Olen varmaan jotenkin kipeä

Anonyymi-ap

Olen välillä luonnottoman väsynyt ilman syytä ja mahassa ja kurkussa on outoa kipua vähän väliä. Se voi olla jotain ja elämä onkin pian ohi. Pitää yrittää nauttia joka hetkestä nyt kun täällä ollaan.

32

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat oireet täälläkin.

      • Anonyymi

        Jos nämä onkin jotain koronajuttuja. Sitähän on paljon liikkeellä mutta kukaan ei enää testaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä onkin jotain koronajuttuja. Sitähän on paljon liikkeellä mutta kukaan ei enää testaa.

        Koronapiikit ovat tuhonneet monen terveyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nämä onkin jotain koronajuttuja. Sitähän on paljon liikkeellä mutta kukaan ei enää testaa.

        Kyllä testataan. Alahan mennä. Nyt on jopa keuhkoklamydia seka mycoplasmat ym kurjat pöpöt koronan lisäksi. Kipikapi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä testataan. Alahan mennä. Nyt on jopa keuhkoklamydia seka mycoplasmat ym kurjat pöpöt koronan lisäksi. Kipikapi.

        Vai haluatko että sun läheiset sairastuu eivätkä ehkä kestä sitä. Tulisko sulle sitten parempi mieli


    • Anonyymi

      Vuos vielä

      • Anonyymi

        Tiedät vai luulet?


    • Anonyymi

      Luin vähän aikaa sitten jostain etelämmästä Euroopasta Suomeen levinneestä siitepölystä. Voi se olla sitäkin. Kasvin nimeä en muista. Allergia eli elimistö ylireagoi sinänsä haitattomaan aineeseen. Vieraan lajin siitepöly voi aiheuttaa sellaista tuttujen aiheuttajien lisäksi. Itselläni ei ole mitään. Asun eteläisessä Suomessa eli täällä sitä siitepölyä on luultavasti ollut, tuskin sitä sentään keskiseen ja pohjoiseen Suomeen asti on levinnyt. Sunnuntaina oli kyllä sellainen etäinen tunne että olisiko flunssanpoikanen alkamassa. Maanantaina ei ollut onneksi silti mitään. Saattoi johtua juopottelustani ne sunnuntain tuntemukset.

      • Anonyymi

        Voi se olla niinkin. Reagoin siitepölyyn keväisinkin, ihan kotimaiseenkin.


      • Anonyymi

        Vai tällaisen selityksen ovat vanoille kehittäneet.


    • Anonyymi

      Kannattaa aivan ehdottomasti käydä lisää tutkittuja ja turvallisia rokotteita!

      • Anonyymi

        Niistä koronarokotteistahan on jo ikuisuus.


    • Anonyymi

      Älä pelkää. Nuo ovat niitä oireita, joita itsellänikin on ollut viime aikoina. Tulee ja menee. Oletko kokeillut hengittämistä eri kehonosiin? Minä hoidan näitä oireita väsymys mukaan lukien, kuin flunssaa. Huilia riittävästi ja terveellistä ruokaa. Nyt tässä flunssassa olen syönyt vähemmän, kun olen levossa. Nesteytyksestä pitänyt huolen. Rentoutuksista.

      • Anonyymi

        Yritetään noin. Ehkä tässä ei ole mitään hätää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritetään noin. Ehkä tässä ei ole mitään hätää.

        Ei ole hätää. Kannattaa pysytellä rauhallisin mielin ja ajatella että asiat menee juuri niin, kuin niiden pitääkin mennä. Keho pyrkii terveyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hätää. Kannattaa pysytellä rauhallisin mielin ja ajatella että asiat menee juuri niin, kuin niiden pitääkin mennä. Keho pyrkii terveyteen.

        Jatkan vielä tähän että sinä kun olen flunssassa tosi kipeä ja voimaton, iskee minulle tuollaisia pelkoja. Siis pelko siitä, ettei enää toipuisi ja voimaantuisikaan. Pelot kuuluu ihmiselämään, kunhan niille ei anna liikaa valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä tähän että sinä kun olen flunssassa tosi kipeä ja voimaton, iskee minulle tuollaisia pelkoja. Siis pelko siitä, ettei enää toipuisi ja voimaantuisikaan. Pelot kuuluu ihmiselämään, kunhan niille ei anna liikaa valtaa.

        Lopeta valehtelu


    • Koronaa varten myydään edelleen niitä kotitestejä. Oudommat flunssa oireet todennäköisesti on sitä. Itsekin ainakin 3-4 kertaa sen sairastaneena tiedän.
      Voi se olla jotain ihan muutakin flunssaa...

      • Anonyymi

        Tuo on mahdollista tai jopa todennäköinen vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Mulla ei oo ollut kertaakaan vielä.
        Eikä nuorimmalla muksullakaan, isoilla on ollut useammankin kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei oo ollut kertaakaan vielä.
        Eikä nuorimmalla muksullakaan, isoilla on ollut useammankin kerran.

        Tämä sivusta. Ap:lla ei ole lapsia ja siksi se lähtökin on helpompaa sitten aikanaan.


    • Anonyymi

      Kortisonia kehiin, niin hellittää allergiaoireet.

      • Anonyymi

        Väärin. Kortisonilla ei hoideta kuin oiretta, ei itse tautia. Allergiatkin pystyy hoitamaan ihan luonnonmukaisesti ja pystyy parantumaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kortisonilla ei hoideta kuin oiretta, ei itse tautia. Allergiatkin pystyy hoitamaan ihan luonnonmukaisesti ja pystyy parantumaankin.

        Mua allergiassa kiusaa juurikin ne oireet, ei yli-innokas immuunijärjestelmä sinänsä. Ja sitten loput sulla menikin ihan humpuukiosastolle, nukkuisit enemmän.


      • Anonyymi

        Joo, sisuksissa värkkäillään jotain pääsi menoksi. Se on vain ajan kysymys. Lisää piikkejä niin valmista tulee nopeammin.


      • Anonyymi

        Kortisoni turvottaa. En halua sitä.


      • Anonyymi

        Kortisonilla mitään paranna. Älä höpise. Tuhoat soluja. Ja saat hetken helpotuksen


    • Anonyymi

      Ei oo mitään hätää, nyt on paljon koronaa liikkeel. Koita käydä vaan nukkumaan niin se auttaa kun lepää.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Olen jo aika varma, että kyse on koronan jälkioireista tai sitten se on päällä.
        aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Olen jo aika varma, että kyse on koronan jälkioireista tai sitten se on päällä.
        aloittajalta

        Nii :) Sitä on liikkel, mun kaveritkii on siinä moni. Lepoo vaan ja muista juoda riittäväst.


    • Anonyymi

      ei se oikeita nauttimaan väärin, kukaan ei tiedä kuka täältä lähtee. eli paha palautuu teille aina takaisin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe