Oot mulle tärkeä

Anonyymi-ap

Tämä ystävälleni. Voit kyl kertoa jos on murheita.

62

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kertoa itsekin kaikille mahdollisille vaivani. Sinun ei tarvitse niitä sitten juoruta.

      • Anonyymi

        Aha. No kiitos vaan.


    • Anonyymi

      En luota enää suhun, lavertelet jos sulle jotain kertoo

      • Anonyymi

        En oo mitään laverrellut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mitään laverrellut!

        Et tietenkään enkä niin ajattele. Tuo oli joku vaan. En sanoisi sinusta pahaa sanaa, tiedä se.


    • Anonyymi

      Ystävä jos on niin hänen kanssaan viestitään ilman palstoja.

      • Anonyymi

        Joskus se ei ole mahdollista.


      • Anonyymi

        Totinen mies tuumailee taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se ei ole mahdollista.

        No kyllä on mahdollista jos kerran nettiinkin pääsee. Ainut mikä voi estää on se että ei toinen merkitse pskan vertaa.


    • Anonyymi

      Hyvä on ystäväiseni. Minulla on sellainen murhe, että olen rakastunut sinuun ja haluaisin olla enemmän, kuin ystävä.

      • Anonyymi

        Kiitos. Oliks toi alempi sulta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Oliks toi alempi sulta?

        Vain tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tämä.

        Minun piti vastata tuonne alemmas, sori.


    • Anonyymi

      Ei kun heiltä teille.

      • Anonyymi

        Tätä mä en just ymmärrä.


    • Anonyymi

      Niin sinäkin olet tärkeä. Haluaisin joskus selittää miksi tämä meni näin. Ehkä sen teenkin.

      • Anonyymi

        Tähän piti vastata siis eikä tonne ylemmä. Eli kiitos, oliko tuo alhaalla oleva sinulta?


      • Anonyymi

        Ja juu, sanoin etten palstailisi enää.. mut joku tapa saa avaamaan tän aina joskus. Selitä vaan jos haluat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän piti vastata siis eikä tonne ylemmä. Eli kiitos, oliko tuo alhaalla oleva sinulta?

        Ei ollut alempi enää multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut alempi enää multa.

        Juu. Hyvää yötä sulle.


    • Anonyymi

      Missähän mä sen voin sanoa?

    • Anonyymi

      Tätä en sanoisi sulle irl. Olen miettinyt, että olisi ollut ehkä parempi jos ei olisi koskaan tavattukaan. Kaipaan sitä aikaa kun pystyin ajattelemaan iltaisin ihan muita asioita kuin sinua. Vaikka olet tuonut elämääni iloa, olet tuonut myös huonoa omatuntoa, kaipausta, turhautumista ja surua. Haluaisin unohtaa sinut, mutta eihän se enää onnistu, vaikka ei oltaisi enää tekemissäkään. Se ei tunnu oikealta eikä luontevalta ratkaisulta. En tiedä mitä tekisin. Yritän ainakin löytää jonkun toisen, niin ehkä sitten en ajattele enää sinua.

      • Anonyymi

        😂 Ei hyväksi todettua taktiikkaa kannata muuttaa. 😂


      • Anonyymi

        Ihan sama keneltä, ihan sama kenelle. Kannattaa vastakkais-sukupuolisten ystävien miettiä millaista tuskaa todennäköisesti aiheuttaa toiselle. Ei ne ole ikinä mitään pelkkiä kaverillisia tunteita ainakaan molempien puolelta.


    • Anonyymi

      kiitos rakas ystävä 🥰 sä oot ainoa ystäväni 😔 mä rakastan sua yli kaiken 💕 en voisi elää ilman sinua rakas ystävä ❤️ oot tärkein, rakkain ja läheisin ihminen elämässäni 🤍 ja oon susta nyt todella huolissaan 😥 pelkään että näenkö sua enää koskaan 😢 voit tulla kertomaan minulle jos on jotain murheita 😪 tai kaipaat vaikka ystävää 💔 ja mua saa tulla halimaan jos siltä tuntuu 🥰 oon täällä vain sinua varten rakas 💝 tiiäthän sen 😥 oikein iloisaa, valoisaa ✨ siunattua 🙏 syksyn jatkoa rakas 💖 paljon haleja 🤗
      kainosti kaipaillen 😔
      Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🦔💖🥀🎗️✨

      • Anonyymi

        Vaikutat kivalta tyypiltä ja toivottavasti tapaat sen ystäväsi, mutta minä se en oo. Aloitus on naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kivalta tyypiltä ja toivottavasti tapaat sen ystäväsi, mutta minä se en oo. Aloitus on naiselle.

        Kerro millä tavalla näytät hänelle tämän ystävällisyytesi ynnä muun


    • Anonyymi

      Ei tunnu tärkeälle yhtään. 😔

    • Anonyymi

      Joka aamu herään ystäväni vierestä en halua enää sinun ystävyyttä

    • Anonyymi

      en oikeastaan halua kertoa, en pidä sinua ystävänä. kiitos kaupoista. "kortit" ovat nyt hallussani ja käytän niitä näyttämään asioita, en tykkää siitä Mirkssts, enkä halua olla tekemisissä tai missään yhteisprojekteissa huonoa kokemusta. ne naiset tuntien ja niiden vainon, ei uskalla olla edes ystävä. Hyvää jatkoa!

    • Anonyymi

      tein toisenkin tarjouksen korttien perusteella eräälle toiselle, joutuu olemaan väärän naisvalintansa takia tekemisissä niiden piirien kanssa. eikä ne naiset päästä irti ja janoavat hyötyä, joten teen tarvittaessa heille "keikkatyötä", en päätä vaan lähetän ajatuksen. sopii hyvin omiin periaatteisiin. hullu nainen tai naisia.

      • Anonyymi

        Siinä meni elämäntyös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä meni elämäntyös

        Kaj Stenvalli ja muut


    • Anonyymi

      3 kortti se rakkaus, tuhoutuu rakkaus vääriin valintoihin, ja vaarantaa paljon muuta. Mutta rakkautta tunnen jossakin, ehkä tapaan jonkun, mutta nyt on hoidettava muutama juttu ja hyvin on saatu elämää jo pyörimään, vielä paljon tekemistä.

      • Anonyymi

        🧙‍♂️🧙🧙‍♀️jaahas! Paholainen ilmaantunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🧙‍♂️🧙🧙‍♀️jaahas! Paholainen ilmaantunut

        No kyllä ja näköjään toinenkin🥱 Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🧙‍♂️🧙🧙‍♀️jaahas! Paholainen ilmaantunut

        Toivotaan, että nämä ikivihreät rimpsut on käyttistä kehittävään puuhasteluusi


    • Anonyymi

      kortit neuvoivat miten edetä tiettyjen suhteen koska ennustin itse ja punnitsin harkiten nuo vaihtoehdot sopii hyvin ja oikeassa olivat. Kaikissa miehisssä näkyy roikkuvia naisia jotka tuovat pahaa tänne, myös elämässä nsisvsinoa ja suhteen hyötykäyttöä. En siis valinnut ketään.

      • Anonyymi

        Olet siis se palstan noita? Oletko myös kirsi 32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis se palstan noita? Oletko myös kirsi 32

        Onko nuo ihmiset mitä luettelet hoitajia vai minkä alan hlökuntaa miksi vihaat niin paljon onko sulla sisko tai veli noitia


    • Anonyymi

      pahin niistä on se Leena, sen ympärillä ja siinä ihmisessä. näkyy melkein yhtä pahaa ja mustaa kuin Susannassa ja Papussa. Heistä on onneksi mahdollista päästä eroon, ja ottavat koko ajan huonoa ja pahaa itse teoistaan.

    • Anonyymi

      muista vielä ootte jo tehnyt niin paljon pahaa että. kuolette kohta. kaikki siksi ettei saisi hyvää elämää vaan olisi kiinni teissä ja te saisitte. ootte te oksettava sakkia, onneksi pahuutenne ja pahat tekonne tappaa teidät pian. jos henkiin jäätte tuskin paljoa mitään saatte kaikesta mitä ootte tehnyt. pahaa toivon jokaiselle viime vuosien hakkaajalke, kiusaajalle ja varkaalle ja, estäjälle.

    • Anonyymi

      Minulla on tosiaan murheita nyt. Olen todella surullinen toisen ihmisen tilanteesta. En voi kertoa täällä enempää, mutta sydämeni on murtunut.
      Tuot (ajattelemani ihminen tuo) kuitenkin lohtua minulle, siksi myös luen täällä näitä.
      Toivon sinulle hyvää päivää ja menestystä kaikessa.

    • Anonyymi

      No en kovin enään ole mikään ystävä tai olenko enään mitään näin minä sen ajattelen mun tunteet putosi kuoppaan jo mulle sinä olet ihan hällä väliä tyyppi

    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies

    • Anonyymi

      Jos olisin ystäväsi ja sä mun niin kai tän sanoisit suoraan?

    • Anonyymi

      toivottavasti saatte helvetisti pahaa elämäänne toivon sitä niin paljon, toivottavasti ne ämmät ja äijät hakataan ja, menettävät. toivotaan että saadaan ne hakattua ja tuhottua. toivon koko sydämestäni kaikkea pahaa ja voi kun pääsisi tuhoamaan ne. toivottavasti onnistuu jotenkin ja koko porukalle.

    • Anonyymi

      ne ketjut poistettiin jo, kannatti käväistä siellä. ja tänään poistettiin lisää. jos mietit miten on mahdollista.

      • Anonyymi

        Mitkä ketjut ja mistä kertoisitko ystävällisesti?


    • Anonyymi

      tein sinne kaksi matkaa 😘 uskon asioita. tilasin samalla muutaman jutun, teidän piikkiin, velkasaldonne on aikamoinen 😘 minullakin on saan ne sopivasti maksuun ja vähän elämiseen, kunnes löytyy kunnon paikka, jossa ette vaikuta, ja pahimmat on ohi. ja siihen asti en ole käytettävissä, muita sivujuttuja tehdään.

    • Anonyymi

      noihin rahan estoihin, puhtsan magian estäminen väärin, mutta jos mukana on mustaa ja yrität sillä saada rahaa sitä estetään, jos taas joku vaan estää asioita esim magialla tai julkisella herjalla tai hakkaamalla se on kyllä väärin.

    • Anonyymi

      itse en tee, mutta noissa jotkut tekee juttuja myös niin sanotulla katmslla tai hsllitsskseen ihmistä, estääkseen ja saadakseen pysymään samassa "ryhmässä" . nämä ovat kaikki minusta väärin. en ole ollut mukana, enkä halua kuulua mihinkään.

    • Anonyymi

      Anonyyminä murheiden kertominen on järkevää tapa tuhansien silmäparien nähtävänä.

      • Anonyymi

        Ei niitä täällä tarvitsekaan kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä täällä tarvitsekaan kertoa.

        Kerro mulle missä voin kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mulle missä voin kertoa?

        En tiedä missä voit kavereillesi niitä kertoa.


    • Anonyymi

      Mulla ei onneksekseni ole ystäviä on kavereita ja hyviä kavereita

    • Anonyymi

      En oikeastaan tiedä mistä keksit nuo murheet. Minulla on kaikki ok kuten ennenkin kun julteltiin. Vastasin jo eilen jotain mutta en jaksa nyt tätä selata. Kaikki on ok.

    • Anonyymi

      Murheet sitä luokkaa, että siitä ei hengissä välttämättä selviä.

      • Anonyymi

        Onko elämässäsi ketään sellaista, jolle voisit kertoa murheistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko elämässäsi ketään sellaista, jolle voisit kertoa murheistasi.

        Sanoi, että en elä pitkään kanssasi, ei tunnu hyvältä. Onko se väärin katsella muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko elämässäsi ketään sellaista, jolle voisit kertoa murheistasi.

        Voisi olla, mutta en tiedä onko se jörjevää


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3998
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2551
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      199
      1589
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1296
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1203
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe