RIMAKAUHU.

Rakkaalla on omasta mielestään varsin kattavat oikeudet ensinnäkin yksioikeuspiruiluun, mutta hän myös päättää mitä sanontoja on olemassa ja mitä ei.

Juttu nyt kuitenkin on se että Tyttö2010Neitinen99, 9%Rimakauhuinen hallitsee niin limbon alituksen, kuin myös yläriman ylityksen, kaikki käy.

Kovin on jälleen aktiivista puskaoirelut ja kysymysten esittämiset minulle, joten vielä on muutama päivä aikaa tulla esittämään kysymyksensä livenä.

Kuluvan viikon jälkeen en ota kantaa aiheeseen tapaaminen, joten rakas voi sitten jatkaa elämän tehtäväänsä aivopestynä ajatellen minua tänään, huomenna ja koko loppuelämänsä tavallaan josta näyttänee saavan kaipaamiaan internet oravia 24/7.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Incel”-termi tulee englanninkielen sanoista involuntary celibate eli tahdonvastainen selibaatti. Sillä viitataan yleensä internetissä viihtyviin nörttimiehiin, joiden on vaikea löytää parisuhdetta tai seksikumppani.

      Tästä kärsii myös tämä Senssu- sihteeripoika esikuvansa tavoin.

      On ymmärrettävää että dysleksian vakavasta muodosta kärsivä Saariportto on kyvytön ymmärtämään sananlaskujen sisältöä ja kun ne ei hänelle aukea, hän muistaa ne väärin ja käyttää niitä väärissä paikoissa ja vielä kirjoittaakin ne väärin.

      Osaa tunnetuistakaan sananlaskuista ei Saarimouho ole koskaan kuullutkaan vaan ymmärtää ne kirjaimellisesti, eikä vertauskuvina. Jos hän on lukenut paljon kirjoja, niin niiden sisältö on mennyt 95% ohi ja loput 5% on ymmärretty väärin.

      "Yläriman ylitys" ei toimi sananlaskuna mitenkään, vaan sitä voidaan käyttää vain korkeushypyssä riman ylityksen yhteydessä.

      Tässä tapauksessa Keijuhuhta oli tavoitellut "riman alitus"- sanontaa tai sitä kun "mitta tulee täyteen"

      Nuorten toimittajien joukossa vaikuttaa olevan varsin vähän lukeneita, jotka käyttää vanhoja historiasta ja kirjallisuudesta tuttuja termejä väärin, kuten "punainen lanka" ja "punainen viiva".

      Ei se niin vakavaa tavikselle ole ja asia tulee kyllä yleensä ymmärrettyä, mutta ammattilaiselta kuten toimittajalta vaaditaan enemmän, että jokainen lukija ymmärtää sisällön.

      Viisastelut sananlaskuista on vaan samanlaista piruilua kuin on vaikkapa minun kaljulle päälleni naureskelu tai pellenaamaksi kutsuminen.

      Minua ei kaljuus ole haitannut, koska se ei ole vaikuttanut elämääni negatiivisella tavalla koskaan.

      Lasten kanssa käytiin samassa parturissa aikoinaan kun tukkani alkoi harventua. Konepelti alkoi venyä niin parturi myi minulle 120 eurolla "kaljulääkkeen" joka oli ihan humpuukia.

      Siitä riitti hupaa lapsilla. Kun esim oltiin lähdössä jonnekin, joku huusi pihalla kovaan ääneen että "Iskä, otakko sen sun kaljulääkkeen mukaan?" Kaljulääke oli ilmestynyt esim mökillä lasihyllyyn tai jääkaappiin, ja lapsilla oli ovela ilme niin kauan kuin sen löysin.

      Minulla on lempeät kasvot mutta kun suutun, se tulee järkytyksenä pään aukojalle ja he ei halua kokea sitä koskaan uudelleen.

      Yksi kaverin isobroidi oli ihastunut tulevaan vaimooni ja kuulin kun hän meni tälle lässyttämään jotakin että "Jätä toi ja ota minut tilalle". Kävelin häntä kohti niin hän pyörtyi ennenkuin ehdin ottaa rinnuksista kiinni. Esitti tajutonta vielä varmuuden vuoksi kymmenen minuuttia.

      Thaimaassa en ole koskaan joutunut ojentamaan ketään mutta pari kertaa laittanut baarissa potentiaalisen öykkärin painamaan katseensa maahan savet pöksyssä.

      Tarinan opetus on että tämä naama ei aina ole pellenaama. Useimmiten on, muttei aina.

      2010

      • Anonyymi

        Tahdonvastainen selibaatti on arkipäivää Pattayan rakkaille 11 kuukautta vuodessa.

        RIMAKAUHU sen sijaan on sanonta joka ilmenee tilanteissa, jossa henkilö viime hetkellä ei kykene parhaimpaansa.

        Puheena olevassa asiassa on kyse pelkotilasta osallistua sosiaaliseen tilanteeseen tullen fyysisesti olemaan läsnä turvallisesta olosuhteestaan.
        Tässä tapauksessa mm. 🤡 👿 naama potee Senssufobiaa kaikilla feikkiprofiileillaan käsi kädessä kaikkien faniensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahdonvastainen selibaatti on arkipäivää Pattayan rakkaille 11 kuukautta vuodessa.

        RIMAKAUHU sen sijaan on sanonta joka ilmenee tilanteissa, jossa henkilö viime hetkellä ei kykene parhaimpaansa.

        Puheena olevassa asiassa on kyse pelkotilasta osallistua sosiaaliseen tilanteeseen tullen fyysisesti olemaan läsnä turvallisesta olosuhteestaan.
        Tässä tapauksessa mm. 🤡 👿 naama potee Senssufobiaa kaikilla feikkiprofiileillaan käsi kädessä kaikkien faniensa kanssa.

        Kyrvånsyylållå selibaatti on 12 kuukautta vuodessa.


      • Anonyymi

        On pieneen sieluun sattunut taas tosissaan, ken on valinnut tien jonka sinä olet valinnut luo tietynlaisen ikiliikkujan, joka ei pysähdy koskaan, mutta jäähyt valtiontäysihoidossa hieman parantaa liikemiehen psyykettä, saahan silloin kolme ilmaista ateriaa päivässä, eikä neliöistäkään paljon tarvitse maksaa, eli toisin sanoen velat kasvaa enemmän kuin tulot, edessä on pohjaton suo, jonne upotessa ei ylös enää pääse, ilman mittavaa apupakettia, siis maksamalla kaikki verokertymät joita voi olla kertynyt 10 vuoden aikana todella paljon, satoja tuhansia, minä en kyllä ole ottanut rimanylityksiin kantaa muuten kuin nyt totean että osamaksu ja osakaslaina miehen ovat tiettyjä rimanalitusmiehiä, jotka soveltavat omaa huvittavaa logikkaansa, että kaikki on sallitus jos ei jää kiinni, ja kiinni jää varmasti, takuulla.

        Kyllä se naamasi on pellenaama joka tapauksessa, naamarilla tai ilman, sillä ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pieneen sieluun sattunut taas tosissaan, ken on valinnut tien jonka sinä olet valinnut luo tietynlaisen ikiliikkujan, joka ei pysähdy koskaan, mutta jäähyt valtiontäysihoidossa hieman parantaa liikemiehen psyykettä, saahan silloin kolme ilmaista ateriaa päivässä, eikä neliöistäkään paljon tarvitse maksaa, eli toisin sanoen velat kasvaa enemmän kuin tulot, edessä on pohjaton suo, jonne upotessa ei ylös enää pääse, ilman mittavaa apupakettia, siis maksamalla kaikki verokertymät joita voi olla kertynyt 10 vuoden aikana todella paljon, satoja tuhansia, minä en kyllä ole ottanut rimanylityksiin kantaa muuten kuin nyt totean että osamaksu ja osakaslaina miehen ovat tiettyjä rimanalitusmiehiä, jotka soveltavat omaa huvittavaa logikkaansa, että kaikki on sallitus jos ei jää kiinni, ja kiinni jää varmasti, takuulla.

        Kyllä se naamasi on pellenaama joka tapauksessa, naamarilla tai ilman, sillä ei ole väliä.

        ja pellenaama eilen kerroit että minulla on huono muisti voin vakuuttaa että ei ole, se on erinomainen, muistan tarkalleen mitä kirjoitit osakaslainoistasi, ja halustasi tai paremmin kyvyistäsi maksaa veroja, sekä se että massia käytät reilusti sellainen 100.000 euroa menee vuodessa lennät aina bisneksessä, ja olet nostanut lainoja 10 vuotta, ei se juttu mihinkään muutu vaikka olisin kuinka huonomuistinen tahansa, tosin muutaman päivän päästä juttusi muuttuivat ettei ne olleetkaan mitään osakaslainoja vain pääomatuloa, mutta se ei auta, löysät oli jo housuissasi, melkoinen yrittäjä joka ei erota lainaa ja tuloa, ne on taseessa eripuolella, näin se asia meni osamaksumies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja pellenaama eilen kerroit että minulla on huono muisti voin vakuuttaa että ei ole, se on erinomainen, muistan tarkalleen mitä kirjoitit osakaslainoistasi, ja halustasi tai paremmin kyvyistäsi maksaa veroja, sekä se että massia käytät reilusti sellainen 100.000 euroa menee vuodessa lennät aina bisneksessä, ja olet nostanut lainoja 10 vuotta, ei se juttu mihinkään muutu vaikka olisin kuinka huonomuistinen tahansa, tosin muutaman päivän päästä juttusi muuttuivat ettei ne olleetkaan mitään osakaslainoja vain pääomatuloa, mutta se ei auta, löysät oli jo housuissasi, melkoinen yrittäjä joka ei erota lainaa ja tuloa, ne on taseessa eripuolella, näin se asia meni osamaksumies.

        Äläkä ole huolissasi siitä kaljusta, se vaan kertoo että tarvitset testopiikkejä toistuvasti, mutta ihan normaalia sinänsä, ja säästäthän sinä kuitenkin shampoossa, mutta naamanpesemiseen menee enemmän, saippuaa, eikä sinun tarvitse kantaa huolta mini Voguesta ja sen kustannuksista.



        ¨


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      573
      3806
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3288
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2709
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2104
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2061
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1887
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1760
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1719
    Aihe