Crossi on 110cc 4t pysyy ihan hyvin ryyppy päällä pysyy tyhjäkäynnillä välillä sammuu ja pitää myös käynnistää ryyppy päällä mutta ongelmat alkavat kun yrittää lähtä ajaamaan jos ajaa ryyppy päällä melkein heti crossi alkaa röpöttämään eikä 1 vaihteellakaan pääse paljoa yhtään nopeaa ja ryyppy alhaalla toimii hyvin mutta ei kunnolla pysy käynnissä ja pätkii kiitos jos vastaatte.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ja olen puhdistanut kaasarin jo monta kertaa voiskohan se johtua että imukaulan tiiviste vuotaa
- Anonyymi
ryyppy alhaalla toimii hyvin mutta ei pysy käynnissä ja pätkii -no toimiiko sillloin hyvin? miksi sitä kaasaria on tarvinnut putsata monta kertaa?
- Anonyymi
Oon putsannu kaasaria jos siinä ois vika ja vaihdoin kaasarin ja imukaulan välisen tiivisteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon putsannu kaasaria jos siinä ois vika ja vaihdoin kaasarin ja imukaulan välisen tiivisteen
no joko se toimii hyvin? eli pätkii eikä pysy käynnissä.
- Anonyymi
Imuvenan välys olisi syytä tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510