Vanha OP myyty ryssille?

Anonyymi-ap

Hotellia suunnittelevat. Strategisesti tärkeä tulkkilantie on nyt vihollisen hallussa.

23

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Soitan lankapuhelimella puolustusministerille asiasta.
      T:Stup

    • Anonyymi

      Koko Kokemäki voitaisiin liittää Venäjään. Tulisi jotain eloa tähänkin tuppukylään.

    • Anonyymi

      Se olisikin ilon ja onnen päivä.

    • Anonyymi

      Nyt nopeasti sisä- ja valtiovarainministeriöihin yhteyttä, että saadaan tämä ryssien yrityshanke nurin. Niin kauan kuin Venäjän ja Ukrainan sota jatkuu, venäläisillä ei kuulu olla omistuksia EU-Suomen alueella. Onhan useita venäläisten kiinteistöjäkin takavarikoitu ympäri Suomen.

      • Anonyymi

        Homeiset hotellit otettu haltuun ja niiden ylläpito on nyt yhteiskunnan vastuulla.

        Vahingonkorvaus maksuja orotellen


    • Anonyymi

      Soitin Arhimmäelle että tulee spreijaan siihen taloon Ukrainan lipun tai kaks. Kysy että onko sinistä ja keltaista maalia. Lupasin kysellä sponssia. Se ukko ei saa siitä tuomioo vaikka tulkkilantien valvontakamerat saisivatkin sen kuviin.

      • Anonyymi

        Syyntakeettomat jäävät aina ilman tuomiota.


    • Anonyymi

      Ranskalainen. R-kirjain oli oikein.

      • Anonyymi

        Mihin se S unohtui? Eli kaksi kirjainta oikein...


    • Anonyymi

      Ei saaneet ry..ät pankkia, eikä mitään muutakaan. Parempi näin. Mutta todennäköisesti niitä on soluttautuneina tavallisten kansalaisten joukkoon kuitenkin. Eli "turvassa" ei olla täälläkään tuppukylässä, jos "putte" päättää laittaa rähinävaihteen päälle...
      https://www.sydansatakunta.fi/uutiset/art-2000010896641.html

    • Anonyymi

      Mainittiin 5 kiinteistön kokonaisuus hmm...

      • Anonyymi

        No, siitäpä sitten spekulaatiot tulille.

        Ei tule kyllä äkkiseltään yhtään myynnissä ollutta kohdetta mieleen, missä olis 5 kiinteistöä. Ellei ostoyritykset ole sitten tapahtuneet ohi markkinoiden. Ekana tulee kyllä mieleen esim. Räisälän vanha kansanopisto, mutta onko siellä 5 kiinteistöä? Useampi siinä on, mutta että 5? Tai aseman talot (niitä on kylläkin 6 + veturitalli)? Ne olis varmaan aika strateginen paikka konfliktin kannalta... Mieleen tuli myös Ilola, mutta sieltähän purettiin ne rivarit... Ja mitä r..ä tekis Kauvatsan perämettissä... Pitkäjärvi? Eikös joku huhu joskus ollut, että ne siitäkin osaa jossain kohtaa ovat havitelleet?

        Onko jollain aavistusta (tai tietoa), mikä kohde vois olla kyseessä? Pankki se nyt sit ei voi olla, koska siinä ei ole 5 kiinteistöä... Joo ei ole mitään merkitystä, koska kauppa ei voi toteutua, mutta utelias, kun on ihminen niin... Ja mietityttäähän se mahdollisen konfliktin kannalta, että mitä ne on pitäneet strategisesti sellasena kohteena, että se kannattaa vallata jo valmiiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siitäpä sitten spekulaatiot tulille.

        Ei tule kyllä äkkiseltään yhtään myynnissä ollutta kohdetta mieleen, missä olis 5 kiinteistöä. Ellei ostoyritykset ole sitten tapahtuneet ohi markkinoiden. Ekana tulee kyllä mieleen esim. Räisälän vanha kansanopisto, mutta onko siellä 5 kiinteistöä? Useampi siinä on, mutta että 5? Tai aseman talot (niitä on kylläkin 6 veturitalli)? Ne olis varmaan aika strateginen paikka konfliktin kannalta... Mieleen tuli myös Ilola, mutta sieltähän purettiin ne rivarit... Ja mitä r..ä tekis Kauvatsan perämettissä... Pitkäjärvi? Eikös joku huhu joskus ollut, että ne siitäkin osaa jossain kohtaa ovat havitelleet?

        Onko jollain aavistusta (tai tietoa), mikä kohde vois olla kyseessä? Pankki se nyt sit ei voi olla, koska siinä ei ole 5 kiinteistöä... Joo ei ole mitään merkitystä, koska kauppa ei voi toteutua, mutta utelias, kun on ihminen niin... Ja mietityttäähän se mahdollisen konfliktin kannalta, että mitä ne on pitäneet strategisesti sellasena kohteena, että se kannattaa vallata jo valmiiksi...

        Komento takas, selvis jo...
        https://www.sydansatakunta.fi/uutiset/art-2000010897114.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, siitäpä sitten spekulaatiot tulille.

        Ei tule kyllä äkkiseltään yhtään myynnissä ollutta kohdetta mieleen, missä olis 5 kiinteistöä. Ellei ostoyritykset ole sitten tapahtuneet ohi markkinoiden. Ekana tulee kyllä mieleen esim. Räisälän vanha kansanopisto, mutta onko siellä 5 kiinteistöä? Useampi siinä on, mutta että 5? Tai aseman talot (niitä on kylläkin 6 veturitalli)? Ne olis varmaan aika strateginen paikka konfliktin kannalta... Mieleen tuli myös Ilola, mutta sieltähän purettiin ne rivarit... Ja mitä r..ä tekis Kauvatsan perämettissä... Pitkäjärvi? Eikös joku huhu joskus ollut, että ne siitäkin osaa jossain kohtaa ovat havitelleet?

        Onko jollain aavistusta (tai tietoa), mikä kohde vois olla kyseessä? Pankki se nyt sit ei voi olla, koska siinä ei ole 5 kiinteistöä... Joo ei ole mitään merkitystä, koska kauppa ei voi toteutua, mutta utelias, kun on ihminen niin... Ja mietityttäähän se mahdollisen konfliktin kannalta, että mitä ne on pitäneet strategisesti sellasena kohteena, että se kannattaa vallata jo valmiiksi...

        Vanha op ja sen vieressä oleva paalu metsä ainaskin. Ja tod näköisesti uuden op takana olevat pienet mökit. Mutta mistä on tullut jonkun mieleen että myyjä olisi kokemäkeläinen " liikemies". Osittain huutokauppoihin seonnut kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha op ja sen vieressä oleva paalu metsä ainaskin. Ja tod näköisesti uuden op takana olevat pienet mökit. Mutta mistä on tullut jonkun mieleen että myyjä olisi kokemäkeläinen " liikemies". Osittain huutokauppoihin seonnut kaveri

        Et viittis taas aloittaa samaa vuosia kestänyttä katkeraa ruikutustas🥱


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Edellisen hallituksen aikana oltais myyty ryssälle puolisuomea.kepu ja vihervasurien aikaan.

    • Anonyymi

      Kokemäellä ei myyrä edes huittislaisille mittään.
      Venäläiset jäivät nuolemaan näppejä jo jäähalli kaupassa. Siellä se jäähalli nyt homehtuu.
      Ei sen puoleen, ei huittislaisten tartte kokemäeltä mittään ostaakaan.

      • Anonyymi

        Loppujen lopuksi käykin niin että Kokemäki myydään kokonaisuudessaan osaksi Huittisia Säkylän ohella!


      • Anonyymi

        Paitsi Karimaa ja nyt myyty mutkan kautta kahdelle virolaiselle naiselle.


    • Anonyymi

      Kokemäki on täynnä homehtuvia taloja. Ne pitäisi purkaa. Venäläisille on turha kaupata, sillä he eivät maksa näistä murjuista sitäkään, mitä jotkut satakuntalaiset jobbarit maksavat.

      • Anonyymi

        Teemun hommaama akkutehdas kauppojen peruuntuminen syy, näin kuulin. Tekevät akkuja Natolle ja Ukrainalle minkä ehtivät. Putin haluaisi saada näiden super akkujen piirustukset.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe