisen aterian äärellä. Nauttia hitaasti kaikin aistein. Tärkeintä ei ole pihvin koko vaan nauttia kokonaisesti kaikin aistein, nauttien nimenomaan siitä huumaavasta tunteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, kun herkullisen aterian äärellä. Nauttia hitaasti kaikin aistein. Tärkeintä ei ole pihvin koko vaan nauttia kokonaisesti kaikin aistein, nauttien nimenomaan siitä huumaavasta tunteesta.
Voi kiesus runohemmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihvin kanssa huumaava tunne? Okei...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kiesus runohemmo
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
En ole Häntä alasti nähnyt....Mutta vaatteiden päältä tiedän, että hyvältä näyttäisi. Täysin olisin mukana. Kaunis Nainen ja varmaan en pettyisi...Ja varmasti ei jäisi pelkkään katseluun tulisi sellainen näytelmä mitä ei koskaan muille julkaista
- Anonyymi
Olaan tätä hullua Rakkautta odotettu liikaakin...Olisiko se hetki piankin?
- Anonyymi
On. Hetki lyö se ällikältä lyö.
- Anonyymi
Aikataulu on meillä ja se ei muille kuulu
- Anonyymi
Lisään vielä,,, Ennen lumia vaikka ei vielä lumipalloja voi työntää
- Anonyymi
Se olisi ihanaa. En jaksaisi odottaa.
- Anonyymi
Miksi pitää odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää odottaa?
Koska me ei saada mitään aikaan.
- Anonyymi
Ei siitä olisi itsessään mitään iloa. Haluan nähdä naisen minua rakastavana ja itseni häntä rakastamassa. Ihminen on enemmän kuin ruumis.
- Anonyymi
hyvä kommentti! Vaikka vartalot toisiinsa kietoutuneina tyydyttää himon, hellyys ja katseissa asuva rakkaus lämmittää sydämen ja saa onnen tunteen syttymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä kommentti! Vaikka vartalot toisiinsa kietoutuneina tyydyttää himon, hellyys ja katseissa asuva rakkaus lämmittää sydämen ja saa onnen tunteen syttymään.
Katseissa asuva rakkaus 🤭 megahih, gubbe
- Anonyymi
On todella asioita mihin ette voi vaikuttaa. Vaikutusvalta tulee muualta mitä ette ymmärrä... Syvistä vesistä... Kovasta kalliosta... Siniseltä taivaalta... Ja kahden ihmisen Sydämestä
- Anonyymi
En halua nähdä ketään alastomana.
- Anonyymi
Mies ja alaston ase2
- Anonyymi
Ja vielä 1/2 päälle.
- Anonyymi
Monenkin mitä sitte mitä se muuttaa tai mihin sen pitäs vaikuttaa mitäkin mu kivempi kuvitella miltä toinen näyttää alastomana useimmiten kun kuvitelma ei lopulta vastaa todellisuutta kuitenkaan
- Anonyymi
cc; yes
- Anonyymi
Mennään kaivattu Rakkaani ja rummutetaan lujaa... Olemme sen jälkeen antaneet toisillemme kaiken kiihkomme ja väsähdämme samoihin peittoihin
- Anonyymi
Kaikenlaisia rummuttajia sitä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaisia rummuttajia sitä on
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rakastan Sinua
- Anonyymi
en halua 😔 halikaveri riittänee minulle 🤗✨
- Anonyymi
Riisuuntuminen ei ole vielä mitään. Mikään ei saa tuntemaan alastomammaksi kuin joku, joka tunnistaa halun, jota ei koskaan tiennyt omistavansa. Haluan hänen paljastavan itsensä minulle.
- Anonyymi
Haluan tuntea hänen ihonsa ihoani vasten. Katselemisesta en saa mitään irti.
- Anonyymi
Äiti kertoi, että näitä saattaa tulla vastaan
- Anonyymi
Äitit tietää että nuoret ovat nupuillaan näihin puheisiin ja mielikuviin kehosta mutta muistat
seksuaalisuudesta puhutaan aina kauniisti ja erilaisuutta arvostaen.
- Anonyymi
Miksi pitäisi nähdä
- Anonyymi
Aloittaja on kyllä varsinalnen pösilö.
- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
Ei sellast vanhaa kurppakullia todellakaan. :D
- Anonyymi
ei kyllä nyt innosta mikään tämmöinen. mutta kerran kyllä ja parikin suihkussa ja uimahallissa jotain tapahtui itselle.
- Anonyymi
Olen nähnyt miehen alasti, boksereissa ja vaatteet päällä. Ehkäpä joku rooliasu voisi olla seuraava🤔
- Anonyymi
Katsastusmies tietenkin pukki kaalimaan vartija
- Anonyymi
Olen jo nähnyt hänet alasti ja vaikka onkin miellyttävää katseltavaa niinkin niin vielä mieluisampaa on kun on hieman jotain päällä.
- Anonyymi
Haluaisin😏
- Anonyymi
Tarkoitatko naapurin Rekkamies Reiskaa?? vai meitin talonmies Toropaista???
Joo kyllä oon nähny molemmat talkoo saunassa alasti. En tiiä ketä tarkotit tolla kyssärilä - Anonyymi
Hänellä on varmasti kiva kroppa ( no näkeehän sen, että on) mutta kyllä minä sen sielunmaailman näkisin mieluummin kuitenkin:) Ja ehkä vähän silmiäkin.
- Anonyymi
Ihanuus M anisen tahtoisin nähdä ja monesti, hän on minut joskus nähnytkin
- Anonyymi
Miksei. Alastomuus on luonnollista. Mielelläni näkisin.
- Anonyymi
Kenet??
Minä olen tähän ikään mennessä nähnyt niin paljon alastomia, etten enää fantasioi tuollaisista. - Anonyymi
todellakin mielelläni juuuuuy
- Anonyymi
Nähdä alastomana? Aloittaja kuulostaa aika keskenkasvuiselta.
- Anonyymi
EI IKINÄ HÄNELLÄ ON HIIVAPILLU!
- Anonyymi
No tietenkin haluaisin. Hän alasti olisi varmasti kauneinta mitä olen ikinä nähnyt.
- Anonyymi
Sanna Marinin haluaisin. Berlusconia en enää voi koska hän makaa jo haudassa. Mutta Sannan 🥰
Sitten ihan toiseen,
https://kokemuksia-crypto-visa-kortista.webnode.fi/crypto-visa/ - Anonyymi
Mieluiten tuntea mutta näkeminenkin käy.
- Anonyymi
Tuntea alastomuuden
- Anonyymi
Haluun nähä teidät alastomana.
- Anonyymi
Haluun nähä teidät mulle tulis kivaa.
- Anonyymi
Kuunnelkaa Filttiketjua! T. Vaasa.
- Anonyymi
Kyllä rehevän naisen pylly on kaunista katsottavaa kun hän pyllistää ja antautuu mun piimäruiskulleni takaapäin. Ja tietty ihan alasti ilman rihmankiertämää .
- Anonyymi
On😋
- Anonyymi
tuskin haluaa nähdä kun näytän ”mieheltä”
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Mistä tuommoista keksit?
- Anonyymi
Miehen näköisiksi haukutut ovat yleensä kaikkein naisellisimpia. sivusta
- Anonyymi
Haluan istua hänen kanssa ulkona penkillä. Vaikka nyt syksyllä. Tuntea hänet lähellä kainalossani (kukaan ei ole ollut niin lähellä minua kuin hän on jo ollut) ja katsoa eteenpäin mitä näkyykin. Naiselle.
- Anonyymi
Tosi romanttinen ja kaunis ajatus.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMinulla on niin valtava elin, etten viitsi kaikille näytellä..Kokeilla voisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on niin valtava elin, etten viitsi kaikille näytellä..Kokeilla voisit.
miksi sotket
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOlen samaa mieltä.
- Anonyymi
Sitä päivää odotellessa😉
- Anonyymi
Nähdä kenet?
- Anonyymi
Tosiaan....kenet🤔
- Anonyymi
Mikäli olosuhteet ja Aikataulu sen sallii ja halut kohtaa.
- Anonyymi
Todellakin haluan. Aina kuvittelen jos kaivattu tulisi Naked attraction Suomi ohjelmassa vastaan😂
- Anonyymi
Riittää jos näkisi Vaatteet päällä hame päällänsä...
- Anonyymi
Mutta eihän se käy, ei kertakaikkiaan näy. Tämä tähän.
- Anonyymi
Kohtalo on kova...
- Anonyymi
Joku muu sitten. Valintakysymys...
- Anonyymi
"Haluatko nähdä hänet alastomana?"
Minua ujostuttaisi ja hävettäisi jos olisin alastomana hänen edessään. Joskus unissa sitä on kyllä sattunut. - Anonyymi
Näkis ees vaatteet päällä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306